Sukkels.twitter:GerritHiemstra twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:04:01Voor #dwdd is Fries een moeilijke taal. Een "lulk wiif" is geen lelijke vrouw, maar een boze vrouw...;-) reageer retweet
En zonder deze tweet wist jij het ook niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
Sukkels.twitter:GerritHiemstra twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:04:01Voor #dwdd is Fries een moeilijke taal. Een "lulk wiif" is geen lelijke vrouw, maar een boze vrouw...;-) reageer retweet
Ook zo'n drama.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
Hij doet me een beetje aan Rene Shuman denken.
Matthijs.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:06 schreef remcoP het volgende:
Is er iemand die de soundbites leuk vind?
Verhaaltjes van vroegerquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:08 schreef Paxcon het volgende:
en toen.. en toen.. en toen.. en toen
ze voetbalt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Weet dat meisje al dat ze lesbisch is?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:10 schreef mrstylo het volgende:
Ik moest aan Robben denken die tegen kinderen ook zou echo'n.
Weet niet waarom.
Tuurlijk niet, die gaan echt niet naar een concert en zeker niet naar DWDD.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:10 schreef snellejelle het volgende:
Die met het blauwe haar moet wel een Fokker zijn
toch welquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die gaan echt niet naar een concert en zeker niet naar DWDD.
Eerder bij Je Zal Het Maar Hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Die zien we nog wel een keertje terug bij Fans!
Gaga ziet geld.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:12 schreef marcodej het volgende:
Man, man. Je zou je toch als Lady GaGa rotschamen voor dit soort volk. Sowieso, Gaga.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:15 schreef alors het volgende:
Tena zit op zijn plaats, we kunnen los.
twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:15:30Kan die grappenmaker z'n muil houden? reageer retweet
lekker belangrijk wat hij vindt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:16 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:15:30Kan die grappenmaker z'n muil houden? reageer retweet
Wie is dit...quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:16 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinigen die het aandurven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:16 schreef marcodej het volgende:
Waarom wisselen ze dit niet af? Er moeten er toch zijn die dit beter kunnen?
en matthijsquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
Degenen die lachten waren zijn moeder en zussen gok ik.
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
had ie beter twee of drie dagen geleden kunnen maken. Nu wat uitgekouwd.
twitter:DutchSpeakwords twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 16:48:45Merte probably sits with the hands in the Haren. #ProjectXHaren reageer retweet
Ik neem aan dat je dat stuk bedoeld wat Pieter Wispelwey speelde? Dat was idd een heel moeilijk toegankelijk stuk. Misschien had hij beter een wat vrolijker stuk kunnen spelen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Ik word altijd zo depressief van dit soort muziek.
Was wel een glimlachje.quote:
Even serieus - niemand, ook de DWDD-redactie, herkende deze drumneger als de befaamde acteur Terry Crews (alias President Camacho)?quote:
quote:In de uitzending van maandag 24 september o.a.: Carice van Houten, JB Meijers, Joop van de Ende, Rachel Hazes, Roxeanne Hazes en André Hazes jr. Muziek is er van Racoon, Jan Mulder is tafelheer.
Hoeft van mij niet. Sukkels zijn er al genoeg.quote:Op maandag 24 september 2012 08:09 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd wanneer Merthe bij Matthijs aanschuift.
Deze week zal wel te snel zijn maar volgende week moet lukken.
Als ze maar niet gaan zingen. En op herinneringen aan Dré zit ik ook niet te wachten.quote:Op maandag 24 september 2012 11:38 schreef Karina het volgende:
Rachel Hazes, Roxeanne Hazes en André Hazes jr
jeetje, best groot eigenlijk he, zit maar twee cm tussen haar sleutelbeen en dan beginnen die ballonnen al!quote:Op maandag 24 september 2012 12:07 schreef Specularium het volgende:
Ben hier wel naar benieuwd:
[ afbeelding ]
Nu al niet leuk.quote:
Jammer.quote:Op maandag 24 september 2012 12:10 schreef Karina het volgende:
Dat is wel het laatste wat mij interesseert
Jezus wat een bak ellende. Geluid uit en hopen dat Carice haar tieten laat zien is het enige wat kijkers vanavond met DWDD kunnen.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 18:27 schreef pberends het volgende:
[..]
hopen dat Carice haar tieten laat zien
Latopjes op tafel en gaan!quote:Op maandag 24 september 2012 14:53 schreef OProg het volgende:
Vergeet deze twee niet:
Project X Haren: Alexander Klöpping, Danny Mekić
Echt he?quote:Op maandag 24 september 2012 19:28 schreef alors het volgende:
Wat een kwaliteitsnominaties voor de Televizierring
Gelukkig niet dat Koefnoen-stukje. Dat had ik eerst verwacht toen het over hem ging.quote:
quote:
Weet niet, Kijk geen reclame.quote:Op maandag 24 september 2012 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is toch van die kutreclame dat dat wijf die bloemkool jat?
quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 19:34 schreef Adelante het volgende:
Oh kut, ik zie Raggel en Dreetje achter die pinda zitten
Nou ik wilde het net zeggen!quote:Op maandag 24 september 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Dreetje heeft iets weg van Ciske de Rat.
2 x sneu in één zin.quote:Op maandag 24 september 2012 19:34 schreef Adelante het volgende:
Job Cohen gaat Project X onderzoeken???
?quote:
Is-ie ook, maar hij heeft wel meer mening dan Klöpping.quote:Op maandag 24 september 2012 19:37 schreef Heufd het volgende:
Ik vind die Danny Mekic heel irritant.
Is sneeuw wit?quote:
Ligt eraan of ik er Al op heb gepistquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Dreetje heeft iets weg van Ciske de Rat.
vuurwerk op je feestje!quote:
ik kijk liever in andermans boezem.quote:
Oudquote:
Ze vertellen het wel begrijpelijk voor iedereen die niet 123 bekend is met facebook en social mediaquote:Op maandag 24 september 2012 19:42 schreef thettes het volgende:
[..]
Hmja dan verschillen we daar van mening. Ik vind het echt twee prutsers aan tafel.
Danny ook!quote:
Niet moeilijk als je naast Raggel zit.quote:
op de frontpage ja!quote:
Hoeveel uurtjes zal zij elke dag onder de zonnenbank vertoeven?quote:Op maandag 24 september 2012 19:44 schreef alors het volgende:
Raggel heeft wel een lekker kleurtje hoor, deze week wint ze wel van Sjek van Gelder.
Tering, is ze in het Hemeltje geweest?quote:Op maandag 24 september 2012 19:44 schreef alors het volgende:
Raggel heeft wel een lekker kleurtje hoor, deze week wint ze wel van Sjek van Gelder.
Schoonheidsslaapje 's nachts denk ikquote:Op maandag 24 september 2012 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoeveel uurtjes zal zij elke dag onder de zonnenbank vertoeven?
brrrrrrquote:Op maandag 24 september 2012 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Schoonheidsslaapje 's nachts denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |