SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Eens. Maar stel je fikst echt een goede chick. Tetten zandloper strak alles. Je neemt haar mee naar huis en ze blijkt een trap.quote:
WTF is een trap?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eens. Maar stel je fikst echt een goede chick. Tetten zandloper strak alles. Je neemt haar mee naar huis en ze blijkt een trap.
Ga je door?
Ja duh. Ging toch om die foto's van zarGon.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:16 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
WTF is een trap?shemale?
ik kom er net in vriend..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja duh. Ging toch om die foto's van zarGon.
Jij dacht deze Turkse traps?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:16 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik kom er net in vriend..
Oeh, nou trek je toch een beerput open...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eens. Maar stel je fikst echt een goede chick. Tetten zandloper strak alles. Je neemt haar mee naar huis en ze blijkt een trap.
Ga je door?
wie is die Turnazz?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oeh, nou trek je toch een beerput open...
Ik voel me aangetrokken tot trannies..
quote:insan bir abdest alır namazı eda eder madem erken kalkmışınız.
quote:Op zondag 23 september 2012 03:11 schreef Levolution het volgende:
Dit filmpje
en dan deze reactie
[..]
Hier ook. Ik haaat zondagen echt.quote:Op zondag 23 september 2012 12:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Brinta eten, zo trainen
Dan wassen, strijken, schoentjes poetsen en dan Fokken
Ik doe er geen extra zout op.quote:Op zondag 23 september 2012 12:54 schreef Ayca het volgende:
Pretzels.. te zout imo
Ik ben net wakkereven bedenken wat ik allemaal ga doen vandaag.
quote:Op zondag 23 september 2012 03:11 schreef Levolution het volgende:
Dit filmpje
en dan deze reactie
[..]
Is ook lekker, maar dat was bij de AH dus uitverkochtquote:
Dat is geen muesli.quote:Op zondag 23 september 2012 13:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Muesli bij het ontbijt...
[ afbeelding ]
Klinkt al smerig.quote:Op zondag 23 september 2012 13:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is ook lekker, maar dat was bij de AH dus uitverkocht
Dus had naast Brinta ook kant-en-tevens-klare havermout van Melkunie gekocht
Bweghhhh! Nou die ging dus zo de vuilnisbak in, wat zout zeg!
Zit vol met suiker vriend.quote:Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jawel, dit is muesli van het merk Quaker. Ze zijn alleen wat krokanter dan de normale muesli.
Ja, boeiond, ik eet het niet elke dag.quote:
Nee maar een bekende van mij is volledig glutenvrij gaan eten en het afvallen ging opeens enorm rap.quote:Op zondag 23 september 2012 13:15 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand dit al eens geprobeerd?
http://nl.mymuesli.com/?gclid=CMHCjq7Jy7ICFYTMtAodChUAhQ
Ging die bekende glutenvrij eten om af te vallen? Drastisch.quote:Op zondag 23 september 2012 13:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee maar een bekende van mij is volledig glutenvrij gaan eten en het afvallen ging opeens enorm rap.
Staceyquote:Op zondag 23 september 2012 13:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee maar een bekende van mij is volledig glutenvrij gaan eten en het afvallen ging opeens enorm rap.
quote:Op zondag 23 september 2012 13:37 schreef Bortecinem het volgende:
Jullie zijn saai.
Ik ga mijn nagels lakken.
Ja, dat ging beter zonder sporten dan matigen met eten en met sporten.quote:Op zondag 23 september 2012 13:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ging die bekende glutenvrij eten om af te vallen? Drastisch.Je kunt ook afvallen door van alles minder te gaan eten en te sporten (here here
).
Mevlüt met Adnan hoca en zijn meisjes.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef Levolution het volgende:
Nu we toch bezig zijn, wat gaan jullie op jullie bruiloften draaien/inhuren?
Is een erg groot dilemma voor mij, enerzijds moet het een groots feest worden en niet zo'n saaie receptie als bij de Nederlanders, maar anderzijds moet het geen neppe kutband met standaard keyboarddrums worden.
Dat is het topje van de ijsberg, daha neler neler var.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Ten eerste dat gaat om 1 persoon, er kunnen altijd rotte appels tussen zitten. Dat 1 Turk een eend heeft verkracht maakt niet alle turken eendenverkrachters of wel? Ten tweede bron is een gs site. Ten derde gs deed de gehele club mee aan anti-Turkije pro Frankrijk praktijken, daarvan kun je meerdere bronnen vanuit meerdere kanalen vinden.
Deze man weet.quote:Op zondag 23 september 2012 14:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
Mevlüt met Adnan hoca en zijn meisjes.
Haar calorie-inname is gewoon minder geworden omdat ze door het dieet veel producten moest vermijden. We eten in de westerse wereld sowieso veel te veel granen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, dat ging beter zonder sporten dan matigen met eten en met sporten.
Wel zwaar, maar bv pure chocolade eten kan nog wel dus zij lijkt redelijk gelukkig
Het laatste. Het schoot me gewoon te binnen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
Weddingplanner, jwz.
Heb je echt al concrete trouwplannen of oriënteer je je alvast?
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 23 september 2012 15:29 schreef Bilge het volgende:
Over een paar maanden trouwt mijn broertje (waarschijnlijk, ze zoeken nog een geschikte zaal).
Verplichte vrolijkheid, hurray!![]()
![]()
Het enige moment waar ik naar uitkijk is het einde van de bruiloft, wanneer ik hem met alle opgekropte frustraties op zijn rug mag slaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |