Wat te verwachten was, maar waar helaas niet op ingespeeld is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
Alsof het de schuld is van de burgemeester!![]()
Het is ten alle tijde de schuld van de 'retards' die er op af komen.
Nou en? Wat doe je er nog.. je kon ook weg gaan..quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef Fer het volgende:
Gozer wordt weggestuurd door ME, blijft om onduidelijke reden op de grond zitten. Krijgt vervolgende een trap met een laars, hij rolde letterlijk meters over de weg.
helemaal mee eens, geef ze dat feestje .... enkelketting en boevenpak aan en morgen met https://www.facebook.com/ProjectCleanXHaren publiekelijk aan de schandpaal zettenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Volgens sommige intellectueel minder bedeelden MOET de gemeente wel een feestje regelen voor de hersenlozen, anders hebben ze een legitieme reden om te rellen, vooral als er oo nog iemand in uniform in de omgeving lijkt te zijn
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef Fer het volgende:
Gozer wordt weggestuurd door ME, blijft om onduidelijke reden op de grond zitten. Krijgt vervolgende een trap met een laars, hij rolde letterlijk meters over de weg.
Het is idd niet de schuld van de burgemeester noch van het meisje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
Alsof het de schuld is van de burgemeester!![]()
Het is ten alle tijde de schuld van de 'retards' die er op af komen.
Want ME'ers bekogelen doe je met de postcode loterijquote:
Vandalisme is vooralsnog meestal dus gewoon niet gedekt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:13 schreef Skippy_ball het volgende:
Die ondernemers hebben toch nog wel even extra verzekerd?
Dat recht hebben ze, want er is ME aanwezig en de gemeente heeft niet voor een ander feestje gezorgdquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef Pino112 het volgende:
twitter:chrisklomp twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:06:55Ongekend. Mensen gooien gewoon lukraak bij inwoners Haren de ramen uit de woning #projectx reageer retweet
Ik zit op de bank in Amsterdam nieuws te kijken gast.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:15 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Nou en? Wat doe je er nog.. je kon ook weg gaan..
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef donald_dick het volgende:
https://www.facebook.com/ProjectBezemDoorHaren
even allemaal schoonmaken
Op deze manier kun je de schuld blijven afschuiven. "het is niet mijn schuld dat ik de boel kort en en klein heb geslagen want er is niet goed op ingespeeld".quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:14 schreef yavanna het volgende:
[..]
Wat te verwachten was, maar waar helaas niet op ingespeeld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |