Volgend jaar in het overzicht van het afgelopen voetbalseizoen staan deze rellen er gewoon in hequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ja, schuif het daar maar weer op af.
Het is allemaal de schuld van Facebook en van de bankenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:34 schreef SeLang het volgende:
Ze moeten gewoon iedereen met een Facebook account doodschieten
quote:
Jij weet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Pff, laten we met zijn allen hopen van niet.
Man, als dit hier in mijn woonplaats zou gebeuren zou er binnen no time een knokploeg opgetrommeld zijn. Ik ging hier gewoon met een ijzeren staaf in mijn handen op de oprit zitten, de eerste de beste die een klauw naar mijn bezittingen of dierbaren uitstak kreeg gelijk een staaf in zijn bek. Gewoon hard tegen hard
Politie, burgemeester en crisiscentrum kan die geruchten niet bevestigen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef Jordony het volgende:
Er zou een meisje doodgedrukt zijn...
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Man, als dit hier in mijn woonplaats zou gebeuren zou er binnen no time een knokploeg opgetrommeld zijn. Ik ging hier gewoon met een ijzeren staaf in mijn handen op de oprit zitten, de eerste de beste die een klauw naar mijn bezittingen of dierbaren uitstak kreeg gelijk een staaf in zijn bek. Gewoon hard tegen hard
Ze hebben bordjes weggehaald, de straat afgesloten, en al verschillende rampscenario's klaarliggen. Dus het lijkt me dat er inzet zat zou zijn, in ieder geval een grote staat van paraatheid.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou wel rekening dat zo'n klein dorp (ga ik vanuit dat het dat is) geen budget heeft om zoveel man op te trommelen dus ze beginnen klein en hopen dan op versterking, ze gaan niet eerst overal alle politie korpsen weg halen als je niet weet hoeveel man er op komt dagen. Lekker makkelijk praten nu vanachter je computertje.
Zou wel erg triest zijn zeg...quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zijn geruchten! Weet ik veel waar vandaan.
Hard tegen 5000quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:34 schreef SeLang het volgende:
Ze moeten gewoon iedereen met een Facebook account doodschieten
Iedereen word Groningen ingejaagd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:35 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
|Word het nog druk of wat? Ik wil slapen.
Alsof er 5000 in je straat staanquote:
Ik meen het hoor. Zijn echt geen helden die dan door je straat lopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |