met een mooie diss richting Osdorp Possequote:
En Osdorp Posse ook tof is!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met een mooie diss richting Osdorp Posse
volgens wiki 1999: http://nl.wikipedia.org/wiki/Spookrijdersquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
klokkeluiders
alleen denk ik altijd dat die 2000 is.
vind ik ook prima hoor. dat gediss vind ik altijd zo'n onzinquote:
die wil natuurlijk ook naar Haren....quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef Pino112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_opende_ogen___.html
Wut
nja, vanuit Zwolle kan het weer wat meer verspreiden. maar wellicht is het idd handig wat extra treinstellen in te zetten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
Potver, ze zetten de treinen extra door, maar maximaal tot aan Zwolle
Waarschijnlijk maar 3 treinen ofzo = 500 man per trein waarvan er ook nog een aantal in Hoogeveen uit gaan...quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
Potver, ze zetten de treinen extra door, maar maximaal tot aan Zwolle
Hoezo 'vanuit Zwolle'? De treinen gaan niet verder. Hoe moeten ze terug naar Apeldoorn, lopend?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, vanuit Zwolle kan het weer wat meer verspreiden. maar wellicht is het idd handig wat extra treinstellen in te zetten.
ow wacht. ik had niet echt in de gaten dat het na 12en is en er dus weinig tot geen treinen meer rijden. nee, groot gelijk. door laten rijden vannachtquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoezo 'vanuit Zwolle'? De treinen gaan niet verder. Hoe moeten ze terug naar Apeldoorn, lopend?
Daar hadden ze zelf ook even over moeten nadenken. Laat papa en mama ze maar ophalen na een goed gesprek met oom agent.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoezo 'vanuit Zwolle'? De treinen gaan niet verder. Hoe moeten ze terug naar Apeldoorn, lopend?
RTV Noord heeft alleen nog maar herhalingen qua beelden, al die camera's trekken natuurlijk mensen aan. Om maar even terug te gaan naar de 90's: die feestjes van Mental Theo in discotheken. Ik dacht altijd dat het megadruk was bij zo'n feestje van hem, tot je ziet hoe ze tactisch filmenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:10 schreef Sersjee het volgende:
Ik snap wel waarom het op het nieuws wat wordt afgezwakt (als dat al gebeurt!), het kan een aanzuigende werking hebben als je meldt dat het echt slopen is.
Ik bedoel dat wij in Zwolle er mee opgescheept zittenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar hadden ze zelf ook even over moeten nadenken. Laat papa en mama ze maar ophalen na een goed gesprek met oom agent.
haha, ik struinde ooit door een 5guldenbak en daar kwam ik zeker 30cd's van Charly en Theo tegenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
RTV Noord heeft alleen nog maar herhalingen qua beelden, al die camera's trekken natuurlijk mensen aan. Om maar even terug te gaan naar de 90's: die feestjes van Mental Theo in discotheken. Ik dacht altijd dat het megadruk was bij zo'n feestje van hem, tot je ziet hoe ze tactisch filmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |