Oew, jij spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo kleinzerig is hij niet.
Hij vindt een beetje pijn anders best fijn. Dan houdt hij het langer vol ook.
Nu heb je spijt van je daden he!quote:
Kinky. I'd like to see that.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Mur en ik kennen elkander door en door.
Hoeft niet, ik kijk en sop wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu heb je spijt van je daden he!
Maar nu is het al te laat, gij zult mijn edele bilpartij niet betasten!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pff, dan kan je ze net zo goed betasten. Maar niet meer stom doen dan hoor!
Geen fotos in fobo, geen posts in foto topics, wel heel veel seks topics, maar ook in het bezit van een vriend?quote:
Met mijn neus gaat het wel, ik heb wel wazig zicht en ik denk wazig en heb vreselijke hoofdpijnquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met mijn neus gaat het wel, ik heb wel wazig zicht en ik denk wazig en heb vreselijke hoofdpijn
Nog niet naar de dokter geweest?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met mijn neus gaat het wel, ik heb wel wazig zicht en ik denk wazig en heb vreselijke hoofdpijn
Nee, misschien als het erger wordt. Ze kunnen er verder toch niets aan doen behalve zeggen dat je in bed moet blijven liggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet naar de dokter geweest?
En lig je nu in bed?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, misschien als het erger wordt. Ze kunnen er verder toch niets aan doen behalve zeggen dat je in bed moet blijven liggen.
Nee want ik verveel me de tering en heb geen laptop meerquote:
Nouja, sterkte dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, misschien als het erger wordt. Ze kunnen er verder toch niets aan doen behalve zeggen dat je in bed moet blijven liggen.
Je hebt geen laptop meer?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want ik verveel me de tering en heb geen laptop meer
Ik heb net geprobeerd naar buiten te gaan maar dat ging niet.
Die had ik toch laten vallen vorige weekquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt geen laptop meer?![]()
Wtf gebeurt er nu allemaal met jou Loka!
Sukkeltje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die had ik toch laten vallen vorige week
Je bent verzekerd voor klunzigheid?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik krijg nu wel een gloedjenieuwe van de verzekering
Moet je je oude laptop trouwens wel inleveren bij je verzekering? Zo niet, kun je je oude laptop uit elkaar slopen voor onderdelen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik krijg nu wel een gloedjenieuwe van de verzekering
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent verzekerd voor klunzigheid?
Ik heb geen vriend meer ... Moet ik nog even aanpassen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen fotos in fobo, geen posts in foto topics, wel heel veel seks topics, maar ook in het bezit van een vriend?
Opmerkelijk.
Dus nu ga je over kaneel heen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend meer ... Moet ik nog even aanpassen.
Tegen ongevallenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent verzekerd voor klunzigheid?
Ja, heb ik gisteren door mijn vader laten inleverenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je je oude laptop trouwens wel inleveren bij je verzekering? Zo niet, kun je je oude laptop uit elkaar slopen voor onderdelen!![]()
Met alle liefde.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tegen ongevallen
Mijn moeder kreeg zelfs een keer een broek met een chloorvlek erin vergoed
[..]
Ja, heb ik gisteren door mijn vader laten inleveren
Nu ben ik erg benieuwd naar een foto, doe mij er eens een?quote:
Ja, is goed. Heb niet veel recents, maar zal iets van facebook plukken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
[..]
Nu ben ik erg benieuwd naar een foto, doe mij er eens een?
Snap ik, ik heb hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is goed. Heb niet veel recents, maar zal iets van facebook plukken.
Ik post liever geen foto's in FoBo vanwege privacy. Iemand die ik ken zit ook op FOK!, maar dat weet hij niet en wil ik graag zo houden.
Doe maar in DMquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is goed. Heb niet veel recents, maar zal iets van facebook plukken.
Ik post liever geen foto's in FoBo vanwege privacy. Iemand die ik ken zit ook op FOK!, maar dat weet hij niet en wil ik graag zo houden.
Ik kan 'm ook n paar seconden in spoiler zetten, geen probleem.quote:
Dan kan ik er vanavond toch niet meer op fappen.. Denk nou eens na!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan 'm ook n paar seconden in spoiler zetten, geen probleem.
Ik denk veel te veel na.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan kan ik er vanavond toch niet meer op fappen.. Denk nou eens na!
Ik lees wel lieveschat.quote:
Verkeerde link gegeven, maar copy-paste helpt.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lees wel lieveschat.Hier een pic:
Wat lees je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje oude foto, dit kapsel heb ik ondertussen niet meer.
Ok, welkom.![]()
Klinkt niet bar enthousiast.quote:
Ja, gezien!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkeerde link gegeven, maar copy-paste helpt.
Ze is daar wss de enige die je nog niet kent.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gezien!
Nu herken ik je tenminste bij de volgende meet
Wil je complimenten op je uiterlijk?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt niet bar enthousiast.
Ik lees van alles. Maar tegenwoordig vooral studieboeken.
Ja klopt. Leuk toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is daar wss de enige die je nog niet kent.
Wie niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je complimenten op je uiterlijk?
Urgh, I know.quote:
waar is jouw pica eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je complimenten op je uiterlijk?
Dat scheelt inderdaad. Maar blijft het niet fijn om te horen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik.Ik weet van mezelf al dat ik god's gift aan de mensheid ben.
wanneer zou ik jou gezien moeten hebben dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je nog nooit gezien hoe ik eruit zie?
Jij bent mooi.quote:
Ligt er aan van wie, van onbekenden op een forum vind ik het niet heel belangrijk, van mensen die ik waardeer en leuk vind kan het wel fijn zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad. Maar blijft het niet fijn om te horen?
Nee, maar soms is het wel vervelend.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toch alleen maar leuk?
Of had je liever dat je er 10 jaar ouder uit zag?
Wanneer weet ik niet, maar waar weet ik wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef dawg het volgende:
[..]
wanneer zou ik jou gezien moeten hebben dan?
Ik haal echt nooit drank eigenlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg Loka, jij moet je zeker ook nog legitimeren als je drank gaat halen he?
Sorrie, is lullig
Is ook zo. Het is leuk, maar inderdaad niet heel belangrijk. Vandaar dat ik het alleen laat zien als mensen erom vragen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt er aan van wie, van onbekenden op een forum vind ik het niet heel belangrijk, van mensen die ik waardeer en leuk vind kan het wel fijn zijn.
Overigens zie ik er wat aparter uit, dus weet ik dat de meningen verdeeld zijn, dus hecht ik er bij voorbaat al minder waarde aan denk ik.
Dat vroeg iemand mij laatst ook nog.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg Loka, jij moet je zeker ook nog legitimeren als je drank gaat halen he?
Sorrie, is lullig
Nee hoor, Newb was allang 16 toenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka moet er jong uitzien. Anders wordt ze opgepakt wegens pedofilie.
Hooooooiquote:
dat ligt zeker niet in nederland, dat terras?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wanneer weet ik niet, maar waar weet ik wel.
Op een zonovergoten terras, waar mooie vrouwen ons bier brengen.
Mwah, paar maanden toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, Newb was allang 16 toen
Nou goed, dan mijn mening over jouw uiterlijk:quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook zo. Het is leuk, maar inderdaad niet heel belangrijk. Vandaar dat ik het alleen laat zien als mensen erom vragen.
Maar apart spreekt mij wel aan, ik ben nu wel nieuwsgierig.
De locatie weet ik nog niet helemaal, maar ik MOET EN ZAL het vinden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef dawg het volgende:
[..]
dat ligt zeker niet in nederland, dat terras?
het is maar net hoe je het brengt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou goed, dan mijn mening over jouw uiterlijk:
Je ziet er niet slechter uit dan mijn verwachtingen.En mijn verwachtingen zijn gebaseerd op het in de smaak vallen bij kaneel.
het ligt ergens in thailand denk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
De locatie weet ik nog niet helemaal, maar ik MOET EN ZAL het vinden.
Mwah, ik vind mensen vaak mooier IRL dan op foto's. Het is maar een moment opname.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het echt is alles minder hoor
Maar dankje
Dat is een prima compliment hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
het is maar net hoe je het brengt.
[..]
het ligt ergens in thailand denk ik.
Dat is waar. Mag hij al een seksshop in, of nog niet?quote:
Er zijn ook hele lelijke foto's van me hoor, maar die zet ik niet overal neerquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, ik vind mensen vaak mooier IRL dan op foto's. Het is maar een moment opname.
Ik heb geen idee. Ik ken niet eens seksshops, ik bestel alleen dingen onlinequote:Op dinsdag 25 september 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar. Mag hij al een seksshop in, of nog niet?
Van mij ook. Ik trek soms een varkensgezicht als ik lach.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn ook hele lelijke foto's van me hoor, maar die zet ik niet overal neer
En dan maken je ouders het open?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ken niet eens seksshops, ik bestel alleen dingen online
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar soms is het wel vervelend.
Deze is echt heel lelijk:quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Van mij ook. Ik trek soms een varkensgezicht als ik lach.
Ze zijn vet vaak weekendjes wegquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan maken je ouders het open?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze is echt heel lelijk:
[ afbeelding ]
Toen was ik in heel weinig tijd ook heel veel aangekomen enzo
Bijna 21.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Niet, die is schattig. Niet alleen het aapje btw.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze is echt heel lelijk:
[ afbeelding ]
Toen was ik in heel weinig tijd ook heel veel aangekomen enzo
heb jij the beach niet gezien?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is een prima compliment hoor.![]()
Dat zou ik dan maar eens moeten onderzoeken.
Hoe zie jij er eigenlijk uit? Ik weet trouwens niet eens hoe oud je bent?
Ja ik weetquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]tering, die is wel heel erg lelijk ja.
En niet omdat je was aangekomen.
Hm nope.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]
heb jij the beach niet gezien?
bovengemiddeld. en 33. al weleens vaker gemeld hier.
Het boek was beter.quote:
Jij hebt tenminste een excuus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet eigenlijk ook leren maar het gaat niet echt.
ja donker is het toch alquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar vast aan het avondeten beginnen...
Hier was er wel 1, maar vorige week gezien dat ie weg is. Is een 1 of andere vage belwinkel voor in de plaats gekomenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:04 schreef Faxie het volgende:
Hier in Putte heb je wel een hoop sexshops
quote:
Hutspot.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, was even de winterpeen aan het schrapen zodat ik vanavond minder werk heb aan de hutspot
Mijne is veul lekkerder dan dat spul van kreequote:
Kunst. Mijn kots is lekkerder.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijne is veul lekkerder dan dat spul van kree
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunst. Mijn kots is lekkerder.
Ik heb 't dan ook nog maar 4 of 5 keer gemaakt ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunst. Mijn kots is lekkerder.
Ik nog nooit. Hou er niet zo van.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb 't dan ook nog maar 4 of 5 keer gemaakt ofzo
Nee, mijne ziet er netjes uit en smaakt ook nog prima. Tis alleen best wel veel werk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef heloef het volgende:
Erger dan Kree's voer kan het niet zijn nee.
Waar houd jij dan van?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Hou er niet zo van.
Kip tandori.quote:
je moet er maar trek in hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, was even de winterpeen aan het schrapen zodat ik vanavond minder werk heb aan de hutspot
Ja, gisteravond al dacht ik "heb zin in hutspot"quote:
Hutspot gore shit vindenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:18 schreef Murdera het volgende:
Maar hutspot, dat kregen ze vroeger nadat ze bijna gestorven waren van de honger.
Dat ze het toen lekker vonden kan ik begrijpen, maar waarom zou je die gore shit nu nog eten?
Ik ben niet zo van de kip, maar andijvie met spekjes is ook lekkerquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kip tandori.
Stamppot andijvie met spekjes en pastinaak.
kan ik me niet voorstellenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gisteravond al dacht ik "heb zin in hutspot"
Die heb ik 1 keer geprobeerd maar werd zo taai als schoenzoolquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen
ik heb een fijne kogelbiefstuk op me wachten
Ik ga gebakken aardappeltjes, iets van bonen en een biefstukje maken vanavond.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen
ik heb een fijne kogelbiefstuk op me wachten
Is het ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind andijviestamppot altijd geweldig
goor zal ik het niet noemen, maar prakjes zijn gewoon niet mijn ding...quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die heb ik 1 keer geprobeerd maar werd zo taai als schoenzool
Maar ik ben dan ook niet bepaald een master chef
Vind hutspot al ingewikkeld genoeg
Wel raar dat jullie het allemaal zo goor vinden, ik vind dat spul gewoon lekker!![]()
Tis alleen best wel veel werk ten opzichte van een diepvriesmaaltijd
toevallig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga gebakken aardappeltjes, iets van bonen en een biefstukje maken vanavond.
Indoquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het ook.
Echte Nederlanders weten.
Ja, m'n moeder kan die heel goed klaarmaken!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind andijviestamppot altijd geweldig
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
toevallig.
ik heb er namelijk ook gebakken aardappeltjes bij (oke oke, krieltjes dan) en heb nog een zakkie verse snijbonen liggen
Tot dat je zegt hoe je heet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan best doorgaan voor Nederlander.
Jan-Henk Smit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan een valse naam verzinnen.
Ik zat te denken aan Mohammed Li.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Jan-Henk Smit.
Je ziet er wel uit als een Jan-Henk
Hadr Bari anders?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan Mohammed Li.
Wat denk je van Dirk Varkenvisser? Dan denkt iedereen dat ik uit Katwijk kom.quote:
Dat moet je niet willenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat denk je van Dirk Varkenvisser? Dan denkt iedereen dat ik uit Katwijk kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |