Alsof je weet hoe het is om getrouwd te zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 17:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit, inderdaad.Wanneer eenmaal getrouwd, zeg maar dag tegen persoonlijke ontwikkeling en eigen wil.
Saltanat Kaldirildi.quote:Op zondag 23 september 2012 17:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jamaar was als vrijgezel ook heel gelukkig op veel manieren
Een neef van mijn mams is eind veertig en sinds een paar jaar vrijgezel, iedere keer als ik hem vraag hoe het gaat komt hij met dat spreekwoord
Tja, het verschilt per persoon denk ik. Ik ben ook gelukkig - of nou ja, niet ongelukkig - zonder relatie maar ik ken mensen die altijd in een relatie moeten zitten om überhaupt gelukkig te zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 17:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jamaar was als vrijgezel ook heel gelukkig op veel manieren
Een neef van mijn mams is eind veertig en sinds een paar jaar vrijgezel, iedere keer als ik hem vraag hoe het gaat komt hij met dat spreekwoord
Nee, maar ik kan toch wel om me heen kijken? Ik ben dan misschien ook een Einzelgänger.quote:Op zondag 23 september 2012 17:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof je weet hoe het is om getrouwd te zijn.
Trigger.
Zeg het ze.quote:Op zondag 23 september 2012 17:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof je weet hoe het is om getrouwd te zijn.
Trigger.
Dus bij jou in de omgeving is het zo dat als je trouwt, je dag moet zeggen tegen persoonlijke ontwikkeling en eigen wil? Erg.quote:Op zondag 23 september 2012 17:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan toch wel om me heen kijken?
Opzich wel jammer, weer een sprookjesachtigquote:
Die zijn sindskort weer na een algemene 'af karari' weer in Turkije verzameld.quote:Op zondag 23 september 2012 17:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Opzich wel jammer, weer een sprookjesachtigfiguur minder.
Waar zijn die nazaten eigenlijk gebleven?
Dank voor de link, ga ik straks kijken.quote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die zijn sindskort weer na een algemene 'af karari' weer in Turkije verzameld.
Documentaire over de familieleden in verbanning.
Dat is nog erger dan Senden Cok Var luisteren manquote:Op zondag 23 september 2012 17:36 schreef Bortecinem het volgende:
Kijken jullie weleens naar Dan Savage op MTV?
quote:Op zondag 23 september 2012 17:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dank voor de link, ga ik straks kijken.
Rekening houden met (de wil van) je partner. Kinderen die bij een huwelijk komen kijken, waarvoor je moet zorgen. Moeten werken om je familie te onderhouden. Ja, ik denk dat dit wel een aantal zaken zijn die je vrijheid en persoonlijke ontwikkeling enigszins belemmeren. Ik zeg niet dat er helemaal geen ruimte voor is, maar in je eentje heb je daar natuurlijk meer tijd voor.quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus bij jou in de omgeving is het zo dat als je trouwt, je dag moet zeggen tegen persoonlijke ontwikkeling en eigen wil? Erg.
De meesten wonen nog in het buitenland. Natuurlijk niet makkelijk om na al die jaren terug te keren. Een groot deel spreekt niet eens Turks meer.quote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die zijn sindskort weer na een algemene 'af karari' weer in Turkije verzameld.
Documentaire over de familieleden in verbanning.
Ja eens een stukje van gezien, vergeleken een figuur als Phil of Oz valt hij mij positief op, best leerzaam denk ik voor veel vooral jongeren, hij ken geen echte taboes toch?quote:Op zondag 23 september 2012 17:36 schreef Bortecinem het volgende:
Kijken jullie weleens naar Dan Savage op MTV?
Nee, de nakomelingen wel, de verbannen & oudere leden verblijven nou vooral in Turkije.quote:Op zondag 23 september 2012 17:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De meesten wonen nog in het buitenland.
O, op die manier. Het huidige hoofd van de familie leeft volgens mij nog wel in het buitenland.quote:Op zondag 23 september 2012 17:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, de nakomelingen wel, de verbannen & oudere leden verblijven nou vooral in Turkije.
quote:Op zondag 23 september 2012 17:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan Senden Cok Var luisteren man
Ik vraag me altijd af of die zogenaamde studenten geen acteurs zijn ofzo.quote:Op zondag 23 september 2012 17:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja eens een stukje van gezien, vergeleken een figuur als Phil of Oz valt hij mij positief op, best leerzaam denk ik voor veel vooral jongeren, hij ken geen echte taboes toch?
Ertugrul ( de voormalige hoofd ) was volgens mij de laatste die het paleisleven heeft gehad, maar was al in Europa toen ze massaal werden uitgezet, dus mja, enerzijds ook wel begrijpelijk als je een leven hebt opgebouwd + gezin gesticht in de desbetreffende landen, naar mijn weten willen ze en worden ze wel allemaal in Turkije begraven.quote:Op zondag 23 september 2012 17:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, op die manier. Het huidige hoofd van de familie leeft volgens mij nog wel in het buitenland.
Dat vermoed ik van al die MTV programma's om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 17:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me altijd af of die zogenaamde studenten geen acteurs zijn ofzo.
Yumyum?quote:Op zondag 23 september 2012 17:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Straks noedelsoep drinken/eten.
Topickillerrrrquote:Op zondag 23 september 2012 17:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Straks noedelsoep drinken/eten.
Je legt alles te veel op een weegschaal. Het leven is een wisselwerking van allerlei zaken, belangrijk is het vinden van een balans in alles. Als ik je post zo lees, lijk je meer te leunen aan de ene kant, terwijl de andere kant ook zo zijn positieve dingen heeft om het in balans te brengen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Rekening houden met (de wil van) je partner. Kinderen die bij een huwelijk komen kijken, waarvoor je moet zorgen. Moeten werken om je familie te onderhouden. Ja, ik denk dat dit wel een aantal zaken zijn die je vrijheid en persoonlijke ontwikkeling enigszins belemmeren. Ik zeg niet dat er helemaal geen ruimte voor is, maar in je eentje heb je daar natuurlijk meer tijd voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |