Gecondoleerd zul je bedoelen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Ga je een speech houden waarin je allemaal verhalen over hem vertelt waar hij zich voor schaamt?
Klopt, maar is juist jammer, in plaats van alleen dom dansen is het toch ook leuk dat er wat geouwehoerd en verteld wordt over het paar, gezien zij in de belangstelling moeten staan. Maar op de meeste bruiloften zijn het de overdreven süslü meisjes die zelfs de bruid overshinen die alle aandacht op zich vestigen door zo uitbundig mogelijk te dansen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gecondoleerd zul je bedoelen.![]()
Speeches houden is niet echt gebruikelijk bij onze bruiloften. Ik zie dat eigenlijk alleen in films?
quote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, maar is juist jammer, in plaats van alleen dom dansen is het toch ook leuk dat er wat geouwehoerd en verteld wordt over het paar, gezien zij in de belangstelling moeten staan. Maar op de meeste bruiloften zijn het de overdreven süslü meisjes die zelfs de bruid overshinen die alle aandacht op zich vestigen door zo uitbundig mogelijk te dansen.![]()
Maar in ieder geval, gewoon halverwege opstaan en met een lepel op je wijnglas tikken en een speech geven.Met zo'n dronken stem: "joah ik wil g-graag een sipiç houduh". Bij verjaardagen doen we het wel. Soms schrijven we zelfs een gedicht waarin we de jarige echt hard naaien (vrienden dan, geen familie).
Deze vraag zal mij tijdens de bruiloft ook een keer of 5 duizend keer gesteld worden, vrees ik. Ik zoek nog een origineel antwoord.quote:Op zondag 23 september 2012 15:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Bilge, heeft de bruid geen zus of nicht die nog beschikbaar is? Als ik me niet vergis, was jij laatst ook op zoek naar een geschikte huwelijkskandidate.
Ik hoop dan wel dat je voor de nodige schaduw zorgt, mocht je de gasten geen zonnesteek wil bezorgen. Een bruiloft in open lucht in hartje zomer is niet zo fijn, heb ik dit jaar gemerkt.quote:Op zondag 23 september 2012 16:09 schreef zarGon het volgende:
En sowieso, mocht ik niet kunnen ontsnappen aan dat trouwen, wordt het bij mij gewoon in de zomer onder de blote hemel ende in de openlucht.
Ik ben mijn potentiële wederhelft nog niet tegengekomen. Voor nu richt ik me sowieso eerst op studie en werk. Ik moet eerst maar eens het nodige kapitaal op zien te bouwen om het een en het ander te kunnen bekostigen. Daarna zien we wel verder.quote:Op zondag 23 september 2012 16:14 schreef Bilge het volgende:
Hoe staat jouw liefdeswereld er eigenlijk voor, TM?
Mag ook in de lente. Als het maar warm (mijn warm, niet warm warm) weer is. Geen hete zon op de hoofden dus, maar lekker weertje met een beetje wind. Prettig weer, dus.quote:Op zondag 23 september 2012 16:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik hoop dan wel dat je voor de nodige schaduw zorgt, mocht je de gasten geen zonnesteek wil bezorgen. Een bruiloft in open lucht in hartje zomer is niet zo fijn, heb ik dit jaar gemerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2012 16:21:48 ]
quote:Op zondag 23 september 2012 16:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Tövbe estagfirullah, abdestimi bozdurcan.
Wat?quote:Op zondag 23 september 2012 16:34 schreef Bilge het volgende:
Hebben jullie op bruiloften meegemaakt dat een paar jongens (meestal 4) zich als meisjes verkleden, een aantal andere jongens (gewapend met stokken) de meisjes bewaken tegen omstanders die de meisjes steeds proberen te ontvoeren? Dat is zo vet.
Ga je ook met een limo naar het vliegveld om een helikopter naar het salon te nemen?quote:Op zondag 23 september 2012 16:09 schreef zarGon het volgende:
En sowieso, mocht ik niet kunnen ontsnappen aan dat trouwen, wordt het bij mij gewoon in de zomer onder de blote hemel ende in de openlucht.
Jaaa.quote:Op zondag 23 september 2012 16:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga je ook met een limo naar het vliegveld om een helikopter naar het salonweiland te nemen?
Ik klim gewoon op de bruid.quote:Op zondag 23 september 2012 16:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog waar ook, ze gingen verder te auto he?
Afyon e.o. Zelfs tijdens besnijdenisfeestjes wordt dat opgevoerd.quote:Op zondag 23 september 2012 16:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Lijkt mij ook wel iets voor de Kaukasus, waar komen die mensen vandaan?
Snobistisch geneuzel.quote:Op zondag 23 september 2012 16:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Klinkt als een tribaal Afrikaans huwelijksritueel, maar nee, nooit gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |