Jij kent Imad Selim nog niet!quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:18 schreef Levolution het volgende:
Na die keyboardmuziek gezien te hebben moet ik eindbaas Omar toch echt dumpen hier, sorry.
Ik klik en mag al gelijk superpsychedelische elektrische saz aanschouwen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij kent Imad Selim nog niet!
Deze deden we met de hele klas op en dan dansen voor ons leven. Oh wat een lol.![]()
Wij zijn allang over naar Koerdische shizzle.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:23 schreef Triggershot het volgende:
Arabisch muziek is sowieso superieur.
Ik vind het echt zo een vies taalquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij zijn allang over naar Koerdische shizzle.
Met Borte :quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef Levolution het volgende:
Nu we toch bezig zijn, wat gaan jullie op jullie bruiloften draaien/inhuren?
Is een erg groot dilemma voor mij, enerzijds moet het een groots feest worden en niet zo'n saaie receptie als bij de Nederlanders, maar anderzijds moet het geen neppe kutband met standaard keyboarddrums worden.
Ooh racist!11quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo een vies taal
Echt niet dat ik zo'n calgili dugun ga houden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef Levolution het volgende:
Nu we toch bezig zijn, wat gaan jullie op jullie bruiloften draaien/inhuren?
Is een erg groot dilemma voor mij, enerzijds moet het een groots feest worden en niet zo'n saaie receptie als bij de Nederlanders, maar anderzijds moet het geen neppe kutband met standaard keyboarddrums worden.
Ik heb Koerdisch bloed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt serieus, ik kan het niet aanhoren.
Ik weet dus niet. Het moet niet davul zurna met over de dansvloer rennende kutkinderen worden, maar het moet ook niet zo'n alternatief hipsterbandje worden. Het moet ook niet saai worden, het moet feest zijn. Er is geen compromis.quote:
Yandin broer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet dus niet. Het moet niet davul zurna met over de dansvloer rennende kutkinderen worden, maar het moet ook niet zo'n alternatief hipsterbandje worden. Het moet ook niet saai worden, het moet feest zijn. Er is geen compromis.
Tot nu toe geen Armeens bloed ontdekt..gelukkig. Dat moest er ook nog eens bijkomen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoelde de Armeens Koerdisch.
Racist!!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tot nu toe geen Armeens bloed ontdekt..gelukkig. Dat moest er ook nog eens bijkomen.
Grapjuhhhh
Nee, gewoon ergens ver terug ofzo... en dat volgens stamboomonderzoek. Ik ken niemand in de familie die Koerdisch spreekt of iets weet over een Koerdische voorouder.quote:
Zie haar mijn lynch willen ontlopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, gewoon ergens ver terug ofzo... en dat volgens stamboomonderzoek. Ik ken niemand in de familie die Koerdisch spreekt of iets weet over een Koerdische voorouder.
Het was het proberen waard....quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zie haar mijn lynch willen ontlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |