Welne, ik kom uit dezelfde regio. Bij ons alleen nog nooit gezien.quote:Op zondag 23 september 2012 16:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Afyon e.o. Zelfs tijdens besnijdenisfeestjes wordt dat opgevoerd.
[..]
Snobistisch geneuzel.
Dat lijkt mij geweldig om eens te zienquote:Op zondag 23 september 2012 16:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Afyon e.o. Zelfs tijdens besnijdenisfeestjes wordt dat opgevoerd.
Ik zou dat noooit kunnen volhouden, sowieso zijn extreme dieeten niks voor mij.quote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, dat ging beter zonder sporten dan matigen met eten en met sporten.
Wel zwaar, maar bv pure chocolade eten kan nog wel dus zij lijkt redelijk gelukkig
Met Borte.quote:Op zondag 23 september 2012 17:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Jij was toch al getrouwd, Trigger?
Nee, waarom? Doe ik ook niet.quote:Op zondag 23 september 2012 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
Dan moet ik het weer uitmaken met mijn vriendjes enzo. Erg irritant ja.
Open relatie? Cool.quote:Op zondag 23 september 2012 17:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, waarom? Doe ik ook niet.
Dan zie ik je morgen weer, vanavond neemt mijn vriendje mij uit eten.quote:Op zondag 23 september 2012 17:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Damn right, we zijn cagdas enzo!
De maatschappij zal mijn chickie-cemaat waarderen als player. De jouwe?quote:Op zondag 23 september 2012 17:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan zie ik je morgen weer, vanavond neemt mijn vriendje mij uit eten.
Daarom laat ik het ook niet bij Trigger, ik ben nog steeds op zoek naar de liefde.quote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte kan niet verliefd worden, vertelde ze laatst. Ze heeft een hart van steen.
Dit, inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Veul vrijgezelle luitjes hier maar bekarlik sultanliktir, jah tog?
Neger alsjeblieft, als je eens wist wat voor koosnaampjes ze voor mij heeft.quote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte kan niet verliefd worden, vertelde ze laatst. Ze heeft een hart van steen. Richt jij je maar op de rest van je harem, Trigger.
Auw Borte, auw.quote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom laat ik het ook niet bij Trigger, ik ben nog steeds op zoek naar de liefde.
*Tovbe tovbe.En nu weer normaal.
![]()
Maar ik heb echt een hart van steen, dat klopt wel.![]()
Jaquote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Bortecinem het volgende:
Hoezeuu, jij hebt toch een vriendin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |