Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
Plus dat project x y nu gewoon bekend staat als relfeestje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die organisatoren die denken dat dit nog goed gaat
Ten eerste is Gouda een kleregat waar de Marokkaantjes het toch wel gaat verneuken, en ten tweede is alles wat nu de naam Project X krijgt bij voorbaat gedoemd te mislukken omdat overheden dit nooit gaat toestaan. En waarom zou de gemeente Gouda dit in hemelsnaam gaan regelen? Gaat dat niet ook tegen het hele idee van Project X in?
Dit dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Plus dat project x y nu gewoon bekend staat als relfeestje.
Toch zijn dit de leukste avondjes op fok!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:10 schreef Devv het volgende:
Dit is weer eens iets ander dan een FOK!-meeting.
terechtquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Lekker gek, die gast die ff een trap na krijgt.
heel NL forums over 1 dingquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:10 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Toch zijn dit de leukste avondjes op fok!
twitter:voorlichter twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:07:59Voor zover nu bekend 6 gewonden, waarvan 2 zwaargewond naar het ziekenhuis. #haren #projectX reageer retweet
Een echte FOK!-meeting zou nooit plaatsvinden. Omdat FOK!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:10 schreef Devv het volgende:
Dit is weer eens iets ander dan een FOK!-meeting.
Volgens sommige intellectueel minder bedeelden MOET de gemeente wel een feestje regelen voor de hersenlozen, anders hebben ze een legitieme reden om te rellen, vooral als er oo nog iemand in uniform in de omgeving lijkt te zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die organisatoren die denken dat dit nog goed gaat
Ten eerste is Gouda een kleregat waar de Marokkaantjes het toch wel gaat verneuken, en ten tweede is alles wat nu de naam Project X krijgt bij voorbaat gedoemd te mislukken omdat overheden dit nooit gaat toestaan. En waarom zou de gemeente Gouda dit in hemelsnaam gaan regelen? Gaat dat niet ook tegen het hele idee van Project X in?
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:10:09Oké, laat ik de eerste zijn: dat was heel onverstandig van me om op de radio iedereen op te roepen naar Haren te komen. Excuus. #projectx reageer retweet
Kan iemand ook nog even normaal posten en verslag doen voor degenen die even geen nieuws kunnen kijken?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:10 schreef JamFlava het volgende:
haha.. geweldig die gozer die probeert weg te komen en geschopt wordt
Alsof het de schuld is van de burgemeester!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Hoe kon dit gebeuren
Echt zo slecht op ingespeeld![]()
Burgemeester
Hier kan je je niet tegen verzekeren (als ondernemer).quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Skippy_ball het volgende:
Die ondernemers hebben toch nog wel even extra verzekerd?
twitter:chrisklomp twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:06:55Ongekend. Mensen gooien gewoon lukraak bij inwoners Haren de ramen uit de woning #projectx reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Kan iemand ook nog even normaal posten en verslag doen voor degenen die even geen nieuws kunnen kijken?
De feiten op zichzelf wel ja, maar het had echt wel voorkomen kunnen worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
Alsof het de schuld is van de burgemeester!![]()
Het is ten alle tijde de schuld van de 'retards' die er op af komen.
Wat te verwachten was, maar waar helaas niet op ingespeeld is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nou en? Wat doe je er nog.. je kon ook weg gaan..quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef Fer het volgende:
Gozer wordt weggestuurd door ME, blijft om onduidelijke reden op de grond zitten. Krijgt vervolgende een trap met een laars, hij rolde letterlijk meters over de weg.
helemaal mee eens, geef ze dat feestje .... enkelketting en boevenpak aan en morgen met https://www.facebook.com/ProjectCleanXHaren publiekelijk aan de schandpaal zettenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Volgens sommige intellectueel minder bedeelden MOET de gemeente wel een feestje regelen voor de hersenlozen, anders hebben ze een legitieme reden om te rellen, vooral als er oo nog iemand in uniform in de omgeving lijkt te zijn
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef Fer het volgende:
Gozer wordt weggestuurd door ME, blijft om onduidelijke reden op de grond zitten. Krijgt vervolgende een trap met een laars, hij rolde letterlijk meters over de weg.
Het is idd niet de schuld van de burgemeester noch van het meisje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
Want ME'ers bekogelen doe je met de postcode loterijquote:
Vandalisme is vooralsnog meestal dus gewoon niet gedekt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Skippy_ball het volgende:
Die ondernemers hebben toch nog wel even extra verzekerd?
Dat recht hebben ze, want er is ME aanwezig en de gemeente heeft niet voor een ander feestje gezorgdquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef Pino112 het volgende:
twitter:chrisklomp twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:06:55Ongekend. Mensen gooien gewoon lukraak bij inwoners Haren de ramen uit de woning #projectx reageer retweet
Ik zit op de bank in Amsterdam nieuws te kijken gast.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:15 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Nou en? Wat doe je er nog.. je kon ook weg gaan..
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef donald_dick het volgende:
https://www.facebook.com/ProjectBezemDoorHaren
even allemaal schoonmaken
Op deze manier kun je de schuld blijven afschuiven. "het is niet mijn schuld dat ik de boel kort en en klein heb geslagen want er is niet goed op ingespeeld".quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef yavanna het volgende:
[..]
Wat te verwachten was, maar waar helaas niet op ingespeeld is.
Een menigte die in paniek raakt moet je ook niet hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Paar waarschuwingsschoten maar proberen?
Rellen dus...quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Kan iemand ook nog even normaal posten en verslag doen voor degenen die even geen nieuws kunnen kijken?
begint op een gegeven moment toch wel tijd te worden jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Paar waarschuwingsschoten maar proberen?
Goeie postquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:17 schreef NielsTriple het volgende:
In diverse europese landen ook nieuws:
http://www.google.nl/sear(...)haren&gs_l=news-cc.3..43j43i400.5507.5990.0.6249.5.2.0.3.0.0.182.302.0j2.2.0...0.0...1ac.1.4AcbpuGv08w#hl=nl&gl=nl&tbs=qdr:h&tbm=nws&sclient=psy-ab&q=haren+project+x&oq=haren+project+x&gs_l=serp.3..0i3.12686.15828.0.16042.12.4.1.4.4.0.520.1301.2-2j1j0j1.4.0...0.0...1c.1.ABtM516GtKs&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=2b771727653c6365&biw=1280&bih=834
"Ik had al gepland om te komen. Nu is er geen feestje, dus ben ik toch maar gekomen. Hadden ze het maar op een voetbalveld moeten organiseren"quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Op deze manier kun je de schuld blijven afschuiven. "het is niet mijn schuld dat ik de boel kort en en klein heb geslagen want er is niet goed op ingespeeld".
Dat tuig kent weinig grenzen. helaas zullen de meeste er amper voor gestraft worden. En zijn veel mensen de dupe omdat ze lang niet alles vergoed zullen krijgen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
Dat je je keert tegen de politie oke, ook niet goed maar laat die onschuldige mensen met rust en laat hun huizen heel
niet echt klikbaarquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:17 schreef NielsTriple het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)haren&gs_l=news-cc.3..43j43i400.5507.5990.0.6249.5.2.0.3.0.0.182.302.0j2.2.0...0.0...1ac.1.4AcbpuGv08w#hl=nl&gl=nl&tbs=qdr:h&tbm=nws&sclient=psy-ab&q=haren+project+x&oq=haren+project+x&gs_l=serp.3..0i3.12686.15828.0.16042.12.4.1.4.4.0.520.1301.2-2j1j0j1.4.0...0.0...1c.1.ABtM516GtKs&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=2b771727653c6365&biw=1280&bih=834
net als in de film ik wil hetquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
Dat je je keert tegen de politie oke, ook niet goed maar laat die onschuldige mensen met rust en laat hun huizen heel
ach gossiequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef Fer het volgende:
En niet alleen dat...er zijn er hier op fok die er prat op gaan er geweest te zijn en klappen hebben gehad.... kijk mij jonguhh....hiero...blauwe plek van ME stok...quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is idd niet de schuld van de burgemeester noch van het meisje.
Ik sta er toch wel van te kijken hoe een groep mensen in Nederland kan veranderen in een mob.
Net als die rellen in het Midden-Oosten over dat internetfilmpje eigenlijk. En wij zien die mensen als onbeschaafd...
Er zijn toch al 2 zwaargewonden..quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een menigte die in paniek raakt moet je ook niet hebben.
Ik hoop dat ie dood is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef Fer het volgende:
GANGNAM STYLEE?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:17 schreef NielsTriple het volgende:
Dan is er niet hard genoeg getrapt. Die meters hadden kilometers moeten zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef Fer het volgende:
Ja maar dan die relschoppers aanpakken met vlammenwerpers liefst met napalm.. uitroeien die kankergezwellen.quote:
Dit was ook niet echt zoals ik het voor ogen had...quote:
Het is ongehoord idd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
En niet alleen dat...er zijn er hier op fok die er prat op gaan er geweest te zijn en klappen hebben gehad.... kijk mij jonguhh....hiero...blauwe plek van ME stok...
FUCKING LOSER!
En zo zijn er meer hier die de schuld bij 'anderen' leggen dan de eigen verantwoordelijkheid.
BLEH![]()
![]()
gast kon nieteens wegkomen was straalbezopen,kon nie meer op z'n poten staanquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:18 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Dan is er niet hard genoeg getrapt. Die meters hadden kilometers moeten zijn.
Ach kom, uiteraard ligt de schuld bij het tuig zelf. neemt niet weg dat gemeenten daarnaast zorg hebben om dingen te begeleiden, zoals ook bij bv. voetbalwedstrijden gebeurd.. Heel vervelend, maar noodzakelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Op deze manier kun je de schuld blijven afschuiven. "het is niet mijn schuld dat ik de boel kort en en klein heb geslagen want er is niet goed op ingespeeld".
Hopelijk wel ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar dan die relschoppers aanpakken met vlammenwerpers liefst met napalm.. uitroeien die kankergezwellen.
Gemeentehuis staat middenin het centrumquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:17 schreef TommyGun het volgende:
Centrum redelijk schoon, verplaatst naar Gemeentehuis volgens RTV
http://www.ginopress.nl/2(...)-haren-vrijdag-21-9/quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:19 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Hier staan wel en aantal aardige foto's van hoe het vanmiddag was.
hij had allang weg moeten zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:18 schreef PennyWise84 het volgende:
[..]
gast kon nieteens wegkomen was straalbezopen,kon nie meer op z'n poten staan
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:19 schreef TLC het volgende:
Het komt misschien een beetje cru over, maar de politie moet gewoon gericht gaan schieten op het relschoppend tuig, dan wordt het maar even een bloedbad maar je helpt het algemeen ontwikkelingsniveau van de mensheid er wel verder mee ipv dat het achteruit gaat.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:19 schreef TLC het volgende:
Het komt misschien een beetje cru over, maar de politie moet gewoon gericht gaan schieten op het relschoppend tuig, dan wordt het maar even een bloedbad maar je helpt het algemeen ontwikkelingsniveau van de mensheid er wel verder mee ipv dat het achteruit gaat.
En deze gemeente heeft het alleen maar groter gemaakt en dagelijks in de media van alles verkondigd wat relschoppers alleen maar aantrekt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:19 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ach kom, uiteraard ligt de schuld bij het tuig zelf. neemt niet weg dat gemeenten daarnaast zorg hebben om dingen te begeleiden, zoals ook bij bv. voetbalwedstrijden gebeurd.. Heel vervelend, maar noodzakelijk.
Waarom is dat nou weer afschuiven? Alsof je zegt dat het handiger was geweest als ze deze mensen centraal hadden opgevangen en ergens een podium met slechte schlagermuziek hadden neergezet, dat je dan dus zegt, 'ja dat hebben deze lieverds wel verdiend'.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nederland is veel te mild wat dat betreftquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:19 schreef TLC het volgende:
Alleen werkt dit juridisch dus niet zo. Gelukkig hebben die ouders al dagen de media gebruikt om mensen te zeggen vooral niet te komen. Anders mogen die ouders namelijk voor alle schade opdraaien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
En die media die zich nu kei hard terug gaat trekken en indekkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En deze gemeente heeft het alleen maar groter gemaakt en dagelijks in de media van alles verkondigd wat relschoppers alleen maar aantrekt.
Visionair.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:19 schreef TLC het volgende:
'Dingen te begeleiden', daarvoor bestaan zaken als vergunningen en dergelijke, niet een stel idioten die besluiten op een bepaald tijdstip op een bepaalde plek te verzamelen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:19 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ach kom, uiteraard ligt de schuld bij het tuig zelf. neemt niet weg dat gemeenten daarnaast zorg hebben om dingen te begeleiden, zoals ook bij bv. voetbalwedstrijden gebeurd.. Heel vervelend, maar noodzakelijk.
Wie zijn 'ze'?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:21 schreef gers het volgende:
Mocht er een dode zijn gevallen dan gaan ze dat echt niet toegeven komt er alleen maar meer gezeik
Dat dus! Media heb er teveel ophef van gemaakt!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En die media die zich nu kei hard terug gaat trekken en indekken
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:20 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer afschuiven? Alsof je zegt dat het handiger was geweest als ze deze mensen centraal hadden opgevangen en ergens een podium met slechte schlagermuziek hadden neergezet, dat je dan dus zegt, 'ja dat hebben deze lieverds wel verdiend'.
Het is gewoon praktischer. Je weet gewoon dat als er 3000 man komen rondstruinen door de straten dat de boel gaat worden afgebroken. Van mij mogen al die rellers aan de schandpaal, maar kijk het resultaat nou 4 aanhoudingen en ontzettend veel schade. Nou fantastisch, daar sta je dan met je principes
Volgende keer dat je door rood rijdt, zullen we diezelfde methode toepassen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:19 schreef TLC het volgende:
twitter:HarenLive twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:19:24Grote aantallen stenen worden nu naar de ME gegooid. Situatie loopt uit de hand. https://t.co/uuwAkk46 #ProjectXHaren #Haren #Projectx reageer retweet
Dit. Dit zijn geen echte hooligans. Dit zijn pubers.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
98% van die mensen daar gaat gepakt worden. Het zijn geen Hooligans met bedekkende kleding voor de ruiten.
Ouders en gemeente hebben al heel vroeg samengewerkt en de media verzocht dit niet naar buiten te brengen. Media heeft hier geen gehoor aan gegeven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Alleen werkt dit juridisch dus niet zo. Gelukkig hebben die ouders al dagen de media gebruikt om mensen te zeggen vooral niet te komen. Anders mogen die ouders namelijk voor alle schade opdraaien.
Vraag is wel of de media nu goed of juist niet goed gewerkt heeft in iets als dit. Juridisch wel voor die ouders maar ja, het levert wat lokale nieuwsgierige jeugd op maar juist ook enorm tuig die denken los te kunnen gaan vanavond. Beetje dubbel is het geworden.
Bij een goed alternatief hadden er zeker minder relschoppers geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
'Dingen te begeleiden', daarvoor bestaan zaken als vergunningen en dergelijke, niet een stel idioten die besluiten op een bepaald tijdstip op een bepaalde plek te verzamelen.
Vol in de ballen knuppelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HarenLive twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:19:24Grote aantallen stenen worden nu naar de ME gegooid. Situatie loopt uit de hand. https://t.co/uuwAkk46 #ProjectXHaren #Haren #Projectx reageer retweet
Ja, nu ben je niet zo stoer meerquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HarenLive twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:19:24Grote aantallen stenen worden nu naar de ME gegooid. Situatie loopt uit de hand. https://t.co/uuwAkk46 #ProjectXHaren #Haren #Projectx reageer retweet
in 33 jaar nooit een enkele verkeersboete, haha in your face en dit is niet echt hetzelfde als door het rood rijdenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:22 schreef Mercer het volgende:
[..]
Volgende keer dat je door rood rijdt, zullen we diezelfde methode toepassen.
al wegquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:22 schreef Devv het volgende:
https://www.facebook.com/ProjectSchandpaalXHaren
En vol in beeld, de ME videowagen heeft nog nooit zulke makkelijke beelden geschotenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:22 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Dit. Dit zijn geen echte hooligans. Dit zijn pubers.
Ze hadden gewoon iedereen naar een open veld moeten sturen. Bij voetbalwedstrijden word je al naar huis gestuurd als je buiten de combi om gaat,en je komt niet uit de thuis-speel stad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:23 schreef yavanna het volgende:
[..]
Bij een goed alternatief hadden er zeker minder relschoppers geweest.
Dat is inderdaad een grote, vreemde, steen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
SLA DOODquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
Toegeven aan dreiging met geweld, dan weet je zeker dat je de controle in eigen land kwijt bentquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:23 schreef yavanna het volgende:
[..]
Bij een goed alternatief hadden er zeker minder relschoppers geweest.
dan komen de ONZ'ers los en dat gaat geheid misquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind het triest. Kunnen wij FOK!kers niet een massale meet organiseren en laten zien dat dit zonder rellen kan?
Of komen er dan ook relschoppers op af?
Zolderparty?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind het triest. Kunnen wij FOK!kers niet een massale meet organiseren en laten zien dat dit zonder rellen kan?
Hoezo, volgens mij kan dat best, zelfs met ONZinners.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dan komen de ONZ'ers los en dat gaat geheid mis
Dat zouden ze ook doen en toen blijkbaar weer niet. Tsa, dan zit je met duizenden dronken jongelui waarvan een aantal vooral of alleen zijn gekomen om te rellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon iedereen naar een open veld moeten sturen. Bij voetbalwedstrijden word je al naar huis gestuurd als je buiten de combi om gaat,en je komt niet uit de thuis-speel stad.
Verkeerd ingeschatquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef Sautor het volgende:
De burgemeester heeft het niet onderschatMaar had niet verwacht dat er relschoppers zouden komen. DAN HEB JE HET TOCH WEL ONDERSCHAT??
Want je moet er altijd maar van uit gaan dat het zo afloopt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef Sautor het volgende:
De burgemeester heeft het niet onderschatMaar had niet verwacht dat er relschoppers zouden komen. DAN HEB JE HET TOCH WEL ONDERSCHAT??
Men had niet verwacht dat ER ZO'N GROTE GROEP GEORGANISEERDE relschoppers op af zou komen. Wel even alles quoten he? En niet selectief.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef Sautor het volgende:
Nee, op FOK zijn de grootste rellen geweest in het verledenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
Valt wel mee, aangezien yellow claw en kraantje pappie zeiden dat ze zouden "draaien at project X".quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:25 schreef yamazaki het volgende:
rob bats geeft de mensen kwamen en niet rellen nog ff een pluim, die man heeft het volgens mij niet helemaal helder, een ieder die is gekomen was, wist dat er geen feest was en kan een forse boete verwachten
Digitale rellen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, op FOK zijn de grootste rellen geweest in het verleden
En op Merthe/dr oudersquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef Devv het volgende:
De schade gaat op vier man verhaald worden.
Merthe, haar moeder, oom en ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef Devv het volgende:
hond belloquote:
zijn echt wel meer man gearresteerd hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef Devv het volgende:
We waren op het ergste voorbereid zei die. Blijkbaar niet dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Men had niet verwacht dat ER ZO'N GROTE GROEP GEORGANISEERDE relschoppers op af zou komen. Wel even alles quoten he? En niet selectief.
Er zijn inmiddels 20 arrestaties. En het zullen er nog wel meer worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef Devv het volgende:
Dat is dan knap stom van ze. Legio jongeren die komen en niets regelen aldaar en dan vreemd opkijken als de boel uit de hand loopt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Men had niet verwacht dat ER ZO'N GROTE GROEP GEORGANISEERDE relschoppers op af zou komen. Wel even alles quoten he? En niet selectief.
En dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef PennyWise84 het volgende:
Ik Stel voor een project X party met hooligans van Ajax,Feyenoord,Twente,Psv en als after party gooien we er wat engelse hooligansbij
Klopt en Yellow Claw twitterde pas een 20 minuten ná de bekendmaking van de burgermeester dat er geen feestje zou zijn, dat er géén feestje was, dus dat iedereen naar huis moest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Valt wel mee, aangezien yellow claw en kraantje pappie zeiden dat ze zouden "draaien at project X".
ik denk dat op menig verzekeringkantoor er nu juristen alles na zitten te pluizen en de administratie kijkt of er iemand een verzekering heeft afgesloten op stationsweg 39 harlenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het op merthe gaan verhalen.
Is de patatkraam ook nog open?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef donald_dick het volgende:
de site info@haren.nl is nog steeds open!
Bats melde op RTVNoord dat er 20 aanhoudingen zijn verricht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn echt wel meer man gearresteerd hoor
maar ik zou het niet heel erg vinden als de schade over de arrestanten verdeeld werd idd
Dat wordt een aardig zakcentje voor de rellende puberquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn echt wel meer man gearresteerd hoor
maar ik zou het niet heel erg vinden als de schade over de arrestanten verdeeld werd idd
Ik vraag me af of ik daar nog cash van krijgquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:28 schreef alors het volgende:
schijtirritant trouwens die reclames op die ustream die tyfushard staan.
hondenbrokjesquote:
Ja het gonst hier nog van muziek.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[ [url=http://www.harenerweekblad.nl/files/2012/09/haw-project-8-895x671.jpg]afbeelding[/heurl] ]
Nee, die hebben het hooligantuig zo onder controle dat je er ook nooit wat van hoort he?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon iedereen naar een open veld moeten sturen. Bij voetbalwedstrijden word je al naar huis gestuurd als je buiten de combi om gaat,en je komt niet uit de thuis-speel stad.
twitter:LuchtvaartN_NL twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:25:56POLICE 25 (Politie helikopter) is airborne from Eelde airport and is proceeding to Haren (Groningen) for a mission. Time: 0022 LT #projectX reageer retweet
toen was ze nog blijquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:28 schreef Salah-al-Din het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit ze?
Ik zou dr keihard geven!
Die heeft echt een topdag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is de patatkraam ook nog open?
Hou wel rekening dat zo'n klein dorp (ga ik vanuit dat het dat is) geen budget heeft om zoveel man op te trommelen dus ze beginnen klein en hopen dan op versterking, ze gaan niet eerst overal alle politie korpsen weg halen als je niet weet hoeveel man er op komt dagen. Lekker makkelijk praten nu vanachter je computertje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef Sautor het volgende:
Adblockquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:28 schreef alors het volgende:
schijtirritant trouwens die reclames op die ustream die tyfushard staan.
Ik vrees van niet voor jequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik daar nog cash van krijg!
nee maar wel op youpornquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:29 schreef Sound.Cloud het volgende:
Zou Bats al op facebook zitten?
Zal denk ik een interessante casus worden an sich, maar ik denk dat de gemeente of particulieren met schade dat niet gaan winnen toch.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het op merthe gaan verhalen.
Is al een aantal keer voorbij gekomenquote:
OH NOESquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is al een aantal keer voorbij gekomen
heb je geen tv?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand een linkje, stream van RTV doet het niet meer.
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
Niet bekend bij politie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Kom net uit de kroeg, daar riepen ze zelfs dat er een dooie gevallen is? Zou echt vreselijk zijn. Auto's in de fik, winkels geplunderd? Haha, en maar zeiken over die Engelsen vorig jaar in de zomer, wij zijn in dit landje geen haar beter!
Maar is er echt iemand omgekomen? (geen zin om alles terug te lezen)
Dat was ook de bedoelingquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Kom net uit de kroeg, daar riepen ze zelfs dat er een dooie gevallen is? Zou echt vreselijk zijn. Auto's in de fik, winkels geplunderd? Haha, en maar zeiken over die Engelsen vorig jaar in de zomer, wij zijn in dit landje geen haar beter!
In een vergelijkbaar geval in Duitsland zijn de ouders van het meisje toch behoorlijk de lul.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zal denk ik een interessante casus worden an sich, maar ik denk dat de gemeente of particulieren met schade dat niet gaan winnen toch.
Niemand kon van te voren inschatten dat het niet aanvinken van een hokje in alle redelijkheid dit soort gevolgen zou kunnen hebben... Het is een "act of God" ahw voor degenen die schade hebben geleden.
Hierna natuurlijk niet meer...
Het schijnt dat een meisje is gereanimeerd en het naar alle waarschijnlijkheid niet heeft gehaald maar dat is niet officeel bevestigdquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Thanks, toch wel leuk een keer een positieve / serieuze post van jequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
Niet alleen serieuze post, ik zend het uitquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Thanks, toch wel leuk een keer een positieve / serieuze post van je
Ik zou het wel weten, lekker naar het buitenlandquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In een vergelijkbaar geval in Duitsland zijn de ouders van het meisje toch behoorlijk de lul.
Ja, volgens welke argumantatie?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In een vergelijkbaar geval in Duitsland zijn de ouders van het meisje toch behoorlijk de lul.
twitter:LuchtvaartN_NL twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:30:13POLICE 25 (Politie heli) is now proceeding to the south instead of Haren (Groningen), the direction is unknown by so far. Time: 0028 LT reageer retweet
gewoon wakker blijven, dan verdien je fokcredits en alle fokgroupies willen je dan doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan pitten maar er kijken nog 5000 mensen ofzo
Mensen die de andere kant uit kijkenquote:
he jammerquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
Politie heli gaat dus NIET naar Haren.twitter:LuchtvaartN_NL twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:30:13POLICE 25 (Politie heli) is now proceeding to the south instead of Haren (Groningen), the direction is unknown by so far. Time: 0028 LT reageer retweet
Ohquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet alleen serieuze post, ik zend het uit
Nee, het bleek een wit pukkeltje van mijn wang te zijn. Niets aan de handquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef Jordony het volgende:
Er zou een meisje doodgedrukt zijn...
vraag er geld voor dan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Pff, laten we met zijn allen hopen van niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het schijnt dat een meisje is gereanimeerd en het naar alle waarschijnlijkheid niet heeft gehaald maar dat is niet officeel bevestigd
nee ernaar toe fietsen vanaf huis, die kunnen dat inderdaad niet zeggenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Mensen die de andere kant uit kijken
En dan morgen met 'Wir haben das nicht gewusst' komen...
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik wil ook eigenlijk gaan pitten jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Alweer?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef Jordony het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef Jordony het volgende:
Goede boventiteling ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tegen een paar 100 man zeker, ga je niet redden pik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Pff, laten we met zijn allen hopen van niet.
Man, als dit hier in mijn woonplaats zou gebeuren zou er binnen no time een knokploeg opgetrommeld zijn. Ik ging hier gewoon met een ijzeren staaf in mijn handen op de oprit zitten, de eerste de beste die een klauw naar mijn bezittingen of dierbaren uitstak kreeg gelijk een staaf in zijn bek. Gewoon hard tegen hard
Volgend jaar in het overzicht van het afgelopen voetbalseizoen staan deze rellen er gewoon in hequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ja, schuif het daar maar weer op af.
Het is allemaal de schuld van Facebook en van de bankenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:34 schreef SeLang het volgende:
Ze moeten gewoon iedereen met een Facebook account doodschieten
quote:
Jij weet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Man, als dit hier in mijn woonplaats zou gebeuren zou er binnen no time een knokploeg opgetrommeld zijn. Ik ging hier gewoon met een ijzeren staaf in mijn handen op de oprit zitten, de eerste de beste die een klauw naar mijn bezittingen of dierbaren uitstak kreeg gelijk een staaf in zijn bek. Gewoon hard tegen hard
Politie, burgemeester en crisiscentrum kan die geruchten niet bevestigen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef Jordony het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ze hebben bordjes weggehaald, de straat afgesloten, en al verschillende rampscenario's klaarliggen. Dus het lijkt me dat er inzet zat zou zijn, in ieder geval een grote staat van paraatheid.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou wel rekening dat zo'n klein dorp (ga ik vanuit dat het dat is) geen budget heeft om zoveel man op te trommelen dus ze beginnen klein en hopen dan op versterking, ze gaan niet eerst overal alle politie korpsen weg halen als je niet weet hoeveel man er op komt dagen. Lekker makkelijk praten nu vanachter je computertje.
Zou wel erg triest zijn zeg...quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zijn geruchten! Weet ik veel waar vandaan.
Hard tegen 5000quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:34 schreef SeLang het volgende:
Ze moeten gewoon iedereen met een Facebook account doodschieten
Iedereen word Groningen ingejaagd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:35 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
|Word het nog druk of wat? Ik wil slapen.
Alsof er 5000 in je straat staanquote:
Ik meen het hoor. Zijn echt geen helden die dan door je straat lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |