quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lees wel lieveschat.Hier een pic:
Wat lees je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje oude foto, dit kapsel heb ik ondertussen niet meer.
Ok, welkom.![]()
Klinkt niet bar enthousiast.quote:
Ja, gezien!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkeerde link gegeven, maar copy-paste helpt.
Ze is daar wss de enige die je nog niet kent.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gezien!
Nu herken ik je tenminste bij de volgende meet
Wil je complimenten op je uiterlijk?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt niet bar enthousiast.
Ik lees van alles. Maar tegenwoordig vooral studieboeken.
Ja klopt. Leuk toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is daar wss de enige die je nog niet kent.
Wie niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je complimenten op je uiterlijk?
Urgh, I know.quote:
waar is jouw pica eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je complimenten op je uiterlijk?
Dat scheelt inderdaad. Maar blijft het niet fijn om te horen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik.Ik weet van mezelf al dat ik god's gift aan de mensheid ben.
wanneer zou ik jou gezien moeten hebben dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je nog nooit gezien hoe ik eruit zie?
Jij bent mooi.quote:
Ligt er aan van wie, van onbekenden op een forum vind ik het niet heel belangrijk, van mensen die ik waardeer en leuk vind kan het wel fijn zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad. Maar blijft het niet fijn om te horen?
Nee, maar soms is het wel vervelend.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toch alleen maar leuk?
Of had je liever dat je er 10 jaar ouder uit zag?
Wanneer weet ik niet, maar waar weet ik wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef dawg het volgende:
[..]
wanneer zou ik jou gezien moeten hebben dan?
Ik haal echt nooit drank eigenlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg Loka, jij moet je zeker ook nog legitimeren als je drank gaat halen he?
Sorrie, is lullig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |