abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117151829
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:31 schreef Levolution het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. :P
Ga je een speech houden waarin je allemaal verhalen over hem vertelt waar hij zich voor schaamt? :D
Gecondoleerd zul je bedoelen. :')

Speeches houden is niet echt gebruikelijk bij onze bruiloften. Ik zie dat eigenlijk alleen in films?
  zondag 23 september 2012 @ 15:38:20 #52
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117152117
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef Bilge het volgende:

[..]

Gecondoleerd zul je bedoelen. :')

Speeches houden is niet echt gebruikelijk bij onze bruiloften. Ik zie dat eigenlijk alleen in films?
Klopt, maar is juist jammer, in plaats van alleen dom dansen is het toch ook leuk dat er wat geouwehoerd en verteld wordt over het paar, gezien zij in de belangstelling moeten staan. Maar op de meeste bruiloften zijn het de overdreven süslü meisjes die zelfs de bruid overshinen die alle aandacht op zich vestigen door zo uitbundig mogelijk te dansen. :{w

Maar in ieder geval, gewoon halverwege opstaan en met een lepel op je wijnglas tikken en een speech geven. _O_ Met zo'n dronken stem: "joah ik wil g-graag een sipiç houduh". Bij verjaardagen doen we het wel. Soms schrijven we zelfs een gedicht waarin we de jarige echt hard naaien (vrienden dan, geen familie).
This isn't even my final form.
pi_117152815
Bilge, heeft de bruid geen zus of nicht die nog beschikbaar is? Als ik me niet vergis, was jij laatst ook op zoek naar een geschikte huwelijkskandidate.
pi_117153229
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Klopt, maar is juist jammer, in plaats van alleen dom dansen is het toch ook leuk dat er wat geouwehoerd en verteld wordt over het paar, gezien zij in de belangstelling moeten staan. Maar op de meeste bruiloften zijn het de overdreven süslü meisjes die zelfs de bruid overshinen die alle aandacht op zich vestigen door zo uitbundig mogelijk te dansen. :{w

Maar in ieder geval, gewoon halverwege opstaan en met een lepel op je wijnglas tikken en een speech geven. _O_ Met zo'n dronken stem: "joah ik wil g-graag een sipiç houduh". Bij verjaardagen doen we het wel. Soms schrijven we zelfs een gedicht waarin we de jarige echt hard naaien (vrienden dan, geen familie).
_O- _O-

Ik bedacht al dagen scenario's om uit het middelpunt van de aandacht te ontsnappen. Mezelf opsluiten op de wc, bijvoorbeeld. *) Vol op de aanval, met een haters gonna hate mentaliteit, zal me niet in dank worden afgenomen in de beruchte Emirdagse roddelcircuits. _O- Maar ik zal het serieus overwegen.
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 15:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Bilge, heeft de bruid geen zus of nicht die nog beschikbaar is? Als ik me niet vergis, was jij laatst ook op zoek naar een geschikte huwelijkskandidate.
Deze vraag zal mij tijdens de bruiloft ook een keer of 5 duizend keer gesteld worden, vrees ik. Ik zoek nog een origineel antwoord.

Nu ff overschakelen naar dugun tv om domme danspasjes te oefenen. *O*
pi_117153392
Sipiç.
pi_117153855
En sowieso, mocht ik niet kunnen ontsnappen aan dat trouwen, wordt het bij mij gewoon in de zomer onder de blote hemel ende in de openlucht.
pi_117153985
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 16:09 schreef zarGon het volgende:
En sowieso, mocht ik niet kunnen ontsnappen aan dat trouwen, wordt het bij mij gewoon in de zomer onder de blote hemel ende in de openlucht.
Ik hoop dan wel dat je voor de nodige schaduw zorgt, mocht je de gasten geen zonnesteek wil bezorgen. Een bruiloft in open lucht in hartje zomer is niet zo fijn, heb ik dit jaar gemerkt.
pi_117154159
Hoe staat jouw liefdeswereld er eigenlijk voor, TM?
pi_117154515
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 16:14 schreef Bilge het volgende:
Hoe staat jouw liefdeswereld er eigenlijk voor, TM?
Ik ben mijn potentiële wederhelft nog niet tegengekomen. Voor nu richt ik me sowieso eerst op studie en werk. Ik moet eerst maar eens het nodige kapitaal op zien te bouwen om het een en het ander te kunnen bekostigen. Daarna zien we wel verder.
pi_117154564
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 16:11 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik hoop dan wel dat je voor de nodige schaduw zorgt, mocht je de gasten geen zonnesteek wil bezorgen. Een bruiloft in open lucht in hartje zomer is niet zo fijn, heb ik dit jaar gemerkt.
Mag ook in de lente. Als het maar warm (mijn warm, niet warm warm) weer is. Geen hete zon op de hoofden dus, maar lekker weertje met een beetje wind. Prettig weer, dus.

Gewoon, vrijheid. Een zaal lijkt me zo opgesloten. De frisse lucht is ook een groot pluspunt.

En ach, anders geef ik ze zonnebrandcrème mee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2012 16:21:48 ]
pi_117154604
:')
pi_117154658
Tövbe estagfirullah, abdestimi bozdurcan. :')
pi_117154709
Never mind. :)
pi_117155281
Hebben jullie op bruiloften meegemaakt dat een paar jongens (meestal 4) zich als meisjes verkleden, een aantal andere jongens (gewapend met stokken) de meisjes bewaken tegen omstanders die de meisjes steeds proberen te ontvoeren? Dat is zo vet. _O_
pi_117155304
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 16:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Tövbe estagfirullah, abdestimi bozdurcan. :')
pi_117155436
:')
pi_117155497
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 16:34 schreef Bilge het volgende:
Hebben jullie op bruiloften meegemaakt dat een paar jongens (meestal 4) zich als meisjes verkleden, een aantal andere jongens (gewapend met stokken) de meisjes bewaken tegen omstanders die de meisjes steeds proberen te ontvoeren? Dat is zo vet. _O_
Wat? :')

Bij ons in het dorp voeren ze (de dames) wel vaak een soort van toneelstukje op waarbij ze zich dan kleden tot man of vrouw.
pi_117155876
Het gaat meestal zo: 4 jongens verkleden zich als meisjes en dansen als vrouwen in het centrum. Daaromheen staan een stuk of 4 bewakers die een stok of riem in de hand hebben en om de meisjes heen lopen. Als één omstander een meisje grijpt en samen weg wil vluchten slaat de bewaker hem helemaal kapot, totdat hij het meisje terug heeft of het koppel ver weg is gevlucht. Heel spannend en grappig. In het begin durven de omstanders niets, maar als 1 van hen een meisje pakt (en keiharde klappen krijgt) liggen de andere meisjes voor het oprapen.
pi_117155984
Klinkt als een tribaal Afrikaans huwelijksritueel, maar nee, nooit gezien.
pi_117156200
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 16:09 schreef zarGon het volgende:
Ga je ook met een limo naar het vliegveld om een helikopter naar het salon te nemen? O+
pi_117156232
Lijkt mij ook wel iets voor de Kaukasus, waar komen die mensen vandaan?
pi_117156251
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 16:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ga je ook met een limo naar het vliegveld om een helikopter naar het salonweiland te nemen? O+
Jaaa. _O_.
pi_117156291
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 16:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jaaa. _O_.
Nog waar ook, ze gingen verder te auto he? :')
pi_117156340
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 16:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nog waar ook, ze gingen verder te auto he? :')
Ik klim gewoon op de bruid.
pi_117156432
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 16:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Lijkt mij ook wel iets voor de Kaukasus, waar komen die mensen vandaan?
Afyon e.o. Zelfs tijdens besnijdenisfeestjes wordt dat opgevoerd.
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 16:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Klinkt als een tribaal Afrikaans huwelijksritueel, maar nee, nooit gezien.
Snobistisch geneuzel. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')