Nee, da's een ander.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mexicaantje ? Alias dinges (wat was het ook alweer?? )?
Haha was te druk bezig om het in de gaten te hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
zeg DaMook! open je wel ff een nieuw topic voortaan? noob!
Ah okquote:
Vond het wat te lang duren jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
zeg DaMook! open je wel ff een nieuw topic voortaan? noob!
Sorryquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond het wat te lang duren ja
officieel is er volgens mij een 5minregel. die kunnen we wel aanpassen tot een 1min regel....quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond het wat te lang duren ja
Ik ben 422 gewend.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
officieel is er volgens mij een 5minregel. die kunnen we wel aanpassen tot een 1min regel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.422?quote:And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
in de studio![]()
![]()
is trouwens prima opgedroogd:Ajacied422.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
422?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Robin Tjong Piang Gi?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
En die jongen met een moeilijke achternaam?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
in de studio![]()
![]()
is trouwens prima opgedroogd:Wiesda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
422?The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
de dochter uit Kees en Coquote:
owwww diequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de dochter uit Kees en Codie comedy met Simone Kleinsma en Rik Hoogendoorn
Dat geloof ik niet...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
er gaat een gerucht dat er een meisje doodgedrukt is in Haren. gadverdamme
twittergerucht.. tja, kan natuurlijk waar zijn, kan evengoed sensatie zijn. Ik tel de zegeningen morgen wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
er gaat een gerucht dat er een meisje doodgedrukt is in Haren. gadverdamme
ik ook nog niet, maar ik wilde toch even mededelen dat het gerucht gaat.quote:
Via Twitter... Als we nou eens iets niet als bron moeten gebruiken voor nieuws, of wel met een eeeeeeeeeeeenorme korrel zout moeten nemen, dan is het twitter wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook nog niet, maar ik wilde toch even mededelen dat het gerucht gaat.
Dit. Sinds de opkomst van twitter ben ik steeds meer genegen om bij een "ramp" alleen van de officiële berichtgeving (hoe achterhaald ook) uit te gaan. Veel te veel ruis.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
twittergerucht.. tja, kan natuurlijk waar zijn, kan evengoed sensatie zijn. Ik tel de zegeningen morgen wel.
Dat dusquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Via Twitter... Als we nou eens iets niet als bron moeten gebruiken voor nieuws, of wel met een eeeeeeeeeeeenorme korrel zout moeten nemen, dan is het twitter wel.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:25 schreef DaMook het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen, wekker gaat om 6 uur
.
ik vond Kees en Co altijd een fijne seriequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:26 schreef Sersjee het volgende:
Overigens is Kees & Co gewoon een bewerking van 2point4 children.
Toch was Kees en Co wel wat beter dan iedere gek houdt van sjek.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:26 schreef Sersjee het volgende:
Overigens is Kees & Co gewoon een bewerking van 2point4 children.
Cultplaat, maar eigenlijk niet om aan te horen..quote:
yup. in de jaren 90 nit te hachelen, nu best leuk uit jeugdsentimentquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cultplaat, maar eigenlijk niet om aan te horen..
heb hem nog staan op een TMF Hitzone deel zoveelquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. in de jaren 90 nit te hachelen, nu best leuk uit jeugdsentiment
quote:
Ben er nogquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker
[..]
ik vond Kees en Co altijd een fijne serie2.4children heb ik nooit gezien
boefje!quote:
Maar da's niet zo moeilijk, het basismateriaal is al een stuk beter. En het scheelt dat Everybody loves Raymond continu in de herhaling is op RTL5, zodat je al weet wat er in een aflevering gaat gebeuren vanaf de eerste zin. Dat probleem had Kees & Co niet. Extra nadeel is dat Jeroen van huppeldepup en Linda de Mol nou niet bepaald sitcom-acteurs zijn, terwijl Rik en Simone dat weer wel zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch was Kees en Co wel wat beter dan iedere gek houdt van sjek.
gerucht gaat dat er een zwaargewonde agent is, de politie met scherp schiet en dat er een meisje is doodgedrukt. geruchten.quote:
te triest voor woordenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gerucht gaat dat er een zwaargewonde agent is, de politie met scherp schiet en dat er een meisje is doodgedrukt. geruchten.
De politie mag niet eens schieten joh.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gerucht gaat dat er een zwaargewonde agent is, de politie met scherp schiet en dat er een meisje is doodgedrukt. geruchten.
net zoals bij Hoek van Holland bedoel jequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De politie mag niet eens schieten joh.
lieve schat, daarom zeg ik ook dat het geruchten zijn die ik ook maar van Twitter visquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De politie mag niet eens schieten joh.
die zit in Rome dacht ik....quote:
Uiterst sneue reactie. Denk even aan het personeel daar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de AH de ruiten ingeslagen
Maar die andere geruchten kúnnen waar zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lieve schat, daarom zeg ik ook dat het geruchten zijn die ik ook maar van Twitter vis
EvertJan stelt een vraag, ik geef antwoord met toelichting
trustenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, lees morgen alle gruwel verhalen wel
![]()
Truste![]()
.
Denk je echt dat ik het leuk vind? De zelfvoorzienende massa komt weer alleen voor haar geweldige zelf op. Het is een uiterst triest gebeurenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Uiterst sneue reactie. Denk even aan het personeel daar.
Beetje nadenken voor je iets post.
mensen die haten op Kees en Coquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef ConscienceNL het volgende:
Geteut over Kees & Co de hele tijd...
Je post dit:quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik het leuk vind? De zelfvoorzienende massa komt weer alleen voor haar geweldige zelf op. Het is een uiterst triest gebeuren
Daar valt niets anders uit te halen dan dat je het een toffe actie vindt. Anders had je wel een PI of andere smileys gebruikt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de AH de ruiten ingeslagen
+1quote:
Dit bedoel ik dus... Deze tweet is op freaking FOK! verzonnenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Bron?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus... Deze tweet is op freaking FOK! verzonnen
het spijt me man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je post dit:
[..]
Daar valt niets anders uit te halen dan dat je het een toffe actie vindt. Anders had je wel een PI of andere smileys gebruikt.
Beetje nadenken voor je iets post. Ook over hoe iets opgevat kan worden. Da's regel 1 van geschreven communicatie.
In 15 kan ik niks vinden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
De reeks in ONZ, deeltje 15. Even zoeken.
Verder: ONZtwitter:HarenLive twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:08:0519-jarig meisje zou zijn doodgedrukt volgens de laatste berichten #ProjectXHaren #Haren #Projectx reageer retweet
ik vind het wel lekker, die hitjes van exact zoveel jaar geledenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef Qunix het volgende:
Vind de muziek nu van Stenders matig. Ik had graag obscure muziek uit de 90's gehoord.
Gasten zijn wel erg leuk
valt me nog mee dat de Televaag het niet op de site plaatsquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In 15 kan ik niks vinden.
16 wel; een retweet van dit:Verder: ONZtwitter:HarenLive twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:08:0519-jarig meisje zou zijn doodgedrukt volgens de laatste berichten #ProjectXHaren #Haren #Projectx reageer retweet
.
Ach, op het moment zit half FOK! in ONZ.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
16 wel; een retweet van dit:Verder: ONZtwitter:HarenLive twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:08:0519-jarig meisje zou zijn doodgedrukt volgens de laatste berichten #ProjectXHaren #Haren #Projectx reageer retweet
.
Ik volg de NWS-reeks.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, op het moment zit half FOK! in ONZ.
Dat is de andere helft.quote:
Politie heeft er wel alle belang bij om het te ontkennen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
ah, het doodgedrukte meisje is niet waar. gelukkig
Nee doh, sowieso alsof ze in de chaos meteen zouden weten of iemand dan 19 jaar wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
ah, het doodgedrukte meisje is niet waar. gelukkig
het is idd 1 groot complotquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Politie heeft er wel alle belang bij om het te ontkennen.
Dat wil ik niet beweren, maar ik kan ook een woordvoerder van de politie nú nog niet gelovenquote:
In deel 17 is het begonnen, post 254. Ik heb beide reeksen open staan. Edit: overigens, van de zwaargewonde agent en het scherpschieten dus, niet het meisje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.
Fred de hont was net nog op de radioquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
Goeie tt trouwens, ik blijf overigens ff zitten gr gr
ja ho die is denkbeeldigquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Fred de hont was net nog op de radio
kwam er eigenlijk pas kortgeleden achter dat die riff uit Kashmir komtquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch liever Kashmirdan dit, maar niets mis met de riff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |