Oew, jij spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo kleinzerig is hij niet.
Hij vindt een beetje pijn anders best fijn. Dan houdt hij het langer vol ook.
Nu heb je spijt van je daden he!quote:
Kinky. I'd like to see that.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Mur en ik kennen elkander door en door.
Hoeft niet, ik kijk en sop wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu heb je spijt van je daden he!
Maar nu is het al te laat, gij zult mijn edele bilpartij niet betasten!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pff, dan kan je ze net zo goed betasten. Maar niet meer stom doen dan hoor!
Geen fotos in fobo, geen posts in foto topics, wel heel veel seks topics, maar ook in het bezit van een vriend?quote:
Met mijn neus gaat het wel, ik heb wel wazig zicht en ik denk wazig en heb vreselijke hoofdpijnquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met mijn neus gaat het wel, ik heb wel wazig zicht en ik denk wazig en heb vreselijke hoofdpijn
Nog niet naar de dokter geweest?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met mijn neus gaat het wel, ik heb wel wazig zicht en ik denk wazig en heb vreselijke hoofdpijn
Nee, misschien als het erger wordt. Ze kunnen er verder toch niets aan doen behalve zeggen dat je in bed moet blijven liggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet naar de dokter geweest?
En lig je nu in bed?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, misschien als het erger wordt. Ze kunnen er verder toch niets aan doen behalve zeggen dat je in bed moet blijven liggen.
Nee want ik verveel me de tering en heb geen laptop meerquote:
Nouja, sterkte dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, misschien als het erger wordt. Ze kunnen er verder toch niets aan doen behalve zeggen dat je in bed moet blijven liggen.
Je hebt geen laptop meer?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want ik verveel me de tering en heb geen laptop meer
Ik heb net geprobeerd naar buiten te gaan maar dat ging niet.
Die had ik toch laten vallen vorige weekquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt geen laptop meer?![]()
Wtf gebeurt er nu allemaal met jou Loka!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |