Ik ben niet welkom?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee geintje, wees welkom!
quote:
quote:
quote:
Vraag me af of het dan nog zin heeft.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik heb pics nodig om je welkomheid te beoordelen.
Is het zo'n drama?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Vraag me af of het dan nog zin heeft.
Ik had ook niet gedacht dat je ooit iemand zou kunnen vinden die goddelijkere billen had dan ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is niet gewend mij te delen.
Troost je, dat is niet zo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had ook niet gedacht dat je ooit iemand zou kunnen vinden die goddelijkere billen had dan ik.
Geef me 10 minuten ...quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar jij komt ook?
Met mij heb je maar 2 minuten nodig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Geef me 10 minuten ...
Maar idd, ik ben er ook. Met jouw goedkeuring ofcourse.
Was niet mijn idee, was idee van Kaneel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met mij heb je maar 2 minuten nodig.
Vertel dan eens wat over jezelf, wie ben je, en hoe kwam je op het idee om mee te gaan?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Was niet mijn idee, was idee van Kaneel.Vrijwillig zou ik dit nooit doen.
Wat kan ik doen om t goed te maken?quote:
Ik betwijfel ten zeerste of er nog wel een mogelijkheid bestaat om dit nog goed te maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat kan ik doen om t goed te maken?
Aww, sorry, ben kleinzerige mensen niet meer zo gewend. Ik moet nog even leren hier mee om te gaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste of er nog wel een mogelijkheid bestaat om dit nog goed te maken.
Zo kleinzerig is hij niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Aww, sorry, ben kleinzerige mensen niet meer zo gewend. Ik moet nog even leren hier mee om te gaan.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Aww, sorry, ben kleinzerige mensen niet meer zo gewend. Ik moet nog even leren hier mee om te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |