SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Eens. Maar stel je fikst echt een goede chick. Tetten zandloper strak alles. Je neemt haar mee naar huis en ze blijkt een trap.quote:
WTF is een trap?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eens. Maar stel je fikst echt een goede chick. Tetten zandloper strak alles. Je neemt haar mee naar huis en ze blijkt een trap.
Ga je door?
Ja duh. Ging toch om die foto's van zarGon.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:16 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
WTF is een trap?shemale?
ik kom er net in vriend..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja duh. Ging toch om die foto's van zarGon.
Jij dacht deze Turkse traps?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:16 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik kom er net in vriend..
Oeh, nou trek je toch een beerput open...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eens. Maar stel je fikst echt een goede chick. Tetten zandloper strak alles. Je neemt haar mee naar huis en ze blijkt een trap.
Ga je door?
wie is die Turnazz?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oeh, nou trek je toch een beerput open...
Ik voel me aangetrokken tot trannies..
quote:insan bir abdest alır namazı eda eder madem erken kalkmışınız.
quote:Op zondag 23 september 2012 03:11 schreef Levolution het volgende:
Dit filmpje
en dan deze reactie
[..]
Hier ook. Ik haaat zondagen echt.quote:Op zondag 23 september 2012 12:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Brinta eten, zo trainen
Dan wassen, strijken, schoentjes poetsen en dan Fokken
Ik doe er geen extra zout op.quote:Op zondag 23 september 2012 12:54 schreef Ayca het volgende:
Pretzels.. te zout imo
Ik ben net wakkereven bedenken wat ik allemaal ga doen vandaag.
quote:Op zondag 23 september 2012 03:11 schreef Levolution het volgende:
Dit filmpje
en dan deze reactie
[..]
Is ook lekker, maar dat was bij de AH dus uitverkochtquote:
Dat is geen muesli.quote:Op zondag 23 september 2012 13:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Muesli bij het ontbijt...
[ afbeelding ]
Klinkt al smerig.quote:Op zondag 23 september 2012 13:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is ook lekker, maar dat was bij de AH dus uitverkocht
Dus had naast Brinta ook kant-en-tevens-klare havermout van Melkunie gekocht
Bweghhhh! Nou die ging dus zo de vuilnisbak in, wat zout zeg!
Zit vol met suiker vriend.quote:Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jawel, dit is muesli van het merk Quaker. Ze zijn alleen wat krokanter dan de normale muesli.
Ja, boeiond, ik eet het niet elke dag.quote:
Nee maar een bekende van mij is volledig glutenvrij gaan eten en het afvallen ging opeens enorm rap.quote:Op zondag 23 september 2012 13:15 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand dit al eens geprobeerd?
http://nl.mymuesli.com/?gclid=CMHCjq7Jy7ICFYTMtAodChUAhQ
Ging die bekende glutenvrij eten om af te vallen? Drastisch.quote:Op zondag 23 september 2012 13:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee maar een bekende van mij is volledig glutenvrij gaan eten en het afvallen ging opeens enorm rap.
Staceyquote:Op zondag 23 september 2012 13:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee maar een bekende van mij is volledig glutenvrij gaan eten en het afvallen ging opeens enorm rap.
quote:Op zondag 23 september 2012 13:37 schreef Bortecinem het volgende:
Jullie zijn saai.
Ik ga mijn nagels lakken.
Ja, dat ging beter zonder sporten dan matigen met eten en met sporten.quote:Op zondag 23 september 2012 13:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ging die bekende glutenvrij eten om af te vallen? Drastisch.Je kunt ook afvallen door van alles minder te gaan eten en te sporten (here here
).
Mevlüt met Adnan hoca en zijn meisjes.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef Levolution het volgende:
Nu we toch bezig zijn, wat gaan jullie op jullie bruiloften draaien/inhuren?
Is een erg groot dilemma voor mij, enerzijds moet het een groots feest worden en niet zo'n saaie receptie als bij de Nederlanders, maar anderzijds moet het geen neppe kutband met standaard keyboarddrums worden.
Dat is het topje van de ijsberg, daha neler neler var.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Ten eerste dat gaat om 1 persoon, er kunnen altijd rotte appels tussen zitten. Dat 1 Turk een eend heeft verkracht maakt niet alle turken eendenverkrachters of wel? Ten tweede bron is een gs site. Ten derde gs deed de gehele club mee aan anti-Turkije pro Frankrijk praktijken, daarvan kun je meerdere bronnen vanuit meerdere kanalen vinden.
Deze man weet.quote:Op zondag 23 september 2012 14:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
Mevlüt met Adnan hoca en zijn meisjes.
Haar calorie-inname is gewoon minder geworden omdat ze door het dieet veel producten moest vermijden. We eten in de westerse wereld sowieso veel te veel granen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, dat ging beter zonder sporten dan matigen met eten en met sporten.
Wel zwaar, maar bv pure chocolade eten kan nog wel dus zij lijkt redelijk gelukkig
Het laatste. Het schoot me gewoon te binnen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
Weddingplanner, jwz.
Heb je echt al concrete trouwplannen of oriënteer je je alvast?
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 23 september 2012 15:29 schreef Bilge het volgende:
Over een paar maanden trouwt mijn broertje (waarschijnlijk, ze zoeken nog een geschikte zaal).
Verplichte vrolijkheid, hurray!![]()
![]()
Het enige moment waar ik naar uitkijk is het einde van de bruiloft, wanneer ik hem met alle opgekropte frustraties op zijn rug mag slaan.![]()
Gecondoleerd zul je bedoelen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Ga je een speech houden waarin je allemaal verhalen over hem vertelt waar hij zich voor schaamt?
Klopt, maar is juist jammer, in plaats van alleen dom dansen is het toch ook leuk dat er wat geouwehoerd en verteld wordt over het paar, gezien zij in de belangstelling moeten staan. Maar op de meeste bruiloften zijn het de overdreven süslü meisjes die zelfs de bruid overshinen die alle aandacht op zich vestigen door zo uitbundig mogelijk te dansen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gecondoleerd zul je bedoelen.![]()
Speeches houden is niet echt gebruikelijk bij onze bruiloften. Ik zie dat eigenlijk alleen in films?
quote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, maar is juist jammer, in plaats van alleen dom dansen is het toch ook leuk dat er wat geouwehoerd en verteld wordt over het paar, gezien zij in de belangstelling moeten staan. Maar op de meeste bruiloften zijn het de overdreven süslü meisjes die zelfs de bruid overshinen die alle aandacht op zich vestigen door zo uitbundig mogelijk te dansen.![]()
Maar in ieder geval, gewoon halverwege opstaan en met een lepel op je wijnglas tikken en een speech geven.Met zo'n dronken stem: "joah ik wil g-graag een sipiç houduh". Bij verjaardagen doen we het wel. Soms schrijven we zelfs een gedicht waarin we de jarige echt hard naaien (vrienden dan, geen familie).
Deze vraag zal mij tijdens de bruiloft ook een keer of 5 duizend keer gesteld worden, vrees ik. Ik zoek nog een origineel antwoord.quote:Op zondag 23 september 2012 15:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Bilge, heeft de bruid geen zus of nicht die nog beschikbaar is? Als ik me niet vergis, was jij laatst ook op zoek naar een geschikte huwelijkskandidate.
Ik hoop dan wel dat je voor de nodige schaduw zorgt, mocht je de gasten geen zonnesteek wil bezorgen. Een bruiloft in open lucht in hartje zomer is niet zo fijn, heb ik dit jaar gemerkt.quote:Op zondag 23 september 2012 16:09 schreef zarGon het volgende:
En sowieso, mocht ik niet kunnen ontsnappen aan dat trouwen, wordt het bij mij gewoon in de zomer onder de blote hemel ende in de openlucht.
Ik ben mijn potentiële wederhelft nog niet tegengekomen. Voor nu richt ik me sowieso eerst op studie en werk. Ik moet eerst maar eens het nodige kapitaal op zien te bouwen om het een en het ander te kunnen bekostigen. Daarna zien we wel verder.quote:Op zondag 23 september 2012 16:14 schreef Bilge het volgende:
Hoe staat jouw liefdeswereld er eigenlijk voor, TM?
Mag ook in de lente. Als het maar warm (mijn warm, niet warm warm) weer is. Geen hete zon op de hoofden dus, maar lekker weertje met een beetje wind. Prettig weer, dus.quote:Op zondag 23 september 2012 16:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik hoop dan wel dat je voor de nodige schaduw zorgt, mocht je de gasten geen zonnesteek wil bezorgen. Een bruiloft in open lucht in hartje zomer is niet zo fijn, heb ik dit jaar gemerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2012 16:21:48 ]
quote:Op zondag 23 september 2012 16:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Tövbe estagfirullah, abdestimi bozdurcan.
Wat?quote:Op zondag 23 september 2012 16:34 schreef Bilge het volgende:
Hebben jullie op bruiloften meegemaakt dat een paar jongens (meestal 4) zich als meisjes verkleden, een aantal andere jongens (gewapend met stokken) de meisjes bewaken tegen omstanders die de meisjes steeds proberen te ontvoeren? Dat is zo vet.
Ga je ook met een limo naar het vliegveld om een helikopter naar het salon te nemen?quote:Op zondag 23 september 2012 16:09 schreef zarGon het volgende:
En sowieso, mocht ik niet kunnen ontsnappen aan dat trouwen, wordt het bij mij gewoon in de zomer onder de blote hemel ende in de openlucht.
Jaaa.quote:Op zondag 23 september 2012 16:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga je ook met een limo naar het vliegveld om een helikopter naar het salonweiland te nemen?
Ik klim gewoon op de bruid.quote:Op zondag 23 september 2012 16:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog waar ook, ze gingen verder te auto he?
Afyon e.o. Zelfs tijdens besnijdenisfeestjes wordt dat opgevoerd.quote:Op zondag 23 september 2012 16:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Lijkt mij ook wel iets voor de Kaukasus, waar komen die mensen vandaan?
Snobistisch geneuzel.quote:Op zondag 23 september 2012 16:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Klinkt als een tribaal Afrikaans huwelijksritueel, maar nee, nooit gezien.
Welne, ik kom uit dezelfde regio. Bij ons alleen nog nooit gezien.quote:Op zondag 23 september 2012 16:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Afyon e.o. Zelfs tijdens besnijdenisfeestjes wordt dat opgevoerd.
[..]
Snobistisch geneuzel.
Dat lijkt mij geweldig om eens te zienquote:Op zondag 23 september 2012 16:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Afyon e.o. Zelfs tijdens besnijdenisfeestjes wordt dat opgevoerd.
Ik zou dat noooit kunnen volhouden, sowieso zijn extreme dieeten niks voor mij.quote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, dat ging beter zonder sporten dan matigen met eten en met sporten.
Wel zwaar, maar bv pure chocolade eten kan nog wel dus zij lijkt redelijk gelukkig
Met Borte.quote:Op zondag 23 september 2012 17:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Jij was toch al getrouwd, Trigger?
Nee, waarom? Doe ik ook niet.quote:Op zondag 23 september 2012 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
Dan moet ik het weer uitmaken met mijn vriendjes enzo. Erg irritant ja.
Open relatie? Cool.quote:Op zondag 23 september 2012 17:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, waarom? Doe ik ook niet.
Dan zie ik je morgen weer, vanavond neemt mijn vriendje mij uit eten.quote:Op zondag 23 september 2012 17:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Damn right, we zijn cagdas enzo!
De maatschappij zal mijn chickie-cemaat waarderen als player. De jouwe?quote:Op zondag 23 september 2012 17:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan zie ik je morgen weer, vanavond neemt mijn vriendje mij uit eten.
Daarom laat ik het ook niet bij Trigger, ik ben nog steeds op zoek naar de liefde.quote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte kan niet verliefd worden, vertelde ze laatst. Ze heeft een hart van steen.
Dit, inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Veul vrijgezelle luitjes hier maar bekarlik sultanliktir, jah tog?
Neger alsjeblieft, als je eens wist wat voor koosnaampjes ze voor mij heeft.quote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte kan niet verliefd worden, vertelde ze laatst. Ze heeft een hart van steen. Richt jij je maar op de rest van je harem, Trigger.
Auw Borte, auw.quote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom laat ik het ook niet bij Trigger, ik ben nog steeds op zoek naar de liefde.
*Tovbe tovbe.En nu weer normaal.
![]()
Maar ik heb echt een hart van steen, dat klopt wel.![]()
Jaquote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Bortecinem het volgende:
Hoezeuu, jij hebt toch een vriendin?
Alsof je weet hoe het is om getrouwd te zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 17:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit, inderdaad.Wanneer eenmaal getrouwd, zeg maar dag tegen persoonlijke ontwikkeling en eigen wil.
Saltanat Kaldirildi.quote:Op zondag 23 september 2012 17:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jamaar was als vrijgezel ook heel gelukkig op veel manieren
Een neef van mijn mams is eind veertig en sinds een paar jaar vrijgezel, iedere keer als ik hem vraag hoe het gaat komt hij met dat spreekwoord
Tja, het verschilt per persoon denk ik. Ik ben ook gelukkig - of nou ja, niet ongelukkig - zonder relatie maar ik ken mensen die altijd in een relatie moeten zitten om überhaupt gelukkig te zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 17:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jamaar was als vrijgezel ook heel gelukkig op veel manieren
Een neef van mijn mams is eind veertig en sinds een paar jaar vrijgezel, iedere keer als ik hem vraag hoe het gaat komt hij met dat spreekwoord
Nee, maar ik kan toch wel om me heen kijken? Ik ben dan misschien ook een Einzelgänger.quote:Op zondag 23 september 2012 17:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof je weet hoe het is om getrouwd te zijn.
Trigger.
Zeg het ze.quote:Op zondag 23 september 2012 17:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof je weet hoe het is om getrouwd te zijn.
Trigger.
Dus bij jou in de omgeving is het zo dat als je trouwt, je dag moet zeggen tegen persoonlijke ontwikkeling en eigen wil? Erg.quote:Op zondag 23 september 2012 17:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan toch wel om me heen kijken?
Opzich wel jammer, weer een sprookjesachtigquote:
Die zijn sindskort weer na een algemene 'af karari' weer in Turkije verzameld.quote:Op zondag 23 september 2012 17:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Opzich wel jammer, weer een sprookjesachtigfiguur minder.
Waar zijn die nazaten eigenlijk gebleven?
Dank voor de link, ga ik straks kijken.quote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die zijn sindskort weer na een algemene 'af karari' weer in Turkije verzameld.
Documentaire over de familieleden in verbanning.
Dat is nog erger dan Senden Cok Var luisteren manquote:Op zondag 23 september 2012 17:36 schreef Bortecinem het volgende:
Kijken jullie weleens naar Dan Savage op MTV?
quote:Op zondag 23 september 2012 17:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dank voor de link, ga ik straks kijken.
Rekening houden met (de wil van) je partner. Kinderen die bij een huwelijk komen kijken, waarvoor je moet zorgen. Moeten werken om je familie te onderhouden. Ja, ik denk dat dit wel een aantal zaken zijn die je vrijheid en persoonlijke ontwikkeling enigszins belemmeren. Ik zeg niet dat er helemaal geen ruimte voor is, maar in je eentje heb je daar natuurlijk meer tijd voor.quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus bij jou in de omgeving is het zo dat als je trouwt, je dag moet zeggen tegen persoonlijke ontwikkeling en eigen wil? Erg.
De meesten wonen nog in het buitenland. Natuurlijk niet makkelijk om na al die jaren terug te keren. Een groot deel spreekt niet eens Turks meer.quote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die zijn sindskort weer na een algemene 'af karari' weer in Turkije verzameld.
Documentaire over de familieleden in verbanning.
Ja eens een stukje van gezien, vergeleken een figuur als Phil of Oz valt hij mij positief op, best leerzaam denk ik voor veel vooral jongeren, hij ken geen echte taboes toch?quote:Op zondag 23 september 2012 17:36 schreef Bortecinem het volgende:
Kijken jullie weleens naar Dan Savage op MTV?
Nee, de nakomelingen wel, de verbannen & oudere leden verblijven nou vooral in Turkije.quote:Op zondag 23 september 2012 17:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De meesten wonen nog in het buitenland.
O, op die manier. Het huidige hoofd van de familie leeft volgens mij nog wel in het buitenland.quote:Op zondag 23 september 2012 17:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, de nakomelingen wel, de verbannen & oudere leden verblijven nou vooral in Turkije.
quote:Op zondag 23 september 2012 17:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan Senden Cok Var luisteren man
Ik vraag me altijd af of die zogenaamde studenten geen acteurs zijn ofzo.quote:Op zondag 23 september 2012 17:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja eens een stukje van gezien, vergeleken een figuur als Phil of Oz valt hij mij positief op, best leerzaam denk ik voor veel vooral jongeren, hij ken geen echte taboes toch?
Ertugrul ( de voormalige hoofd ) was volgens mij de laatste die het paleisleven heeft gehad, maar was al in Europa toen ze massaal werden uitgezet, dus mja, enerzijds ook wel begrijpelijk als je een leven hebt opgebouwd + gezin gesticht in de desbetreffende landen, naar mijn weten willen ze en worden ze wel allemaal in Turkije begraven.quote:Op zondag 23 september 2012 17:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, op die manier. Het huidige hoofd van de familie leeft volgens mij nog wel in het buitenland.
Dat vermoed ik van al die MTV programma's om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 17:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me altijd af of die zogenaamde studenten geen acteurs zijn ofzo.
Yumyum?quote:Op zondag 23 september 2012 17:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Straks noedelsoep drinken/eten.
Topickillerrrrquote:Op zondag 23 september 2012 17:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Straks noedelsoep drinken/eten.
Je legt alles te veel op een weegschaal. Het leven is een wisselwerking van allerlei zaken, belangrijk is het vinden van een balans in alles. Als ik je post zo lees, lijk je meer te leunen aan de ene kant, terwijl de andere kant ook zo zijn positieve dingen heeft om het in balans te brengen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Rekening houden met (de wil van) je partner. Kinderen die bij een huwelijk komen kijken, waarvoor je moet zorgen. Moeten werken om je familie te onderhouden. Ja, ik denk dat dit wel een aantal zaken zijn die je vrijheid en persoonlijke ontwikkeling enigszins belemmeren. Ik zeg niet dat er helemaal geen ruimte voor is, maar in je eentje heb je daar natuurlijk meer tijd voor.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 23 september 2012 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat vermoed ik van al die MTV programma's om eerlijk te zijn.
Dat valt me op bij ieder koninklijk familie eik, allemaal van die hele oude leeftijden.quote:Op zondag 23 september 2012 17:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Die sultans in ballingschap zijn allemaal relatief oud geworden, eerste observatie aan de hand van Wikipedia.
Allebei wellicht, die komen gewoon via een castingbureau en die vragen komen gewoon van de redactie... Het publiek bij Dr Phil zit ook allemaal (!) dik in de professionel make-up.quote:Op zondag 23 september 2012 17:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me altijd af of die zogenaamde studenten geen acteurs zijn ofzo.
quote:Op zondag 23 september 2012 18:14 schreef Ayca het volgende:
Door de textuur oid of doordat je beseft dat het ooit een lief kippetje was?
2 stukken kipfiletquote:Op zondag 23 september 2012 18:07 schreef zarGon het volgende:
Ik ben nu bezig met het klaarmaken van groenten om het wokken - voor bij/op de makarna. Wat ik haat (ik heb er gewoon een erge hekel aan) is rauw vlees. Kipfilet in dit geval. Blergh, ik word helemaal raar van binnen en buiten wanneer ik eraan zit om het te snijden.
En elastiekjes! En meidenmaandvocht erbij als glijmiddel!quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
2 stukken kipfilet
magnetron
profit???
Ah, ik dacht al dat mijn verzameling meidenmaandvocht nog eens van pas zou komen!quote:Op zondag 23 september 2012 18:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
En elastiekjes! En meidenmaandvocht erbij als glijmiddel!
Misschien van die latex handschoenen dragen dan.quote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef zarGon het volgende:
Neh, niet omdat het een lief kippetje was. Wanneer ik het aanraak, voelt het zo vreemd levend(ig) aan. Glibberig. En de witte delen (geen idee hoe ze heten, soort van velletjes) die weg moeten en zo. Blergh. Ik heb geen grip op het oppervlakte, zo voelt het. Dus ja, de textuur. En het feit dat het vlees is.
blood-art.livejournal.comquote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat mijn verzameling meidenmaandvocht nog eens van pas zou komen!
Voelt zo plastisch aan. En ik waan me dan arts te zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien van die latex handschoenen dragen dan.
Brrr. Misschien dat het er beter uitziet wanneer het eenmaal kookt in de pan, maar ik vind het maar ranzig.quote:Op zondag 23 september 2012 18:29 schreef Levolution het volgende:
Die witte delen (vet, bindweefsel) moet je gewoon laten zitten, geeft smaak.
Hoezo?quote:Op zondag 23 september 2012 18:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Gatver, de noedels komen bijna weer naar buiten.
quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 18:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
En elastiekjes! En meidenmaandvocht erbij als glijmiddel!
quote:
Zulke bitches zijn gek, zijn van die types die je het leven zuur maken als je ze dumpt omdat ze borderline hebben.quote:
Lijkt me toch wel leuk om zo'n kunstwerk als cadeau te krijgen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zulke bitches zijn gek, zijn van die types die je het leven zuur maken als je ze dumpt omdat ze borderline hebben.
Jij doet het vlees, de rest regel ik.quote:Op zondag 23 september 2012 18:48 schreef Julis het volgende:
[..]. Ik heb wel te veel noedels gegeten de laatste tijd [ afbeelding ].
zarGon mietjuh.
Ik vind het niet echt vies of schokkend ofzo, maar de meisjes die zich er mee bezig houden zullen wel vreemde snuiters zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel leuk om zo'n kunstwerk als cadeau te krijgen.
Ach, aan een jongeman die zijn dagen verdoet met het (be)spelen van mieren moet ook wel mankeren.quote:Op zondag 23 september 2012 19:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt vies of schokkend ofzo, maar de meisjes die zich er mee bezig houden zullen wel vreemde snuiters zijn.
Turks eten is heerlijk, maar ik moet de eerste aantrekkelijke foto van Turks voedsel nog tegenkomen.quote:
Neeeee. Mijn ouders dwongen mij vroeger dat te eten.quote:
Mij ook. The horror. Zo slijmerig, bleh.quote:Op zondag 23 september 2012 19:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Neeeee. Mijn ouders dwongen mij vroeger dat te eten.
Ja. Nooit van gehouden. Buhuuhuuquote:Op zondag 23 september 2012 19:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mij ook. The horror. Zo slijmerig, bleh.
quote:Op zondag 23 september 2012 19:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij doet het vlees, de rest regel ik.
Ik heb het overigens niet bij alle soorten vlees.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Als je bamya slijmerig is, dan bereiden ze het bij jullie lekker niet goed.quote:Op zondag 23 september 2012 19:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mij ook. The horror. Zo slijmerig, bleh.
Kijk, deze man weet.quote:Op zondag 23 september 2012 19:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sowieso de meeste soorten 'sulu yemek'.
Dat wel jaquote:Op zondag 23 september 2012 19:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sowieso de meeste soorten 'sulu yemek'.Lekker met een stuk pide erbij.
Er is een stuk uit de taart maar de taart is nog heel HOE KAN DIT??quote:Op zondag 23 september 2012 19:44 schreef zarGon het volgende:
Ik kwam gisteren deze Milka-taart tegen in de supermarkt. Kon me nog net bedwingen om 'm niet te kopen (de prijs speelde mee; 5 euro).
[ afbeelding ]
Ik vraag me nog steeds af hoe die taart smaakt.
Ziet er lekker uit.quote:Op zondag 23 september 2012 19:44 schreef zarGon het volgende:
Ik kwam gisteren deze Milka-taart tegen in de supermarkt. Kon me nog net bedwingen om 'm niet te kopen (de prijs speelde mee; 5 euro).
[ afbeelding ]
Ik vraag me nog steeds af hoe die taart smaakt.
Levolution is blijven steken in de sensomotorische stage van Piaget. "Voor het kind bestaan objecten niet die zich niet in zijn gezichtveld bevinden." Er is gewoon een tweede taart waarvan dat stukje komt. Ja toch :$.quote:Op zondag 23 september 2012 19:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er is een stuk uit de taart maar de taart is nog heel HOE KAN DIT??
Vertel.quote:Op zondag 23 september 2012 20:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hou op over Piagetttttthem memories.
Ik wil gewoon even een klein stukje proeven. Dan wel.quote:Op zondag 23 september 2012 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit.En 5 euro is toch niet zo veel voor een taart?
Zelf noodles maken met groenten en stukjes vlees bohhquote:Op zondag 23 september 2012 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent meer van de yamyam eh?!
Waar dan wel van?
Je kunt de volgende keer deze ook proberen, van Unox...quote:Op zondag 23 september 2012 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
Die is sinds kort weer terug trouwens.Heb 'm jaren moeten missen.
[ afbeelding ]
Precies. Turkse pizza haal je ook niet bij de Nederlander.quote:Op zondag 23 september 2012 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
Neeee, ik vind die noodles van Unox gewoon niet lekker.
Yumyum is ook nog eens een stuk goedkoper!quote:Op zondag 23 september 2012 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Precies. Turkse pizza haal je ook niet bij de Nederlander.
Minder lekker dan YumYum. Ook 'droger', komt gok ik omdat er geen olie bij meegeleverd wordt.quote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Eentje heet Yoodles, die verkopen ze bij de Dirk. Wel te eten.
Alleen chili en groenten volgens mij.quote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Minder lekker dan YumYum. Ook 'droger', komt gok ik omdat er geen olie bij meegeleverd wordt.
Vind ik ook!!quote:Op zondag 23 september 2012 20:32 schreef zarGon het volgende:
Jep, stokjes. Eet lekkerder, raar genoeg.
Noodles eet ik juist sneller met stokjes.quote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee vork. Ben daar te ongeduldig voor.
quote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
The fuck? Je kan gewoon niet eten met stokjes dan.quote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
probably. Vind stokjes ook niet leuk ofzo.quote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
The fuck? Je kan gewoon niet eten met stokjes dan.
watquote:Op zondag 23 september 2012 20:39 schreef Julis het volgende:
Gewoon met je mond eten. Alles in één keer in je mond bereiden. En goed gorgelen natuurlijk.
Grove of fijne motoriek?quote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef zarGon het volgende:
JULLIE KUNNEN GEWOON GEEN STOKJES BEDIENEN MET JULLIE PAUPERMOTORIEK.
Met stokjes eten gaat je niet goed af, maar met een trechter lukt het je om op een perfecte wijze noodles te eten?quote:Op zondag 23 september 2012 20:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
met een trechter eet ik perfect.
trechter in je mond, noodles in trechter. easy.quote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met stokjes eten gaat je niet goed af, maar met een trechter lukt het je om op een perfecte wijze noodles te eten?
Wat?.
Direct de keel in. I like.quote:Op zondag 23 september 2012 20:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
trechter in je mond, noodles in trechter. easy.
Eet serieus heel makkelijk. Verder niet echt een reden, het doet hetzelfde als een vork.quote:
ppffüüü ppffüüü ppffüüüquote:Op zondag 23 september 2012 21:01 schreef Bortecinem het volgende:
Holy mother of................adjakdjfa ik was vergeten hoe heet die kerrie van Yumyum was. Wtf ik sta gewoon in brand.
quote:Op zondag 23 september 2012 21:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
ppffüüü ppffüüü ppffüüü
Blaast in Borte's mond.
Laatmaar, tis opeens bloedje heet. Toch bedankt.quote:
zal ik je afkoelenquote:Op zondag 23 september 2012 22:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laatmaar, tis opeens bloedje heet. Toch bedankt.
Nooit verteldquote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
JFM, waar kwam je ook alweer vandaan?
Doe jij hardlopen ja?quote:Op zondag 23 september 2012 22:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Het was wel perfect weer om te hardlopen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Principality_of_Sealandquote:Op zondag 23 september 2012 22:59 schreef Levolution het volgende:
Ze komt uit een land met maar 4 inwoners ofzo, als ze het vertelt kunnen we haar identiteit achterhalen.
Erg in de buurt, dat wel.quote:Op zondag 23 september 2012 22:59 schreef Levolution het volgende:
Ze komt uit een land met maar 4 inwoners ofzo, als ze het vertelt kunnen we haar identiteit achterhalen.
Ohja, dit.quote:Op zondag 23 september 2012 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Principality_of_Sealand
Je komt uit een land waarvan er maar weinig in Nederland wonen?quote:Op zondag 23 september 2012 23:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Erg in de buurt, dat wel.
Mijn zoekgeschiedenis, wat doe je.quote:Op zondag 23 september 2012 23:11 schreef Triggershot het volgende:
JFM, ze noemen jou een sharmotah.
Misschien is ze Adanali.quote:Op zondag 23 september 2012 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
Dat woord ken ik, gebruiken we ook in Adana.
Damn, ik heb gegoogeld.quote:Op zondag 23 september 2012 23:11 schreef Triggershot het volgende:
JFM, ze noemen jou een sharmotah.
Ja dit, niet van onderwerp veranderen a.u.b. Ik ben ook erg benieuwd nu.quote:Op zondag 23 september 2012 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Is het een buurland van Turkije?
[ afbeelding ]
Samen met de Turkse vrouwen van ons dorp lopen we hard terwijl we bezig zijn met cekirdek citlatmak.quote:
Nu ga ik het ook opzoekenquote:
Same shit?quote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Google sharmotah zonder die -h.
Dat de meesten van jullie - Turken - moeten Googlen en zij het meteen verstond, zegt wel iets toch?quote:Op zondag 23 september 2012 23:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja dit, niet van onderwerp veranderen a.u.b. Ik ben ook erg benieuwd nu.
En ze proberen je niet aan hun zoon te koppelen?quote:Op zondag 23 september 2012 23:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Samen met de Turkse vrouwen van ons dorp lopen we hard terwijl we bezig zijn met cekirdek citlatmak.
. Jep.
[..]
Nu ga ik het ook opzoeken.
Beter ga je squatten.quote:Op zondag 23 september 2012 23:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Samen met de Turkse vrouwen van ons dorp lopen we hard terwijl we bezig zijn met cekirdek citlatmak.
. Jep.
must not fap..quote:Op zondag 23 september 2012 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je je dan ook echt nooit inhouden of wat dan ook?
quote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En ze proberen je niet aan hun zoon te koppelen?
Alleen squatten in je kamer is zo droog, vind ik.quote:Op zondag 23 september 2012 23:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Beter ga je squatten.
Gr gr de squatnazi.
Oké, dus we hebben: 'iets Aziatisch', hoogstwaarschijnlijk niet Turkije.quote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat de meesten van jullie - Turken - moeten Googlen en zij het meteen verstond, zegt wel iets toch?
Ik ken het woord ergens van. Weet niet meer waarvan. Iemand heeft het ooit genoemd. Maar is het niet gewoon Arabisch?quote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat de meesten van jullie - Turken - moeten Googlen en zij het meteen verstond, zegt wel iets toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |