Vind ik ook!!quote:Op zondag 23 september 2012 20:32 schreef zarGon het volgende:
Jep, stokjes. Eet lekkerder, raar genoeg.
Noodles eet ik juist sneller met stokjes.quote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee vork. Ben daar te ongeduldig voor.
quote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
The fuck? Je kan gewoon niet eten met stokjes dan.quote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
probably. Vind stokjes ook niet leuk ofzo.quote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
The fuck? Je kan gewoon niet eten met stokjes dan.
watquote:Op zondag 23 september 2012 20:39 schreef Julis het volgende:
Gewoon met je mond eten. Alles in één keer in je mond bereiden. En goed gorgelen natuurlijk.
Grove of fijne motoriek?quote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef zarGon het volgende:
JULLIE KUNNEN GEWOON GEEN STOKJES BEDIENEN MET JULLIE PAUPERMOTORIEK.
Met stokjes eten gaat je niet goed af, maar met een trechter lukt het je om op een perfecte wijze noodles te eten?quote:Op zondag 23 september 2012 20:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
met een trechter eet ik perfect.
trechter in je mond, noodles in trechter. easy.quote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met stokjes eten gaat je niet goed af, maar met een trechter lukt het je om op een perfecte wijze noodles te eten?
Wat?.
Direct de keel in. I like.quote:Op zondag 23 september 2012 20:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
trechter in je mond, noodles in trechter. easy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |