Station Zwolle afgrendelen, peloton of wat frisse ME-rakkers erbij... Ze in Haren laten is geen optie, da's een te grote belasting voor de politie aldaar, die zijn straks wel toe aan een tukkie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bedoel dat wij in Zwolle er mee opgescheept zittenHoe ze verder thuis komen, is ook niet mijn zaak, maar wat er nog over is, wordt dus doodleuk in Zwolle gedumpt. Gooi er maar een paar goede hekken om heen in Haren, kunnen ze daar een nachtje overnachten.
Bron?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:17 schreef Qunix het volgende:
Gaat los daar...
ABN Amro bank wordt overvallen
geloof ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:17 schreef Qunix het volgende:
Gaat los daar...
ABN Amro bank wordt overvallen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
JA HALLON IK STA HIER IN LAREN MAAR HET IS HIER BEST STIL?
Allemaal neermaaien met Kalashnikovs.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:21 schreef Sersjee het volgende:
Vervelend dat er zo gesneden is in het budget van defensie. Een peloton mariniers dat volgens goed oud-Amsterdams gebruik op eigen houtje een paar beuken zou komen uitdelen was niet verkeerd geweest.
Jamaardamagnie! Het zijn maar kinderen hè!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:21 schreef Sersjee het volgende:
Vervelend dat er zo gesneden is in het budget van defensie. Een peloton mariniers dat volgens goed oud-Amsterdams gebruik op eigen houtje een paar beuken zou komen uitdelen was niet verkeerd geweest.
als ze oud genoeg zijn om te gaan rellen zijn ze ook oud genoeg om neergemaaid te worden met kalashnikovs.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Jamaardamagnie! Het zijn maar kinderen hè!
(Die zin gaat gepaard met een).
trusten poedelewoepsie!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef Pino112 het volgende:
Ook maar slapen. Vandaag maar eens kijken of Haren nog overeen komt met de geschiedenis
Heeft ooit op 1 gestaan, toch? Dat ik dit weet. Ach en wee, m'n wekelijkse bezoekje aan de platenboer om m'n Mega Top 50 krantje te halen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
wat had ik vroeger een tyfushekel aan die plaat van Bitty McLean. en nog steeds.
oh, die film was best vermakelijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef wolfrolf het volgende:
Okee, dus Project X is een matige film van maart dit jaar. Daar is dit geneuzel in Haren dus op gebaseerd??
Echt. We gaan helemaal naar de kloten in dit land.
Zo, Opa heeft gesproken.
klopt, volgens mij stootte hij 4 Non Blondes van 1 in september of oktober van 1993.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft ooit op 1 gestaan, toch? Dat ik dit weet. Ach en wee, m'n wekelijkse bezoekje aan de platenboer om m'n Mega Top 50 krantje te halen.
Een tijdje geleden was een soortgelijk FB evenement toch bij een verjaardag van een Duits meisje? Ging er volgens mij toen heel gemoedelijk, jolig aan toe. Kwam best wat volk op af. Maar alles paix en vree.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, die film was best vermakelijkdit gedoe in Haren op zijn zachtst gezegd iets minder.
geen idee. wel iets over gelezen ja, maar hoe en wat weet ik niet meerquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Een tijdje geleden was een soortgelijk FB evenement toch bij een verjaardag van een Duits meisje? Ging er volgens mij toen heel gemoedelijk, jolig aan toe. Kwam best wat volk op af. Maar alles paix en vree.
quote:The police officer was injured when he tried to keep a party reveler from breaking off the Mercedes-Benz logo of his patrol car.
"It was sheer insanity but mostly peaceful," Streiber summed up the night with a laugh.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef Cee het volgende:
Duitse Facebook feestje.
http://www.huffingtonpost(...)ontrol_n_871473.html
[..]
Als die man niet opstapt, zou ik als inwoner gaan rellen. Misschien een slechte woordkeuze, maar als je zoveel boter op je hoofd hebt, verdien je het niet een bestuursfunctie te hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef Qunix het volgende:
Burgemeester zegt dat het niet onderschat is
Over 30 min laatste trein (to trance central)
quote:Er was 'ns een meisje uit Haren. Die wilde opvallend verjaren. Ze plaatste een linkje maar miste een vinkje. Nu zit heel Haren op blaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |