Project X niet in een huis houden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
https://www.facebook.com/events/419437481452941/
die waren als ze slim zijn toch al met de laatse trein vertrokken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is echt heel dom. Veel mensen zullen met de trein zijn gekomen
Ja, dat dacht ik ook al, dan gaat het gewoon in Zwolle verder.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:05 schreef sp3c het volgende:
ik zou toch extra treinen inzetten want je wil die malloten ook niet tot morgenvroeg daar op het station hebben lijkt me
quote:Na allen gezien te hebben dat Project X Haren een gigantisch mediasucces is geworden, maar het in de praktijk niet zo heel soepel is verlopen, willen wij daar in Gouda verandering in brengen!
Op 27 oktober 2012 gaan wij er namelijk voor zorgen dat Project X tot leven komt op de markt in Gouda!
De markt in Gouda is een groot plein met in het midden een stadhuis, maar er omheen genoeg ruimte om d
uizenden mensen kwijt te kunnen. Op ditzelfde plein wordt ook elk jaar 'Oranjenacht' georganiseerd, een podium met waarop verschillende bekende artiesten optreden.
Wil jij ons helpen om Project X Gouda een megasucces te maken? Deel deze pagina en dit evenement dan met je vrienden en we zullen zien wie er 27 oktober allemaal aanwezig is bij het grootste feest van het jaar!
Ja dat vind ik gek ja. Ik snap werkelijk niet dat iemand daarheen gaat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:05 schreef Fer het volgende:
De hele week was dit IEDERE dag op tv en radio. Vind je het gek dat er een hoop mensen op af komen?
Dat bedoel ik dus. En net in nieuws ook zoiets op 27 oktober in Gouda. Ze vragen erom.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:05 schreef Fer het volgende:
De hele week was dit IEDERE dag op tv en radio. Vind je het gek dat er een hoop mensen op af komen?
En dan ga je ze opwachten met ME. Guess what happensquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:05 schreef Fer het volgende:
HAHAHAH op de grens deze! :pquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:06 schreef Basekid_NZ het volgende:
gewoon die treinen doortrekken naar westerbork
De beste humor zit op de grensquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:06 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
HAHAHAH op de grens deze! :p
Net alsof ze die nodig hadden in die villawijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:07 schreef -Datdus- het volgende:
Hey dat is zo'n staatloterij fiets!
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:07 schreef Fer het volgende:
Ze hadden toch gewoon het station op slot kunnen doen vanmiddag?
Dan kon Merthe niet vluchten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:07 schreef Fer het volgende:
nee want vanuit groningen is het maar 1 uurtje lopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:07 schreef Fer het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:06 schreef Basekid_NZ het volgende:
gewoon die treinen doortrekken naar westerbork
Die organisatoren die denken dat dit nog goed gaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |