Valt wel mee, aangezien yellow claw en kraantje pappie zeiden dat ze zouden "draaien at project X".quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:25 schreef yamazaki het volgende:
rob bats geeft de mensen kwamen en niet rellen nog ff een pluim, die man heeft het volgens mij niet helemaal helder, een ieder die is gekomen was, wist dat er geen feest was en kan een forse boete verwachten
Digitale rellen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, op FOK zijn de grootste rellen geweest in het verleden
En op Merthe/dr oudersquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef Devv het volgende:
De schade gaat op vier man verhaald worden.
Merthe, haar moeder, oom en ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef Devv het volgende:
hond belloquote:
zijn echt wel meer man gearresteerd hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef Devv het volgende:
We waren op het ergste voorbereid zei die. Blijkbaar niet dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Men had niet verwacht dat ER ZO'N GROTE GROEP GEORGANISEERDE relschoppers op af zou komen. Wel even alles quoten he? En niet selectief.
Er zijn inmiddels 20 arrestaties. En het zullen er nog wel meer worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef Devv het volgende:
Dat is dan knap stom van ze. Legio jongeren die komen en niets regelen aldaar en dan vreemd opkijken als de boel uit de hand loopt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Men had niet verwacht dat ER ZO'N GROTE GROEP GEORGANISEERDE relschoppers op af zou komen. Wel even alles quoten he? En niet selectief.
En dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef PennyWise84 het volgende:
Ik Stel voor een project X party met hooligans van Ajax,Feyenoord,Twente,Psv en als after party gooien we er wat engelse hooligansbij
Klopt en Yellow Claw twitterde pas een 20 minuten ná de bekendmaking van de burgermeester dat er geen feestje zou zijn, dat er géén feestje was, dus dat iedereen naar huis moest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Valt wel mee, aangezien yellow claw en kraantje pappie zeiden dat ze zouden "draaien at project X".
ik denk dat op menig verzekeringkantoor er nu juristen alles na zitten te pluizen en de administratie kijkt of er iemand een verzekering heeft afgesloten op stationsweg 39 harlenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het op merthe gaan verhalen.
Is de patatkraam ook nog open?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef donald_dick het volgende:
de site info@haren.nl is nog steeds open!
Bats melde op RTVNoord dat er 20 aanhoudingen zijn verricht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn echt wel meer man gearresteerd hoor
maar ik zou het niet heel erg vinden als de schade over de arrestanten verdeeld werd idd
Dat wordt een aardig zakcentje voor de rellende puberquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn echt wel meer man gearresteerd hoor
maar ik zou het niet heel erg vinden als de schade over de arrestanten verdeeld werd idd
Ik vraag me af of ik daar nog cash van krijgquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:28 schreef alors het volgende:
schijtirritant trouwens die reclames op die ustream die tyfushard staan.
hondenbrokjesquote:
Ja het gonst hier nog van muziek.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[ [url=http://www.harenerweekblad.nl/files/2012/09/haw-project-8-895x671.jpg]afbeelding[/heurl] ]
Nee, die hebben het hooligantuig zo onder controle dat je er ook nooit wat van hoort he?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:24 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon iedereen naar een open veld moeten sturen. Bij voetbalwedstrijden word je al naar huis gestuurd als je buiten de combi om gaat,en je komt niet uit de thuis-speel stad.
twitter:LuchtvaartN_NL twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:25:56POLICE 25 (Politie helikopter) is airborne from Eelde airport and is proceeding to Haren (Groningen) for a mission. Time: 0022 LT #projectX reageer retweet
toen was ze nog blijquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:28 schreef Salah-al-Din het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit ze?
Ik zou dr keihard geven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |