Nee, da's een ander.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mexicaantje ? Alias dinges (wat was het ook alweer?? )?
Haha was te druk bezig om het in de gaten te hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
zeg DaMook! open je wel ff een nieuw topic voortaan? noob!
Ah okquote:
Vond het wat te lang duren jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
zeg DaMook! open je wel ff een nieuw topic voortaan? noob!
Sorryquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond het wat te lang duren ja
officieel is er volgens mij een 5minregel. die kunnen we wel aanpassen tot een 1min regel....quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond het wat te lang duren ja
Ik ben 422 gewend.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
officieel is er volgens mij een 5minregel. die kunnen we wel aanpassen tot een 1min regel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.422?quote:And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
in de studio![]()
![]()
is trouwens prima opgedroogd:Ajacied422.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
422?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Robin Tjong Piang Gi?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
En die jongen met een moeilijke achternaam?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
in de studio![]()
![]()
is trouwens prima opgedroogd:Wiesda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
422?The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
de dochter uit Kees en Coquote:
owwww diequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de dochter uit Kees en Codie comedy met Simone Kleinsma en Rik Hoogendoorn
Dat geloof ik niet...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
er gaat een gerucht dat er een meisje doodgedrukt is in Haren. gadverdamme
twittergerucht.. tja, kan natuurlijk waar zijn, kan evengoed sensatie zijn. Ik tel de zegeningen morgen wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
er gaat een gerucht dat er een meisje doodgedrukt is in Haren. gadverdamme
ik ook nog niet, maar ik wilde toch even mededelen dat het gerucht gaat.quote:
Via Twitter... Als we nou eens iets niet als bron moeten gebruiken voor nieuws, of wel met een eeeeeeeeeeeenorme korrel zout moeten nemen, dan is het twitter wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook nog niet, maar ik wilde toch even mededelen dat het gerucht gaat.
Dit. Sinds de opkomst van twitter ben ik steeds meer genegen om bij een "ramp" alleen van de officiële berichtgeving (hoe achterhaald ook) uit te gaan. Veel te veel ruis.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
twittergerucht.. tja, kan natuurlijk waar zijn, kan evengoed sensatie zijn. Ik tel de zegeningen morgen wel.
Dat dusquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Via Twitter... Als we nou eens iets niet als bron moeten gebruiken voor nieuws, of wel met een eeeeeeeeeeeenorme korrel zout moeten nemen, dan is het twitter wel.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef DaMook het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen, wekker gaat om 6 uur
.
ik vond Kees en Co altijd een fijne seriequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:26 schreef Sersjee het volgende:
Overigens is Kees & Co gewoon een bewerking van 2point4 children.
Toch was Kees en Co wel wat beter dan iedere gek houdt van sjek.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:26 schreef Sersjee het volgende:
Overigens is Kees & Co gewoon een bewerking van 2point4 children.
Cultplaat, maar eigenlijk niet om aan te horen..quote:
yup. in de jaren 90 nit te hachelen, nu best leuk uit jeugdsentimentquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cultplaat, maar eigenlijk niet om aan te horen..
heb hem nog staan op een TMF Hitzone deel zoveelquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. in de jaren 90 nit te hachelen, nu best leuk uit jeugdsentiment
quote:
Ben er nogquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker
[..]
ik vond Kees en Co altijd een fijne serie2.4children heb ik nooit gezien
boefje!quote:
Maar da's niet zo moeilijk, het basismateriaal is al een stuk beter. En het scheelt dat Everybody loves Raymond continu in de herhaling is op RTL5, zodat je al weet wat er in een aflevering gaat gebeuren vanaf de eerste zin. Dat probleem had Kees & Co niet. Extra nadeel is dat Jeroen van huppeldepup en Linda de Mol nou niet bepaald sitcom-acteurs zijn, terwijl Rik en Simone dat weer wel zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch was Kees en Co wel wat beter dan iedere gek houdt van sjek.
gerucht gaat dat er een zwaargewonde agent is, de politie met scherp schiet en dat er een meisje is doodgedrukt. geruchten.quote:
te triest voor woordenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gerucht gaat dat er een zwaargewonde agent is, de politie met scherp schiet en dat er een meisje is doodgedrukt. geruchten.
De politie mag niet eens schieten joh.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gerucht gaat dat er een zwaargewonde agent is, de politie met scherp schiet en dat er een meisje is doodgedrukt. geruchten.
net zoals bij Hoek van Holland bedoel jequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De politie mag niet eens schieten joh.
lieve schat, daarom zeg ik ook dat het geruchten zijn die ik ook maar van Twitter visquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De politie mag niet eens schieten joh.
die zit in Rome dacht ik....quote:
Uiterst sneue reactie. Denk even aan het personeel daar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de AH de ruiten ingeslagen
Maar die andere geruchten kúnnen waar zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lieve schat, daarom zeg ik ook dat het geruchten zijn die ik ook maar van Twitter vis
EvertJan stelt een vraag, ik geef antwoord met toelichting
trustenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, lees morgen alle gruwel verhalen wel
![]()
Truste![]()
.
Denk je echt dat ik het leuk vind? De zelfvoorzienende massa komt weer alleen voor haar geweldige zelf op. Het is een uiterst triest gebeurenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Uiterst sneue reactie. Denk even aan het personeel daar.
Beetje nadenken voor je iets post.
mensen die haten op Kees en Coquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef ConscienceNL het volgende:
Geteut over Kees & Co de hele tijd...
Je post dit:quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik het leuk vind? De zelfvoorzienende massa komt weer alleen voor haar geweldige zelf op. Het is een uiterst triest gebeuren
Daar valt niets anders uit te halen dan dat je het een toffe actie vindt. Anders had je wel een PI of andere smileys gebruikt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de AH de ruiten ingeslagen
+1quote:
Dit bedoel ik dus... Deze tweet is op freaking FOK! verzonnenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Bron?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus... Deze tweet is op freaking FOK! verzonnen
het spijt me man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je post dit:
[..]
Daar valt niets anders uit te halen dan dat je het een toffe actie vindt. Anders had je wel een PI of andere smileys gebruikt.
Beetje nadenken voor je iets post. Ook over hoe iets opgevat kan worden. Da's regel 1 van geschreven communicatie.
In 15 kan ik niks vinden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
De reeks in ONZ, deeltje 15. Even zoeken.
Verder: ONZtwitter:HarenLive twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:08:0519-jarig meisje zou zijn doodgedrukt volgens de laatste berichten #ProjectXHaren #Haren #Projectx reageer retweet
ik vind het wel lekker, die hitjes van exact zoveel jaar geledenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef Qunix het volgende:
Vind de muziek nu van Stenders matig. Ik had graag obscure muziek uit de 90's gehoord.
Gasten zijn wel erg leuk
valt me nog mee dat de Televaag het niet op de site plaatsquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In 15 kan ik niks vinden.
16 wel; een retweet van dit:Verder: ONZtwitter:HarenLive twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:08:0519-jarig meisje zou zijn doodgedrukt volgens de laatste berichten #ProjectXHaren #Haren #Projectx reageer retweet
.
Ach, op het moment zit half FOK! in ONZ.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
16 wel; een retweet van dit:Verder: ONZtwitter:HarenLive twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:08:0519-jarig meisje zou zijn doodgedrukt volgens de laatste berichten #ProjectXHaren #Haren #Projectx reageer retweet
.
Ik volg de NWS-reeks.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, op het moment zit half FOK! in ONZ.
Dat is de andere helft.quote:
Politie heeft er wel alle belang bij om het te ontkennen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
ah, het doodgedrukte meisje is niet waar. gelukkig
Nee doh, sowieso alsof ze in de chaos meteen zouden weten of iemand dan 19 jaar wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
ah, het doodgedrukte meisje is niet waar. gelukkig
het is idd 1 groot complotquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Politie heeft er wel alle belang bij om het te ontkennen.
Dat wil ik niet beweren, maar ik kan ook een woordvoerder van de politie nú nog niet gelovenquote:
In deel 17 is het begonnen, post 254. Ik heb beide reeksen open staan. Edit: overigens, van de zwaargewonde agent en het scherpschieten dus, niet het meisje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.
Fred de hont was net nog op de radioquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
Goeie tt trouwens, ik blijf overigens ff zitten gr gr
ja ho die is denkbeeldigquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Fred de hont was net nog op de radio
kwam er eigenlijk pas kortgeleden achter dat die riff uit Kashmir komtquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch liever Kashmirdan dit, maar niets mis met de riff.
Ja volgens mij is dat ook met die riff ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kwam er eigenlijk pas kortgeleden achter dat die riff uit Kashmir komt![]()
en is Wake Up van Rage Against The Machine ook niet met deze riff? of iig iets dat er op lijkt....
ik hoorde Wake Up voor het eerst toen ik Come with me al gehoord had en dacht dus eerst dat RATM em van dit nummer had gejat. toen ik ontdekte dat Wake up ouder is dacht ik dat het andersom was. Blijkt dat RATM em weer van Kasjmir gejat heeft en Jimmy Page em dus al speelde in Kasjmirquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat ook met die riff ja.
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:10:09Oké, laat ik de eerste zijn: dat was heel onverstandig van me om op de radio iedereen op te roepen naar Haren te komen. Excuus. #projectx reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
Freek was er nog niet in de 90s en is er dus niet![]()
Gelukkig ziet hij het in. Helaas een beetje te laat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:10:09Oké, laat ik de eerste zijn: dat was heel onverstandig van me om op de radio iedereen op te roepen naar Haren te komen. Excuus. #projectx reageer retweet
iig niet de 2e stint want dan kijkt ieKees en Coquote:
Ah.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een iReport kan iedereen er op zetten.
yup, en die Amber is een verdraaid mooie meidquote:
met een mooie diss richting Osdorp Possequote:
En Osdorp Posse ook tof is!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met een mooie diss richting Osdorp Posse
volgens wiki 1999: http://nl.wikipedia.org/wiki/Spookrijdersquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
klokkeluiders
alleen denk ik altijd dat die 2000 is.
vind ik ook prima hoor. dat gediss vind ik altijd zo'n onzinquote:
die wil natuurlijk ook naar Haren....quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef Pino112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_opende_ogen___.html
Wut
nja, vanuit Zwolle kan het weer wat meer verspreiden. maar wellicht is het idd handig wat extra treinstellen in te zetten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
Potver, ze zetten de treinen extra door, maar maximaal tot aan Zwolle
Waarschijnlijk maar 3 treinen ofzo = 500 man per trein waarvan er ook nog een aantal in Hoogeveen uit gaan...quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
Potver, ze zetten de treinen extra door, maar maximaal tot aan Zwolle
Hoezo 'vanuit Zwolle'? De treinen gaan niet verder. Hoe moeten ze terug naar Apeldoorn, lopend?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, vanuit Zwolle kan het weer wat meer verspreiden. maar wellicht is het idd handig wat extra treinstellen in te zetten.
ow wacht. ik had niet echt in de gaten dat het na 12en is en er dus weinig tot geen treinen meer rijden. nee, groot gelijk. door laten rijden vannachtquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoezo 'vanuit Zwolle'? De treinen gaan niet verder. Hoe moeten ze terug naar Apeldoorn, lopend?
Daar hadden ze zelf ook even over moeten nadenken. Laat papa en mama ze maar ophalen na een goed gesprek met oom agent.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoezo 'vanuit Zwolle'? De treinen gaan niet verder. Hoe moeten ze terug naar Apeldoorn, lopend?
RTV Noord heeft alleen nog maar herhalingen qua beelden, al die camera's trekken natuurlijk mensen aan. Om maar even terug te gaan naar de 90's: die feestjes van Mental Theo in discotheken. Ik dacht altijd dat het megadruk was bij zo'n feestje van hem, tot je ziet hoe ze tactisch filmenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:10 schreef Sersjee het volgende:
Ik snap wel waarom het op het nieuws wat wordt afgezwakt (als dat al gebeurt!), het kan een aanzuigende werking hebben als je meldt dat het echt slopen is.
Ik bedoel dat wij in Zwolle er mee opgescheept zittenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar hadden ze zelf ook even over moeten nadenken. Laat papa en mama ze maar ophalen na een goed gesprek met oom agent.
haha, ik struinde ooit door een 5guldenbak en daar kwam ik zeker 30cd's van Charly en Theo tegenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
RTV Noord heeft alleen nog maar herhalingen qua beelden, al die camera's trekken natuurlijk mensen aan. Om maar even terug te gaan naar de 90's: die feestjes van Mental Theo in discotheken. Ik dacht altijd dat het megadruk was bij zo'n feestje van hem, tot je ziet hoe ze tactisch filmen
Station Zwolle afgrendelen, peloton of wat frisse ME-rakkers erbij... Ze in Haren laten is geen optie, da's een te grote belasting voor de politie aldaar, die zijn straks wel toe aan een tukkie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bedoel dat wij in Zwolle er mee opgescheept zittenHoe ze verder thuis komen, is ook niet mijn zaak, maar wat er nog over is, wordt dus doodleuk in Zwolle gedumpt. Gooi er maar een paar goede hekken om heen in Haren, kunnen ze daar een nachtje overnachten.
Bron?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:17 schreef Qunix het volgende:
Gaat los daar...
ABN Amro bank wordt overvallen
geloof ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:17 schreef Qunix het volgende:
Gaat los daar...
ABN Amro bank wordt overvallen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
JA HALLON IK STA HIER IN LAREN MAAR HET IS HIER BEST STIL?
Allemaal neermaaien met Kalashnikovs.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:21 schreef Sersjee het volgende:
Vervelend dat er zo gesneden is in het budget van defensie. Een peloton mariniers dat volgens goed oud-Amsterdams gebruik op eigen houtje een paar beuken zou komen uitdelen was niet verkeerd geweest.
Jamaardamagnie! Het zijn maar kinderen hè!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:21 schreef Sersjee het volgende:
Vervelend dat er zo gesneden is in het budget van defensie. Een peloton mariniers dat volgens goed oud-Amsterdams gebruik op eigen houtje een paar beuken zou komen uitdelen was niet verkeerd geweest.
als ze oud genoeg zijn om te gaan rellen zijn ze ook oud genoeg om neergemaaid te worden met kalashnikovs.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Jamaardamagnie! Het zijn maar kinderen hè!
(Die zin gaat gepaard met een).
trusten poedelewoepsie!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef Pino112 het volgende:
Ook maar slapen. Vandaag maar eens kijken of Haren nog overeen komt met de geschiedenis
Heeft ooit op 1 gestaan, toch? Dat ik dit weet. Ach en wee, m'n wekelijkse bezoekje aan de platenboer om m'n Mega Top 50 krantje te halen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
wat had ik vroeger een tyfushekel aan die plaat van Bitty McLean. en nog steeds.
oh, die film was best vermakelijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef wolfrolf het volgende:
Okee, dus Project X is een matige film van maart dit jaar. Daar is dit geneuzel in Haren dus op gebaseerd??
Echt. We gaan helemaal naar de kloten in dit land.
Zo, Opa heeft gesproken.
klopt, volgens mij stootte hij 4 Non Blondes van 1 in september of oktober van 1993.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft ooit op 1 gestaan, toch? Dat ik dit weet. Ach en wee, m'n wekelijkse bezoekje aan de platenboer om m'n Mega Top 50 krantje te halen.
Een tijdje geleden was een soortgelijk FB evenement toch bij een verjaardag van een Duits meisje? Ging er volgens mij toen heel gemoedelijk, jolig aan toe. Kwam best wat volk op af. Maar alles paix en vree.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, die film was best vermakelijkdit gedoe in Haren op zijn zachtst gezegd iets minder.
geen idee. wel iets over gelezen ja, maar hoe en wat weet ik niet meerquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Een tijdje geleden was een soortgelijk FB evenement toch bij een verjaardag van een Duits meisje? Ging er volgens mij toen heel gemoedelijk, jolig aan toe. Kwam best wat volk op af. Maar alles paix en vree.
quote:The police officer was injured when he tried to keep a party reveler from breaking off the Mercedes-Benz logo of his patrol car.
"It was sheer insanity but mostly peaceful," Streiber summed up the night with a laugh.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef Cee het volgende:
Duitse Facebook feestje.
http://www.huffingtonpost(...)ontrol_n_871473.html
[..]
Als die man niet opstapt, zou ik als inwoner gaan rellen. Misschien een slechte woordkeuze, maar als je zoveel boter op je hoofd hebt, verdien je het niet een bestuursfunctie te hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef Qunix het volgende:
Burgemeester zegt dat het niet onderschat is
Over 30 min laatste trein (to trance central)
quote:Er was 'ns een meisje uit Haren. Die wilde opvallend verjaren. Ze plaatste een linkje maar miste een vinkje. Nu zit heel Haren op blaren.
Maar dat waren dan ook geen Nederlandersquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Een tijdje geleden was een soortgelijk FB evenement toch bij een verjaardag van een Duits meisje? Ging er volgens mij toen heel gemoedelijk, jolig aan toe. Kwam best wat volk op af. Maar alles paix en vree.
Richting de uitgang?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
goed nieuws!
Kane slaat nieuwe richting in
ik dig dat debuutalbum nog wel. en stiekem brul ik de rest ook mee. net als nickelbackquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Richting de uitgang?
Garpje. SGYMI is een lekkere track
twitter:NSCommunicatie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 09:27:31Om de onverwachts grote groep reizigers richting #ProjectX af te schrikken overwegen wij de inzet van Nick&Simon op station #Haren. reageer retweet
twitter:NSCommunicatie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 19:18:14Reist u per trein naar station #Haren? Vergeet dan niet uit te checken alvorens de ME u afvoert. reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:NSCommunicatie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 09:27:31Om de onverwachts grote groep reizigers richting #ProjectX af te schrikken overwegen wij de inzet van Nick&Simon op station #Haren. reageer retweet
het zal verdomme je auto maar wezenquote:
twitter:NSCommunicatie twitterde op dinsdag 03-04-2012 om 14:20:08Reizigers richting Schiphol adviseren wij voortaan het vliegtuig te nemen. reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
Juist ja. Zoals ik via Twitter begrijp, staat er nu dus ook ME met honden in Zwolle
Ik doelde meer op de inhoudquote:
Que?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de inhoud
Ah, vandaar al dat blauw-blauw richting Zwolle??quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
Juist ja. Zoals ik via Twitter begrijp, staat er nu dus ook ME met honden in Zwolle
Nee het is hondenweer. haha ha haha haha ha haquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
Dat dat soort maatregelen nu ook in Zwolle genomen moeten worden.. het probleem verplaatsenquote:
Ahja, ik las jouw tweet ook nog inderdaad, vroeg me al af waar dat voor was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
Goedenavond
[..]
Ah, vandaar al dat blauw-blauw richting Zwolle??
Mja, dat ze ze dan maar op het station houden. Geen zin in relschoppers in de wijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat dat soort maatregelen nu ook in Zwolle genomen moeten worden.. het probleem verplaatsen
trustenquote:
Zou die nog thuis zijn?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Qunix het volgende:
Merte probably sits with the hands in the Haren.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
rutger hangt weer de decadente sukkel uit
Die slaapt hopelijk bij familie of vrienden.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Die slaapt hopelijk bij familie of vrienden.
Radio 3 in de TT als jullie terug gaan naar de 90s doen jullie het ook goed he.
credits naar Pino. die kwam er volgens mij meequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Die slaapt hopelijk bij familie of vrienden.
Radio 3 in de TT als jullie terug gaan naar de 90s doen jullie het ook goed he.
trustenquote:
Zou toch geweldig zijn als tijdens 90s request de zender weer Radio 3 heet. Oude jingles worden gebruikt etc.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
credits naar Pino. die kwam er volgens mij mee
ze gebruiken hier en daar wel voor de grap wat oudje jingles enzo, maar niet structureel. zou wel vet zijn. en dan ook wat dj's uit die tijd (mee laten) presenteren op hun oude tijdstipquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou toch geweldig zijn als tijdens 90s request de zender weer Radio 3 heet. Oude jingles worden gebruikt etc.
Ja! Ik wil je username en tegen je spelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:28 schreef 3rdRock het volgende:
zo, songpop nog ff bijgewerkt. ik ga pitten. slaap lekker en wellicht tot Timur
Die gaan rellen overal waar er te rellen valt, ook al is er geen enkele logische reden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:42 schreef CindieY het volgende:
Een harde kern van 25 relschoppers? Ik snap dat soort lui niet
Ik zat ooit eens bij een gozert in de klas die een beetje de voetbalhooligan uithing. Let wel, een klasgenoot van het hbo. Die zei dat het er bij hoordequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Die gaan rellen overal waar er te rellen valt, ook al is er geen enkele logische reden.
Moeilijk te begrijpen inderdaad.
Ik heb ben ooit met wat kennissen die vaak bij de harde kern zaten tijdens wedstrijden van Ajax naar een wedstrijd geweest in dat vak. Daar zit ook volk tussen dat is echt ongelooflijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens bij een gozert in de klas die een beetje de voetbalhooligan uithing. Let wel, een klasgenoot van het hbo. Die zei dat het er bij hoorde
Sneu. Geen ander woord voor. Kan ik met al mijn empatisch vermogen niet bij, bij zulke typesquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens bij een gozert in de klas die een beetje de voetbalhooligan uithing. Let wel, een klasgenoot van het hbo. Die zei dat het er bij hoorde
Met zoveel mensen en dat gedraal van die burgemeester had ik niet anders verwacht dan dat het uit de hand zou lopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Sneu. Geen ander woord voor. Kan ik met al mijn empatisch vermogen niet bij, bij zulke types![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik de aanloop naar vandaag echt heel erg geinig vond, met al die fotoshops ed. Jammer dat dit soort zaken ook het laagste van het laagste aantrekt...
Of hij gedraald heeft weet ik niet, ik was er niet bij gelukkig... Er zijn vast een heel scala aan wettelijke kaders (Nederland-regeltjesland) waaraan ook hij zich heeft te houden. Bovendien; als de ME harder had opgetreden had het waarschijnlijk nog harder uit de klauwen gelopen. Ik las ergens dat er gericht op knieschijven geschoten moest gaan worden of dat mensen maar afgeknald moesten worden. Dat heeft bij de rellen in Londen ook erg goed gewerktquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met zoveel mensen en dat gedraal van die burgemeester had ik niet anders verwacht dan dat het uit de hand zou lopen.
Het ging me om het dralen over een alternatief feest/verplaatsen van het feest naar een voetbalterreinquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Of hij gedraald heeft weet ik niet, ik was er niet bij gelukkig... Er zijn vast een heel scala aan wettelijke kaders (Nederland-regeltjesland) waaraan ook hij zich heeft te houden. Bovendien; als de ME harder had opgetreden had het waarschijnlijk nog harder uit de klauwen gelopen. Ik las ergens dat er gericht op knieschijven geschoten moest gaan worden of dat mensen maar afgeknald moesten worden. Dat heeft bij de rellen in Londen ook erg goed gewerkt(uitermate sarcastisch bedoeld voor de ietwat meer autistische mensen onder ons, dat escaleerde juist na het neerschieten van iemand)
Er zijn binnen groepsdynamica maar weinig groepen zo onvoorspelbaar als een groep die komt rellen om te rellen, kan levensgevaarlijk worden. Naar mijn mening hebben ze het op deze manier prima opgelost.
Her en der gepast geweld gebruiken, daar los je in dit soort situaties mi veel meer mee op. Ook tuig wordt moe en zo'n groep brokkelt dan vanzelf af.
Ben ik nu een linkse boomknuffelaar? Mooi, dan kan ik nu gaan slapen![]()
truste
Ohquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het ging me om het dralen over een alternatief feest/verplaatsen van het feest naar een voetbalterreinIk heb de ballen verstand van hoe je zo'n eenmaal ontstane situatie middenin een dorp moet oplossen.
Trusten
twitter:ivovanbreukelen twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 23:51:12Wat zal ik aantrekken vrijdag? #projectxharen reageer retweet
twitter:daniellippens twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 23:53:58Vanaf morgen bij de #Avondploeg! De Project X Haren-Update! Alles over reistijden, opkomst en andere essentiele zaken rondom #projectxharen reageer retweet
Stel kneuzen.twitter:daniellippens twitterde op woensdag 19-09-2012 om 15:24:47@FrankBemthuis Het gaat al lang niet meer om haar... Het is inmiddels veel groter dan dat
reageer retweet
Mee eens, de media heeft in mijn opzicht er vooral een gimmick van gemaakt in de vorm van 'haha, wat een onzin, daar gaat toch niemand naartoe komen'... wat werd aangewakkerd door de gedetailleerde en zéér vroege mededelingen (week van tevoren al over een noodverordening en extremiteiten als weghalen straatnaambordjes) vanuit de gemeente Haren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:26 schreef themauster het volgende:
Mensen die boos zijn op TimurIk denk dat je niet alleen de media er de schuld van moet geven maar vooral die opgefokte tokkies/voetbalhooligans die de sfeer kwamen verzieken in Haren.
Als je als media zijnde er niet dagen aandacht aan blijft besteden, blijft de hype wat minder groot dan dat ie nu is geworden. Als je vooral blijft roepen dat er niets is, komen die mensen juist.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:26 schreef themauster het volgende:
Mensen die boos zijn op TimurIk denk dat je niet alleen de media er de schuld van moet geven maar vooral die opgefokte tokkies/voetbalhooligans die de sfeer kwamen verzieken in Haren.
Ik denk dat zowel Timur als de 'twee pubers van SlamFM' zich eens moeten realiseren wat voor invloed ze kunnen hebben. En alle andere dj's, presentatoren en wat niet nog meer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:36 schreef themauster het volgende:
Dan nog Ik denk dat je die 2 pubertjes van Slam!FM er meer op moet aankijken dan Timur/3FM/NOS. Op Slam!FM deden ze zelfs live verslag van het ''feestje''.
Dit, zie ook mijn geplaatste tweets van die Ivo en Daniël.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:36 schreef themauster het volgende:
Dan nog Ik denk dat je die 2 pubertjes van Slam!FM er meer op moet aankijken dan Timur/3FM/NOS. Op Slam!FM deden ze zelfs live verslag van het ''feestje''.
Zond Stenders vorig jaar niet twee uur lang Stenders & Van Inkel uit?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:17 schreef themauster het volgende:
Straks Martijn Krabbe die de Mega Top50 presenteert
staat me wel iets van bij ja....of iig fragmenten ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:20 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Zond Stenders vorig jaar niet twee uur lang Stenders & Van Inkel uit?
en ik moet mezelf verbeteren...die opvallende zin zit natuurlijk in Rhytm is a Dancerquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
Libresse van Bon Jovi! (ja, dat vond ik toen grappig)
en daarna Snap met 1 van de meest vreemde/opvallende zinnen in een grote hit....
Nu je het zegt... klopt! En dat zoals gebruikelijk bij Stenders uiteraard volledig onaangekondigd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:20 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Zond Stenders vorig jaar niet twee uur lang Stenders & Van Inkel uit?
Stenders had zich gisteren anders goed voorbereid. allerlei 90's hits die gisteren zoveel jaar geleden in de hitlijst stondenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu je het zegt... klopt! En dat zoals gebruikelijk bij Stenders uiteraard volledig onaangekondigd.
En Ekdom deed vorig jaar een volledige uitzending als Henk Westbroek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |