Vind ik ook!!quote:Op zondag 23 september 2012 20:32 schreef zarGon het volgende:
Jep, stokjes. Eet lekkerder, raar genoeg.
Noodles eet ik juist sneller met stokjes.quote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee vork. Ben daar te ongeduldig voor.
quote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
The fuck? Je kan gewoon niet eten met stokjes dan.quote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
probably. Vind stokjes ook niet leuk ofzo.quote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
The fuck? Je kan gewoon niet eten met stokjes dan.
watquote:Op zondag 23 september 2012 20:39 schreef Julis het volgende:
Gewoon met je mond eten. Alles in één keer in je mond bereiden. En goed gorgelen natuurlijk.
Grove of fijne motoriek?quote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef zarGon het volgende:
JULLIE KUNNEN GEWOON GEEN STOKJES BEDIENEN MET JULLIE PAUPERMOTORIEK.
Met stokjes eten gaat je niet goed af, maar met een trechter lukt het je om op een perfecte wijze noodles te eten?quote:Op zondag 23 september 2012 20:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
met een trechter eet ik perfect.
trechter in je mond, noodles in trechter. easy.quote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met stokjes eten gaat je niet goed af, maar met een trechter lukt het je om op een perfecte wijze noodles te eten?
Wat?.
Direct de keel in. I like.quote:Op zondag 23 september 2012 20:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
trechter in je mond, noodles in trechter. easy.
Eet serieus heel makkelijk. Verder niet echt een reden, het doet hetzelfde als een vork.quote:
ppffüüü ppffüüü ppffüüüquote:Op zondag 23 september 2012 21:01 schreef Bortecinem het volgende:
Holy mother of................adjakdjfa ik was vergeten hoe heet die kerrie van Yumyum was. Wtf ik sta gewoon in brand.
quote:Op zondag 23 september 2012 21:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
ppffüüü ppffüüü ppffüüü
Blaast in Borte's mond.
Laatmaar, tis opeens bloedje heet. Toch bedankt.quote:
zal ik je afkoelenquote:Op zondag 23 september 2012 22:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laatmaar, tis opeens bloedje heet. Toch bedankt.
Nooit verteldquote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
JFM, waar kwam je ook alweer vandaan?
Doe jij hardlopen ja?quote:Op zondag 23 september 2012 22:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Het was wel perfect weer om te hardlopen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Principality_of_Sealandquote:Op zondag 23 september 2012 22:59 schreef Levolution het volgende:
Ze komt uit een land met maar 4 inwoners ofzo, als ze het vertelt kunnen we haar identiteit achterhalen.
Erg in de buurt, dat wel.quote:Op zondag 23 september 2012 22:59 schreef Levolution het volgende:
Ze komt uit een land met maar 4 inwoners ofzo, als ze het vertelt kunnen we haar identiteit achterhalen.
Ohja, dit.quote:Op zondag 23 september 2012 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Principality_of_Sealand
Je komt uit een land waarvan er maar weinig in Nederland wonen?quote:Op zondag 23 september 2012 23:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Erg in de buurt, dat wel.
Mijn zoekgeschiedenis, wat doe je.quote:Op zondag 23 september 2012 23:11 schreef Triggershot het volgende:
JFM, ze noemen jou een sharmotah.
Misschien is ze Adanali.quote:Op zondag 23 september 2012 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
Dat woord ken ik, gebruiken we ook in Adana.
Damn, ik heb gegoogeld.quote:Op zondag 23 september 2012 23:11 schreef Triggershot het volgende:
JFM, ze noemen jou een sharmotah.
Ja dit, niet van onderwerp veranderen a.u.b. Ik ben ook erg benieuwd nu.quote:Op zondag 23 september 2012 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Is het een buurland van Turkije?
[ afbeelding ]
Samen met de Turkse vrouwen van ons dorp lopen we hard terwijl we bezig zijn met cekirdek citlatmak.quote:
Nu ga ik het ook opzoekenquote:
Same shit?quote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Google sharmotah zonder die -h.
Dat de meesten van jullie - Turken - moeten Googlen en zij het meteen verstond, zegt wel iets toch?quote:Op zondag 23 september 2012 23:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja dit, niet van onderwerp veranderen a.u.b. Ik ben ook erg benieuwd nu.
En ze proberen je niet aan hun zoon te koppelen?quote:Op zondag 23 september 2012 23:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Samen met de Turkse vrouwen van ons dorp lopen we hard terwijl we bezig zijn met cekirdek citlatmak.
. Jep.
[..]
Nu ga ik het ook opzoeken.
Beter ga je squatten.quote:Op zondag 23 september 2012 23:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Samen met de Turkse vrouwen van ons dorp lopen we hard terwijl we bezig zijn met cekirdek citlatmak.
. Jep.
must not fap..quote:Op zondag 23 september 2012 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je je dan ook echt nooit inhouden of wat dan ook?
quote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En ze proberen je niet aan hun zoon te koppelen?
Alleen squatten in je kamer is zo droog, vind ik.quote:Op zondag 23 september 2012 23:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Beter ga je squatten.
Gr gr de squatnazi.
Oké, dus we hebben: 'iets Aziatisch', hoogstwaarschijnlijk niet Turkije.quote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat de meesten van jullie - Turken - moeten Googlen en zij het meteen verstond, zegt wel iets toch?
Ik ken het woord ergens van. Weet niet meer waarvan. Iemand heeft het ooit genoemd. Maar is het niet gewoon Arabisch?quote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat de meesten van jullie - Turken - moeten Googlen en zij het meteen verstond, zegt wel iets toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |