quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
rutger hangt weer de decadente sukkel uit
Die slaapt hopelijk bij familie of vrienden.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Die slaapt hopelijk bij familie of vrienden.
Radio 3 in de TT als jullie terug gaan naar de 90s doen jullie het ook goed he.
credits naar Pino. die kwam er volgens mij meequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Die slaapt hopelijk bij familie of vrienden.
Radio 3 in de TT als jullie terug gaan naar de 90s doen jullie het ook goed he.
trustenquote:
Zou toch geweldig zijn als tijdens 90s request de zender weer Radio 3 heet. Oude jingles worden gebruikt etc.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
credits naar Pino. die kwam er volgens mij mee
ze gebruiken hier en daar wel voor de grap wat oudje jingles enzo, maar niet structureel. zou wel vet zijn. en dan ook wat dj's uit die tijd (mee laten) presenteren op hun oude tijdstipquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou toch geweldig zijn als tijdens 90s request de zender weer Radio 3 heet. Oude jingles worden gebruikt etc.
Ja! Ik wil je username en tegen je spelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:28 schreef 3rdRock het volgende:
zo, songpop nog ff bijgewerkt. ik ga pitten. slaap lekker en wellicht tot Timur
Die gaan rellen overal waar er te rellen valt, ook al is er geen enkele logische reden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:42 schreef CindieY het volgende:
Een harde kern van 25 relschoppers? Ik snap dat soort lui niet
Ik zat ooit eens bij een gozert in de klas die een beetje de voetbalhooligan uithing. Let wel, een klasgenoot van het hbo. Die zei dat het er bij hoordequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Die gaan rellen overal waar er te rellen valt, ook al is er geen enkele logische reden.
Moeilijk te begrijpen inderdaad.
Ik heb ben ooit met wat kennissen die vaak bij de harde kern zaten tijdens wedstrijden van Ajax naar een wedstrijd geweest in dat vak. Daar zit ook volk tussen dat is echt ongelooflijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens bij een gozert in de klas die een beetje de voetbalhooligan uithing. Let wel, een klasgenoot van het hbo. Die zei dat het er bij hoorde
Sneu. Geen ander woord voor. Kan ik met al mijn empatisch vermogen niet bij, bij zulke typesquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens bij een gozert in de klas die een beetje de voetbalhooligan uithing. Let wel, een klasgenoot van het hbo. Die zei dat het er bij hoorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |