he jammerquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
Politie heli gaat dus NIET naar Haren.twitter:LuchtvaartN_NL twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 00:30:13POLICE 25 (Politie heli) is now proceeding to the south instead of Haren (Groningen), the direction is unknown by so far. Time: 0028 LT reageer retweet
Ohquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet alleen serieuze post, ik zend het uit
Nee, het bleek een wit pukkeltje van mijn wang te zijn. Niets aan de handquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef Jordony het volgende:
Er zou een meisje doodgedrukt zijn...
vraag er geld voor dan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan pitten maar er kijken nog 5000 mensen ofzo
Pff, laten we met zijn allen hopen van niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het schijnt dat een meisje is gereanimeerd en het naar alle waarschijnlijkheid niet heeft gehaald maar dat is niet officeel bevestigd
nee ernaar toe fietsen vanaf huis, die kunnen dat inderdaad niet zeggenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Mensen die de andere kant uit kijken
En dan morgen met 'Wir haben das nicht gewusst' komen...
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik wil ook eigenlijk gaan pitten jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan pitten maar er kijken nog 5000 mensen ofzo
Alweer?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef Jordony het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef Jordony het volgende:
Goede boventiteling ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tegen een paar 100 man zeker, ga je niet redden pik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Pff, laten we met zijn allen hopen van niet.
Man, als dit hier in mijn woonplaats zou gebeuren zou er binnen no time een knokploeg opgetrommeld zijn. Ik ging hier gewoon met een ijzeren staaf in mijn handen op de oprit zitten, de eerste de beste die een klauw naar mijn bezittingen of dierbaren uitstak kreeg gelijk een staaf in zijn bek. Gewoon hard tegen hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |