abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117119475
Tijd voor een verbod op internetgebruik voor voetbalfans, danceliefhebbers en mensen die hun VWO niet hebben gehaald. Nou ja, één verbod is voldoende dus.
pi_117119489
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Waarom overdrijf ik, de straffen hier zijn veels te laag , slachtoffers lopen langer met het trauma/gebeurtenis . De jongeren moeten gewoon eens heel hard voelen wat het is .
Dat doen ze niet als je ze langer in de cel gooit helaas. Natuurlijk moeten ze wel een flinke gevangenisstraf krijgen maar in plaats van die extra jaren opgesloten te zitten , geef ze een taakstraf van 2000 uur en zorg dat ze die volmaken met vernederende klussen zoals prikken in het park en op school, eenvoudige maar vervelende klusjes (wc's schoonmaken op scholen). Vernederen is het enige waar ze van leren.
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:06:17 #203
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_117119504
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:05 schreef Monidique het volgende:
Tijd voor een verbod op internetgebruik voor voetbalfans, danceliefhebbers en mensen die hun VWO niet hebben gehaald. Nou ja, één verbod is voldoende dus.
Dan heb ik een dubbel verbod.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:06:27 #204
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_117119506
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat die burgemeester niet gewoon voet bij stuk heeft gehouden snap ik ook niet

imo had de ME gelijk bij het station al klaar moeten staan met retourtickets
hun terugreis nog betalen?? :N
gewoon die trein niet laten openen
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_117119517
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:03 schreef tralalala het volgende:

[..]

Dit is vergelijkbaar met het leed van de Tweede Wereldoorlog ja. :(
Als jij een winkel hebt en die wordt vernield door relschoppers, dan gaat dat niet in je koude kleren zitten. Je mist dan wel je brood voor een bepaalde tijd, aangezien er dan geen geld in het laatje komt. Nee, oppakken en hard straffen. Vindt het erg voor die mensen. Je blijft met je fikken van andere mensen en goederen af. Anders aanpakken en geen genade voor hun rekening.
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:06:49 #206
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_117119519
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Het viel de gemeente Haren waarschijnlijk wat rauw op hun dak. Ze hebben het niet goed kunnen organiseren in een dag en hebben veel steken laten vallen, want het is gruwelijk uit de hand gelopen, en de menigte was overal in Haren, behalve op de voetbalvelden.
Collega's hebben er met een vrachtwagen en band gestaan, hebben bij elkaar een halve eeuw ervaring... en ze luisteren niet......
Miss handig om in de "driehoek" ook iemand neer te zetten die weet hoe crowd management werkt, wij hadden als we om 19 of 20 uur groen licht hadden gehad, nog tijd zat om de boel te bouwen en om 22 u los kunnen gaan...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  Moderator zaterdag 22 september 2012 @ 17:06:55 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_117119522
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat recht heb je niet, een recht nemen heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken, en nogmaals jij dus en niet ik, ik vind het echt walgelijk dat je zo denkt, bespottelijk zelfs.
gewoon verankert in het Europees verdrag voor de rechten van de mens dus zo vreemd is het niet

en ik heb het niet over het nemen van iemands leven, ik zeg dat ik het leven van een agent belangrijker vind dan dat van een relschopper en dat recht heb ik absoluut

sterker nog ik zeg het nog is

ik vind het leven van een agent absoluut veel belangrijker dan dat van een relschopper dus als de agent zich zo bedreigt voelt dat hij er 1 af moet schieten dan vind ik dat prima
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_117119531
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:05 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ach joh, er is altijd wel ergens een brede context te vinden van waaruit zo'n mening voortkomt.
Soms is zo'n context belangrijk om te benoemen, om te onderzoeken, want daaruit kan je lessen trekken voor de toekomst.
pi_117119536
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:06 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Als jij een winkel hebt en die wordt vernield door relschoppers, dan gaat dat niet in je koude kleren zitten. Je mist dan wel je brood voor een bepaalde tijd, aangezien er dan geen geld in het laatje komt. Nee, oppakken en hard straffen. Vindt het erg voor die mensen. Je blijft met je fikken van andere mensen en goederen af. Anders aanpakken en geen genade voor hun rekening.
Ik citeer alleen maar een psycholoog die bij RTV Oost zat hoor. ;)
  Moderator zaterdag 22 september 2012 @ 17:07:40 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_117119537
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:06 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

neeheeej, bij wijze van spreke

dat ticket komt in de vorm van die lange zwarte lat die ze in hun handen hebben
pi_117119546
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:05 schreef kiezer het volgende:

[..]

Dat doen ze niet als je ze langer in de cel gooit helaas. Natuurlijk moeten ze wel een flinke gevangenisstraf krijgen maar in plaats van die extra jaren opgesloten te zitten , geef ze een taakstraf van 2000 uur en zorg dat ze die volmaken met vernederende klussen zoals prikken in het park en op school, eenvoudige maar vervelende klusjes (wc's schoonmaken op scholen). Vernederen is het enige waar ze van leren.
Dat helpt niet . Daarna gaan ze gewoon weer verder ruiten ingooien en mensen beroven en dat soort dingen .
pi_117119548
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef RvLaak het volgende:
CleanX Haren is nu o Radio1 journaal. Hun inzet werd door de omstanders erg gewaardeerd zo te horen.
Dit lijkt niet zo'n belangrijk iets (vooral omdat de gemeente zelf veel opruimt) maar dit gebaar is zoveel groter dan het lijkt. Als inwoner van Haren werd je gewoon vannochtend wakker met geen enkel vertrouwen meer in de jeugd of zelfs in de mensheid/maatschappij in het algemeen. Dan is dit precies het lichtpuntje wat je even nodig hebt.

Top-actie _O_
pi_117119553
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja was bij wijze van spreken, ze moeten de kaartjes natuurlijk zelf betalen ;)

de man zei dat er geen feestje komt, er zijn noodverordeningen afgekondigd, dan moet je dat dorp afsluiten!

niet op 5 voor 12 een voetbalveldje beschikbaar stellen en hopen dat het goed komt
Redelijk belachelijk inderdaad dat die 4 of 5 toegangswegen niet gewoon waren afgesloten, al was het maar toen het te druk werd.

Duizenden mensen maar toe te laten die vervolgens rondhangen leidt natuurlijk tot ellende, dat is geen achteraf geneuzel maar gewoon logica. De gemeente had 50 ME- ers klaar staan, dat noemden ze 'voldoende'..??
pi_117119567
quote:

[..]

Dan breken ze die coupe af.

Leuk om aan te geven wat de gemeente en politie beter had kunnen doen. Maar laten we eerst even aangeven wat dat tuíg beter had kunnen doen. De schuld ligt bij dat tuig en nergens anders.

Als die zich hadden gedragen, was er niks aan de hand geweest.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_117119583
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:06 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Collega's hebben er met een vrachtwagen en band gestaan, hebben bij elkaar een halve eeuw ervaring... en ze luisteren niet......
Miss handig om in de "driehoek" ook iemand neer te zetten die weet hoe crowd management werkt, wij hadden als we om 19 of 20 uur groen licht hadden gehad, nog tijd zat om de boel te bouwen en om 22 u los kunnen gaan...
Het was waarschijnlijk kort dag om crowd management op touw te zetten. Het had veel beter georganiseerd kunnen worden. Andere gemeenten hadden moeten helpen. Groningen heeft veel meer in huis dan Haren, waarom geen hulp aanbieden? :?
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:09:03 #216
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_117119584
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

neeheeej, bij wijze van spreke

dat ticket komt in de vorm van die lange zwarte lat die ze in hun handen hebben
nee, ok, dan snap ik hem..
ze hadden die knuppel ook kunnen gebruiken om te kijken hoe goed de home runs gemept werden :+
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:09:06 #217
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_117119589
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:08 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Redelijk belachelijk inderdaad dat die 4 of 5 toegangswegen niet gewoon waren afgesloten, al was het maar toen het te druk werd.

Duizenden mensen maar toe te laten die vervolgens rondhangen leidt natuurlijk tot ellende, dat is geen achteraf geneuzel maar gewoon logica. De gemeente had 50 ME- ers klaar staan, dat noemden ze 'voldoende'..??
Dat heet ook wel langs elkaar heen werken in een soort van paniek....
pi_117119593
quote:

Groot deel van dat dronken tuig zat 's morgens bij mij in de trein naar huis :{ Wat een stank zeg!
En maar opscheppen over hoe lang ze al wakker waren en over de ME.

NS had wel een veel grotere trein dan normaal op dat tijdstip, dat dan weer wel.
Trein was wel enorm smerig en deels vernield.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:09:27 #219
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_117119596
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:08 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dan breken ze die coupe af.

Leuk om aan te geven wat de gemeente en politie beter had kunnen doen. Maar laten we eerst even aangeven wat dat tuíg beter had kunnen doen. De schuld ligt bij dat tuig en nergens anders.

Als die zich hadden gedragen, was er niks aan de hand geweest.
Dat hebben ze al gedaan, de trein naar Zwolle was gesloopt
pi_117119603
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:01 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Waarom overdrijf ik, de straffen hier zijn veels te laag , slachtoffers lopen langer met het trauma/gebeurtenis . De jongeren moeten gewoon eens heel hard voelen wat het is .
20 jaar opsluiten is buitenproportioneel in deze.

Denk je dat ze dan over 20 jaar normale participerende burgers zullen worden?

Het lijkt mij evident dat ze meebetalen aan de schade en ook nog een fikse straf verdienen. Maar je overdrijft schromelijk.
pi_117119608
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:05 schreef Monidique het volgende:
:')

Blijkbaar ben jij nog debieler en simpeler dan de mensen die je nu generaliseert en neerzet als achterlijk.

Of loop ik me nu voor niets druk te maken omdat je maar wat loopt te trollen? :') :P
  Moderator zaterdag 22 september 2012 @ 17:09:52 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_117119614
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:08 schreef Wokkel het volgende:

[..]

had je die 4 of 5 toegangswegen wel goed hermetisch mee af kunnen sluiten :Y

spoorwegpolitie bij het station en klaar ben je maar zodra die mensen eenmaal 'binnen' zijn kun je er niet zoveel meer mee doen nee
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:10:12 #223
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_117119623
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:09 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Het was waarschijnlijk kort dag om crowd management op touw te zetten. Het had veel beter georganiseerd kunnen worden. Andere gemeenten hadden moeten helpen. Groningen heeft veel meer in huis dan Haren, waarom geen hulp aanbieden? :?
Ik heb die ervaring en kom uit Groningen.......... Wij hebben ons erover verbaasd dat ze zo arrogant waren en er niets kon....
pi_117119633
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:09 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

20 jaar opsluiten is buitenproportioneel in deze.

Denk je dat ze dan over 20 jaar normale participerende burgers zullen worden?

Het lijkt mij evident dat ze meebetalen aan de schade en ook nog een fikse straf verdienen. Maar je overdrijft schromelijk.
Nou laten we het dan 10 jaar doen . Denk eens aan die mensen die doodsangsten hebben uitgestaan gisterenavond ? Die moeten misschien wel naar de psychiater
pi_117119644
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

gewoon verankert in het Europees verdrag voor de rechten van de mens dus zo vreemd is het niet

en ik heb het niet over het nemen van iemands leven, ik zeg dat ik het leven van een agent belangrijker vind dan dat van een relschopper en dat recht heb ik absoluut

sterker nog ik zeg het nog is

ik vind het leven van een agent absoluut veel belangrijker dan dat van een relschopper dus als de agent zich zo bedreigt voelt dat hij er 1 af moet schieten dan vind ik dat prima
Staat daar dat jij het recht hebt om het recht te nemen om voor eigen rechter te spelen?
Volgens mij staat dat er niet als je dat denkt!

Zo'n mening is simpelweg bespottelijk en dat heb ik al gesteld en ook waarom ik dat vind. Uit dat soort denkbeelden komen gruwelijke daden voort, puur uit wraak, puur voor eigen rechter spelen.

Daarmee onderstreep je mijn eerder gestelde opmerking ook nog eens waarom met jouw houding dit soort zaken vaker zouden kunnen gebeuren in Nederland.
pi_117119650
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:10 schreef Snowballed het volgende:

Ik heb die ervaring en kom uit Groningen.......... Wij hebben ons erover verbaasd dat ze zo arrogant waren en er niets kon....
Omdat ze verantwoordelijk zijn als ze dingen gaan toestaan. En omdat er dan over 2 weken een volgend afgedwongen 'feestje X' wordt georganiseerd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117119653
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:09 schreef kiezer het volgende:

[..]

Blijkbaar ben jij nog debieler en simpeler dan de mensen die je nu generaliseert en neerzet als achterlijk.

Of loop ik me nu voor niets druk te maken omdat je maar wat loopt te trollen? :') :P
Optie 2.
pi_117119665
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:10 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dat zal zeker het geval zijn geweest. Ik blijf erbij dat het jammer en zelf verwijtbaar is dat ze geen hulp hebben gevraagd.
pi_117119668
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:02 schreef DeParo het volgende:

[..] geen enkel leven is meer of minder waard, dat recht heb jij niet om over te oordelen en als jij vindt van wel dan probeer je voor eigen rechter te spelen, nogmaals dan heb jij de verwerpelijke houding, en niet ik.

en toch voel jij je verheven boven een ander user die een andere mening heeft dan jij. Andere mensen verwerpelijk noemen omdat hun mening niet in jouw straatje past :') Maar goed, ik zal noteren dat iedereens leven evenveel waard is omdat dat jouw mening is.
  Moderator zaterdag 22 september 2012 @ 17:11:47 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_117119670
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:10 schreef DeParo het volgende:

[..]

Staat daar dat jij het recht hebt om het recht te nemen om voor eigen rechter te spelen?
Volgens mij staat dat er niet als je dat denkt!

Zo'n mening is simpelweg bespottelijk en dat heb ik al gesteld en ook waarom ik dat vind. Uit dat soort denkbeelden komen gruwelijke daden voort, puur uit wraak, puur voor eigen rechter spelen.

Daarmee onderstreep je mijn eerder gestelde opmerking ook nog eens waarom met jouw houding dit soort zaken vaker zouden kunnen gebeuren in Nederland.
nee er staat dat een agent best zijn vuurwapen mag gebruiken als hij in levensgevaar is

dat heeft geen fluit met eigen rechter spelen te maken, je leest wat je wil lezen
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:12:27 #232
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_117119693
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat ze verantwoordelijk zijn als ze dingen gaan toestaan. En omdat er dan over 2 weken een volgend afgedwongen 'feestje X' wordt georganiseerd.
Onzin, de organisator is altijd verantwoordelijk.... (En waarom kunnen wij dan wel 120.000 man kwijt in een stadspark zonder incidenten?
  Moderator zaterdag 22 september 2012 @ 17:13:17 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_117119715
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:12 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Onzin, de organisator is altijd verantwoordelijk.... (En waarom kunnen wij dan wel 120.000 man kwijt in een stadspark zonder incidenten?
hoelang denk je dat ze erover doen om Parkpop te organiseren?

niet een paar weken hoor
pi_117119727
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:09 schreef kiezer het volgende:

[..]

Geen van beide. Ik ben slimmer dan de meeste mensen en zeker slimmer dan die rellende kleuters in Haren en trollen, daar doe ik niet aan.

Het is altijd hetzelfde tuig, het zou mij niets verbazen als ze doordeweeks met petje op in hun semi-sportwagen door het dorp scheuren en een week geleden op de PVV hebben gestemd.
pi_117119731
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:12 schreef Snowballed het volgende:

[..]

(En waarom kunnen wij dan wel 120.000 man kwijt in een stadspark zonder incidenten?
Inderdaad, dat stamp je in 24 uur wel uit de grond.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:14:22 #236
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_117119748
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:13 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoelang denk je dat ze erover doen om Parkpop te organiseren?

niet een paar weken hoor
Wie dacht je dat dat soort evenementen al jaren organiseerde..? :7
pi_117119755
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:43 schreef Caland het volgende:

[..]

In Nederland zit de politie er juist bovenop. Ze hebben hier meer bevoegdheden dan menig ander land, helemaal op het gebied van privacy. Afluisterland nummer 1 ter wereld. Zelfs qua absolute aantallen wordt er hier meer afgeluisterd dan in de VS.
Wat heeft afluisteren met deze zaak te maken als alles openlijk via facebook en twitter gaat?

Op het gebied van geweld gebruiken staan ze erg zwak, dat is normaal gesproken een goeie zaak, maar nu even niet.
  Moderator zaterdag 22 september 2012 @ 17:14:50 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_117119763
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:14 schreef Snowballed het volgende:

[..]

niet de gemeente Haren gok ik _O-
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:15:24 #239
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_117119780
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:13 schreef marcodej het volgende:

[..]

Inderdaad, dat stamp je in 24 uur wel uit de grond.
In een bepaalde vorm had dat zat gekund.... maar het was al 2 weken duidelijk dat er wat te gebeuren stond...
pi_117119785
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:07 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Dat helpt niet . Daarna gaan ze gewoon weer verder ruiten ingooien en mensen beroven en dat soort dingen .
Nee, juist langer in de gevangenis helpt niet. Mensen komen niet beter uit de gevangenis na 20 jaar dan na 10 jaar of 15 jaar. Je moet ze in hun diepste eergevoel raken en ze daar pijn doen. Je hele school die naar je kijkt terwijl je de wc's staat te schrobben is vele malen erger dan in een cel zitten.
Daarnaast leren ze wat meer respect opbrengen voor andermans eigendommen (als ze weten hoeveel werk het onderhoud enzo is) en doen ze wat nuttigs.In een cel kosten ze alleen maar geld.
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:15:40 #241
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_117119790
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Geen van beide. Ik ben slimmer dan de meeste mensen en zeker slimmer dan die rellende kleuters in Haren en trollen, daar doe ik niet aan.

Het is altijd hetzelfde tuig, het zou mij niets verbazen als ze doordeweeks met petje op in hun semi-sportwagen door het dorp scheuren en een week geleden op de PVV hebben gestemd.
Een golfje denk ik
pi_117119797
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:14 schreef Snowballed het volgende:

[..]

:7
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:16:08 #243
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_117119810
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:15 schreef Snowballed het volgende:

[..]

In een bepaalde vorm had dat zat gekund.... maar het was al 2 weken duidelijk dat er wat te gebeuren stond...
Prima, volgende keer mag jij het proberen. Waarschijnlijk loopt het dan harstikke goed af :)
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:17:16 #244
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_117119831
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

niet de gemeente Haren gok ik _O-
Nee idd... die zijn iets te arrogant om goed te luisteren naar mensen MET ervaring in grote massa's
(en dan roepen dat ze met alle scenario's rekening hebben gehouden en voorbereid zijn...
pi_117119835
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je komt (als je dit meent) dommer op me over dan een gemiddelde jongere die daar gisteren rondliep.
pi_117119844
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja vind je het gek. Het is van het zotte dat vannacht, en vandaag zo te zien ook, de schuld bovenal werd gelegd bij de gemeente en politie :'). Dat goedpraatgedrag is om te janken soms, hier.
Ik heb tig keer schieten met scherp.knuppels, etc gezien. Net als goedpraterij. Ik heb zelfs al ies cultuur zien staan :')

Te achterlijk voor woorden om auto's in brand te steken (vaak alleen WA verzekerd) en de boel van anderen te vernielen.
Gewoon verhalen op de mensen die er een enorme reclame van hebben gemaakt

En wat mij betreft is het theedrinken wel voorbij wanneer je overduidelijk gewaarschuwd bent.ME heeft zijn tanden laten zien. Mogen ze vaker doen bij rellen waar auto's en goederen sneuvelen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:18:27 #247
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_117119877
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:17 schreef kiezer het volgende:

[..]

Je komt (als je dit meent) dommer op me over dan een gemiddelde jongere die daar gisteren rondliep.
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze slim zijn moet je sowieso nooit serieus nemen. Écht slimme mensen hoeven dat niet te melden.
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:19:14 #248
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_117119908
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:16 schreef Strani het volgende:

[..]

Prima, volgende keer mag jij het proberen. Waarschijnlijk loopt het dan harstikke goed af :)
Graag......! Welke grote evenementen zijn er nog meer slecht afgelopen dan...? (ik doe het nog maar 15 jr joh....)

Ik weet er niets van...
pi_117119913
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:07 schreef kiezer het volgende:

[..]

Dit lijkt niet zo'n belangrijk iets (vooral omdat de gemeente zelf veel opruimt) maar dit gebaar is zoveel groter dan het lijkt. Als inwoner van Haren werd je gewoon vannochtend wakker met geen enkel vertrouwen meer in de jeugd of zelfs in de mensheid/maatschappij in het algemeen. Dan is dit precies het lichtpuntje wat je even nodig hebt.

Top-actie _O_
Ik begreep ook dat iedereen meehielp opruimen en niet alleen de gemeente?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_117119920
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:11 schreef Prego het volgende:

[..]

en toch voel jij je verheven boven een ander user die een andere mening heeft dan jij. Andere mensen verwerpelijk noemen omdat hun mening niet in jouw straatje past :') Maar goed, ik zal noteren dat iedereens leven evenveel waard is omdat dat jouw mening is.
Stel ik dat ik mezelf verheven voel boven iemand anders?

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 17:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee er staat dat een agent best zijn vuurwapen mag gebruiken als hij in levensgevaar is

dat heeft geen fluit met eigen rechter spelen te maken, je leest wat je wil lezen
Ik heb het niet eens per definitie over de agent, ik heb het over jouw houding, mag de relschopper de agent doodschieten als zijn leven door diezelfde agent bedreigt lijkt te worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')