Neen, faalkipje van mequote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef Joysa het volgende:
Jammer van die fout in de tt..
het is in Ehv
Bij niemand thuis, gewoon in Leiden.quote:
Hij is leuk. Maar het is de 5de.quote:Op maandag 24 september 2012 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij niemand thuis, gewoon in Leiden.
Tevens de OP even aangepast.
Het is laat he.quote:Op maandag 24 september 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is leuk. Maar het is de 5de.
Maar wij niet.quote:
Nee hoor, maar een.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Er zijn dus 3 meetings in de maak?
Ja 1 echte en dat is de eetmeetingquote:
Die andere twee ken ik niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja 1 echte en dat is de eetmeetingen dan nog deze en dan nog een andere meeting in Amsterdam
Die eetmeet en die in Amsterdam zeggen me nietsquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja 1 echte en dat is de eetmeetingen dan nog deze en dan nog een andere meeting in Amsterdam
Ja dat zijn ook andere topics he, ik date niet online en ik ben nog lang geen 25.quote:
Sorrie, maar ze willen daar echt een nogal late uitgaansmeet van maken, en zo laat uitgaan is gewoon m'n ding niet.quote:
Oke ja ik ga alleen naar die meet met dat eten bij iemand thuis denk ik dus ja. Begrijp je wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie, maar ze willen daar echt een nogal late uitgaansmeet van maken, en zo laat uitgaan is gewoon m'n ding niet.
Ik zit liever in een kroeg of zo waar je nog met elkaar kunt praten en zo
Ik woon in Leiden, ik denk dat ik net als zo ongeveer het merendeel van mijn plaatsgenoten op 5 oktober gesloopt ben, en moet bijkomen van de feestvreugdequote:
Hoezo? Wat is er dan in Leiden op die dag?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik woon in Leiden, ik denk dat ik net als zo ongeveer het merendeel van mijn plaatsgenoten op 5 oktober gesloopt ben, en moet bijkomen van de feestvreugde
Leiden pakt ieder jaar groots uit om Leidens ontzet te vieren (van de Spanjaarden, niet de Duittsers), Dat wordt officieel gevierd op 3 oktober, maar echte Leidenaren beginnen daar vooral op 2 oktober al meequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er dan in Leiden op die dag?
Ach zo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Leiden pakt ieder jaar groots uit om Leidens ontzet te vieren (van de Spanjaarden, niet de Duittsers), Dat wordt officieel gevierd op 3 oktober, maar echte Leidenaren beginnen daar vooral op 2 oktober al mee![]()
Daarna, ligt iedereen op apegapen
Mijn oog viel op de titel, waarin Leiden werd genoemd. Ik ben eigenlijk meer een lurker op Fok, dan dat ik werkelijk actief meeschrijf. Het ligt er maar net aan waar jullie gaan meeten hier in Leiden, wie weet laat ik me wel verleidenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach zo.
Kom jij ook naar de meet? Of ben je hier toevallig?
Ik geloof in een 1 of andere kroeg, weet alleen niet welke, dat zou je Kaneel moeten vragen (maar die ligt nu vast in bed).quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Mijn oog viel op de titel, waarin Leiden werd genoemd. Ik ben eigenlijk meer een lurker op Fok, dan dat ik werkelijk actief meeschrijf. Het ligt er maar net aan waar jullie gaan meeten hier in Leiden, wie weet laat ik me wel verleiden
Ja, soms post ik ook wel eens wat, soms ook tijdenlang niet. Maar ik log toch meestal wel dagelijks in om wat te lezen (al vanaf het begin, in de tijd van Big Brother 1, daar begon het toen allemaal mee ).quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof in een 1 of andere kroeg, weet alleen niet welke, dat zou je Kaneel moeten vragen (maar die ligt nu vast in bed).
En hoezo lurken? Post gewoon gezellig mee joh
Ach, je bent een oudgediende!quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:01 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, soms post ik ook wel eens wat, soms ook tijdenlang niet. Maar ik log toch meestal wel dagelijks in om wat te lezen (al vanaf het begin, in de tijd van Big Brother 1, daar begon het toen allemaal mee ).
Haha ja, maar dan zo'n oudgediende die altijd wat op de achtergrond is geblevenquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, je bent een oudgediende!
Hoi, ik ben Koffie
Anders vraag je morgen aan Kaneel waar we gaan afspreken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Haha ja, maar dan zo'n oudgediende die altijd wat op de achtergrond is gebleven
quote:Op dinsdag 25 september 2012 05:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben ik even op Curacao, mis ik bijna weer een meeting. In Leiden nog wel. Uiteraard ben ik ook aanwezig.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 05:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben ik even op Curacao, mis ik bijna weer een meeting. In Leiden nog wel. Uiteraard ben ik ook aanwezig.
Duke, jwz.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders vraag je morgen aan Kaneel waar we gaan afspreken?
Yay!quote:Op dinsdag 25 september 2012 05:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
Geen idee eigenlijk, ik wil mijn nest alweer in.quote:
En wat zei de dokter?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:53 schreef Faxie het volgende:
Ik kruip er zo weer in![]()
Moest er vroeg uit voor de dokter, maar kan nu weer terug
Hij vermoedde dat de boel gewoon opgerekt was. Maar voor de zekerheid moest ik foto's laten maken. Naar het ziekenhuis gegaan dus, en d'r was niks gebroken in ieder geval.quote:
Ja idd, wel typischquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Dat is altijd zo, loop je twee weken pijn te lijden en net als je naar de dokter gaat, is het ineens een stuk minder.
Eh, ik kom soms langs sinds twee weken ofzo? Ik wist eerst niet eens dat deze SC er wasquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:11 schreef Murdera het volgende:
Sinds weanneer zit jij in deze sc cherry?
Toen was ik er niet voor de ontgroening.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh, ik kom soms langs sinds twee weken ofzo? Ik wist eerst niet eens dat deze SC er wasIk heb die hele splitsing gemist.
Ja ik ga ook eens op vakantie, alles overhoop gehaaldquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toen was ik er niet voor de ontgroening.
CL kwam altijd al langs voor de samenvoeging in de Singlesquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:11 schreef Murdera het volgende:
Sinds weanneer zit jij in deze sc cherry?
Ik was niet op vakantie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ga ook eens op vakantie, alles overhoop gehaald
Het was niet hetzelfde zonder jou.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was niet op vakantie.
Alleen een verplichte "ophoeren van fok" vakantie.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was niet hetzelfde zonder jou.
Wat had je gedaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was niet op vakantie.
Alleen een verplichte "ophoeren van fok" vakantie.
Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden op het forum.
Neuh, pas sinds de Dictator bang is dat zijn gezag ondermijnt wordt.quote:
quote:
Mijn berichten zijn weggehaald door mods.quote:
Mag CL doen.quote:
Ahaquote:
Zou ik ook zeggen als ik CL op facebook had.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:15 schreef twi het volgende:
Ik vermoed dat het een "kijk mij CherryLips eens op Facebook hebben"-post betaamd.
Mensen die twi niet op fb hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:15 schreef twi het volgende:
Ik vermoed dat het een "kijk mij CherryLips eens op Facebook hebben"-post betaamd.
Het mooiste vond ik toch wel, Twi zegt in dronken staat mij toe te voegen op Facebook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die twi niet op fb hebben.
Zo betrouwbaar is hij nou eenmaal. Hij is alles wat de NS niet is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Het mooiste vond ik toch wel, Twi zegt in dronken staat mij toe te voegen op Facebook.
Volgende dag netjes om 13:00 uitnodiging.![]()
Mij heeft hij nooit geadd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Het mooiste vond ik toch wel, Twi zegt in dronken staat mij toe te voegen op Facebook.
Volgende dag netjes om 13:00 uitnodiging.![]()
Mensen die CL niet stiekem op FB hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:31 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent allergisch voor FB.
En Mur, is dat zo? Zou ik CL op FB moeten hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |