Vertel.quote:Op zondag 23 september 2012 20:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hou op over Piagetttttthem memories.
Ik wil gewoon even een klein stukje proeven. Dan wel.quote:Op zondag 23 september 2012 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit.En 5 euro is toch niet zo veel voor een taart?
Zelf noodles maken met groenten en stukjes vlees bohhquote:Op zondag 23 september 2012 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent meer van de yamyam eh?!
Waar dan wel van?
Je kunt de volgende keer deze ook proberen, van Unox...quote:Op zondag 23 september 2012 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
Die is sinds kort weer terug trouwens.Heb 'm jaren moeten missen.
[ afbeelding ]
Precies. Turkse pizza haal je ook niet bij de Nederlander.quote:Op zondag 23 september 2012 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
Neeee, ik vind die noodles van Unox gewoon niet lekker.
Yumyum is ook nog eens een stuk goedkoper!quote:Op zondag 23 september 2012 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Precies. Turkse pizza haal je ook niet bij de Nederlander.
Minder lekker dan YumYum. Ook 'droger', komt gok ik omdat er geen olie bij meegeleverd wordt.quote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Eentje heet Yoodles, die verkopen ze bij de Dirk. Wel te eten.
Alleen chili en groenten volgens mij.quote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Minder lekker dan YumYum. Ook 'droger', komt gok ik omdat er geen olie bij meegeleverd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |