Ja volgens mij is dat ook met die riff ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kwam er eigenlijk pas kortgeleden achter dat die riff uit Kashmir komt![]()
en is Wake Up van Rage Against The Machine ook niet met deze riff? of iig iets dat er op lijkt....
ik hoorde Wake Up voor het eerst toen ik Come with me al gehoord had en dacht dus eerst dat RATM em van dit nummer had gejat. toen ik ontdekte dat Wake up ouder is dacht ik dat het andersom was. Blijkt dat RATM em weer van Kasjmir gejat heeft en Jimmy Page em dus al speelde in Kasjmirquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat ook met die riff ja.
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:10:09Oké, laat ik de eerste zijn: dat was heel onverstandig van me om op de radio iedereen op te roepen naar Haren te komen. Excuus. #projectx reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
Freek was er nog niet in de 90s en is er dus niet![]()
Gelukkig ziet hij het in. Helaas een beetje te laat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:10:09Oké, laat ik de eerste zijn: dat was heel onverstandig van me om op de radio iedereen op te roepen naar Haren te komen. Excuus. #projectx reageer retweet
iig niet de 2e stint want dan kijkt ieKees en Coquote:
Ah.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een iReport kan iedereen er op zetten.
yup, en die Amber is een verdraaid mooie meidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |