Sukkeltje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die had ik toch laten vallen vorige week
Je bent verzekerd voor klunzigheid?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik krijg nu wel een gloedjenieuwe van de verzekering
Moet je je oude laptop trouwens wel inleveren bij je verzekering? Zo niet, kun je je oude laptop uit elkaar slopen voor onderdelen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik krijg nu wel een gloedjenieuwe van de verzekering
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent verzekerd voor klunzigheid?
Ik heb geen vriend meer ... Moet ik nog even aanpassen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen fotos in fobo, geen posts in foto topics, wel heel veel seks topics, maar ook in het bezit van een vriend?
Opmerkelijk.
Dus nu ga je over kaneel heen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend meer ... Moet ik nog even aanpassen.
Tegen ongevallenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent verzekerd voor klunzigheid?
Ja, heb ik gisteren door mijn vader laten inleverenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je je oude laptop trouwens wel inleveren bij je verzekering? Zo niet, kun je je oude laptop uit elkaar slopen voor onderdelen!![]()
Met alle liefde.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tegen ongevallen
Mijn moeder kreeg zelfs een keer een broek met een chloorvlek erin vergoed
[..]
Ja, heb ik gisteren door mijn vader laten inleveren
Nu ben ik erg benieuwd naar een foto, doe mij er eens een?quote:
Ja, is goed. Heb niet veel recents, maar zal iets van facebook plukken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
[..]
Nu ben ik erg benieuwd naar een foto, doe mij er eens een?
Snap ik, ik heb hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is goed. Heb niet veel recents, maar zal iets van facebook plukken.
Ik post liever geen foto's in FoBo vanwege privacy. Iemand die ik ken zit ook op FOK!, maar dat weet hij niet en wil ik graag zo houden.
Doe maar in DMquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is goed. Heb niet veel recents, maar zal iets van facebook plukken.
Ik post liever geen foto's in FoBo vanwege privacy. Iemand die ik ken zit ook op FOK!, maar dat weet hij niet en wil ik graag zo houden.
Ik kan 'm ook n paar seconden in spoiler zetten, geen probleem.quote:
Dan kan ik er vanavond toch niet meer op fappen.. Denk nou eens na!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan 'm ook n paar seconden in spoiler zetten, geen probleem.
Ik denk veel te veel na.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan kan ik er vanavond toch niet meer op fappen.. Denk nou eens na!
Ik lees wel lieveschat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |