Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 19:52:16Het mobiele netwerk in #Haren is overbelast. Vandaar dat de stream nog wel eens weg wil vallen. Onze excuses! reageer retweet
zal me niks verbazenquote:
heb al een dikke 10-15 minuten niks gezienquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 19:52:16Het mobiele netwerk in #Haren is overbelast. Vandaar dat de stream nog wel eens weg wil vallen. Onze excuses! reageer retweet
hallo, in haren willen we gewoon om 10 uur in bed liggen jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:53 schreef Knipoogje het volgende:
Wel leuk hoe 'uit het oogpunt der veiligheid' elk voorteken tot ontsporing binnen onze streng gereguleerde maatschappij de kop wordt ingedrukt. Laat het lekker een feest worden daar met 2000 man, stuur er een schoonmaakploeg op af de volgende ochtend en laat het nog jaren lang een gespreksonderwerp zijn van heel Laren. "Weet je nog..."
Maar nee. Nachtkaars... *blaas*
"nog wel eens wegvaltquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
quote:
quote:
Harenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:53 schreef Knipoogje het volgende:
Wel leuk hoe 'uit het oogpunt der veiligheid' elk voorteken tot ontsporing binnen onze streng gereguleerde maatschappij de kop wordt ingedrukt. Laat het lekker een feest worden daar met 2000 man, stuur er een schoonmaakploeg op af de volgende ochtend en laat het nog jaren lang een gespreksonderwerp zijn van heel Laren. "Weet je nog..."
Maar nee. Nachtkaars... *blaas*
zit te wachten ja, is nu de bijrijder met kutmuziekquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Haren
RTV Noord zou trouwens om 20:00 met een update komen
schitterend nummerquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zit te wachten ja, is nu de bijrijder met kutmuziek
Had je dan verantwoord 'diesain' verwacht? Dit verdient geen mooi shirt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:49 schreef iBenny het volgende:
[.Haren (Groningen) PROJECT X Hipsters aller landen verenigt u! #6
Wat een afschuwelijk kutshirt.
nog wat reclame nu half groningen toch kijktquote:
ik ook niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waar reden ze nu? Ik herkende deze weg niet.
twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:00:11Loopt uit de hand hier, mensen steken van alles in de fik. reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:01 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:00:11Loopt uit de hand hier, mensen steken van alles in de fik. reageer retweet
godverquote:
twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:02:18Beginnen relletjes te ontstaan ME grijpt in!! reageer retweet
twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:00:11Iemand neemt mij nu anaal. reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
geloofde echt dat alles in de fik ging
d'r is wel fikquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
geloofde echt dat alles in de fik ging
heb wel zin in een rel, sinds het stadion hier uit de straat weg is gebeurt er nooit meer watquote:
Gewoon gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:04 schreef nietzman het volgende:
Okay, sta klaar om te gaan. Maar is er nou al wat?
jij gaat ook?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:04 schreef nietzman het volgende:
Heb je je bomberjack al aangetrokken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
heb wel zin in een rel, sinds het stadion hier uit de straat weg is gebeurt er nooit meer wat
Een ekte ekte reller ben je ook niet héquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
heb wel zin in een rel, sinds het stadion hier uit de straat weg is gebeurt er nooit meer wat
Alleen oppassen dat Ricardo niet opeens achter je staat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:04 schreef nietzman het volgende:
ja, dat zeg ik al de hele tijd, rtv noord doet nu wat alle media vorige week al moesten doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:05 schreef Corkscrew het volgende:
RTV Noord: "Niets aan het handje, er staat daar een man of honderd."
Volkskrant: "In totaal hebben zich rond 20.00 uur ongeveer 1000 jongeren verzameld op de hoek van de Stationsweg in Haren."
ga dan gewoonquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ga zo, ben me nu aan het klaar makenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ga dan gewoon
heel de dag hier roepen dat je wil rellen is ook een beetje matig
doe het!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ga zo, ben me nu aan het klaar maken
en als voor jullie beeld ik daar een bomberjack voor moet aantrekken dan doe ik dat
twitter:gic_nl twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:05:15Grimmige sfeer in Haren. Ongeveer 1500 mensen. Onophoudelijke stroom vanuit centrum. reageer retweet
Johnny de Oosterparkertquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ga zo, ben me nu aan het klaar maken
en als voor jullie beeld ik daar een bomberjack voor moet aantrekken dan doe ik dat
Herhaling?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:05 schreef Corkscrew het volgende:
Volkskrant: "In totaal hebben zich rond 20.00 uur ongeveer 1000 jongeren verzameld op de hoek van de Stationsweg in Haren."
En witte vetersquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe het!!
plus kistjes en een spijkerbroek met te korte pijpen!
witte vetersquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe het!!
plus kistjes en een spijkerbroek met te korte pijpen!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:06 schreef ACT-F het volgende:
Foto's
http://www.dejaap.nl/2012/09/21/live-fotoblog-project-x-in-haren/
Powned is er ook, was te zien op RTV Noord
quote:
lolquote:
twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:00:11Allemaal naakte mensen opeens op de straat. reageer retweet
Ja, er moet natuurlijk wel overdreven worden :-quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:05 schreef Corkscrew het volgende:
Als ik de foto's zie, lijkt RTV Noord het eerder nogal te bagatelliseren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, er moet natuurlijk wel overdreven worden :-
nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:09 schreef Aventura het volgende:
Zijn de ouders van dit meisje aansprakelijk voor alle schade, kosten voor beveiliging etc.?
De ouders?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:09 schreef Aventura het volgende:
Zijn de ouders van dit meisje aansprakelijk voor alle schade, kosten voor beveiliging etc.?
Dat lijkt me niet. Als jouw kind iemand uitnodigt en die iemand trapt in jouw dorp een brievenbus naar de grond, ben jij niet verantwoordelijk. Ik weet niet waarom het met grotere groepen anders zou zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:09 schreef Aventura het volgende:
Wat een kan een meisje van 15 eraan doen dat ze per ongeluk iets verkeerd doetquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:10 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De ouders?
Nee joh.. wat kunnen hun eraan doen
Ziet er best gezellig uit bij de NOSquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
tuurlijk, mits er iets te doen is.
RTV Noord kan beter in Noord Korea gaan werkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:12 schreef freecell het volgende:
Zo zie je trouwens wel weer de enorme verschillen in de media.
Het ligt aan het belang wat ze hebben wat ze melden...
Als je het zeker wilt weten zijn sociale media misschien nog wel een betrouwbaardere bron.
De belastingbetalerquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:12 schreef Aventura het volgende:
In Hamburg werden de ouders van het meisje dat project x aldaar veroorzaakte wel aansprakelijk gesteld...de schade moet toch op iemand verhaald worden?
Wat dacht je op de mensen die daadwerkelijk de schade aanrichten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:12 schreef Aventura het volgende:
In Hamburg werden de ouders van het meisje dat project x aldaar veroorzaakte wel aansprakelijk gesteld...de schade moet toch op iemand verhaald worden?
Dat snap ik inderdaad ook niet. Misschien gooien ze het op 'aanzetten tot vernieling' of zoiets.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Als jouw kind iemand uitnodigt en die iemand trapt in jouw dorp een brievenbus naar de grond, ben jij niet verantwoordelijk. Ik weet niet waarom het met grotere groepen anders zou zijn.
Spaanse krant. Vertaald: "Een dorp in Nederland in 'alert' na de massale uitnodiging voor een verjaardag via Facebook."twitter:20m twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:11:45Un pueblo de Holanda está en alerta tras la invitación masiva a un cumpleaños por #Facebook http://t.co/k6DWlfuY reageer retweet
Ja, maar het is allang duidelijk dat dit niet de bedoeling was van het meisje. Als ze nou nu nog steeds actief aan het oproepen was om te komen was het misschien een ander verhaal.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad ook niet. Misschien gooien ze het op 'aanzetten tot vernieling' of zoiets.
Beetje lastig met enkele duizenden jongeren. En bovendien, ze waren toch uitgenodigd?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat dacht je op de mensen die daadwerkelijk de schade aanrichten?
Bovendien is het 'event' waar 30.000 mensen op gereageerd hebben niet door haar aangemaakt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Als jouw kind iemand uitnodigt en die iemand trapt in jouw dorp een brievenbus naar de grond, ben jij niet verantwoordelijk. Ik weet niet waarom het met grotere groepen anders zou zijn.
die figuren die de schade aanrichten lijken me leuke kandidatenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:12 schreef Aventura het volgende:
Maar niet door haarquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Beetje lastig met enkele duizenden jongeren. En bovendien, ze waren toch uitgenodigd?
Alsof dit iets gaat uitrichten.twitter:voorlichter twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:13:56Politie roept op om weg te blijven uit #haren #projectx reageer retweet
quote:
In tegendeel zelfs, dit trekt juist lui aan (de foute ook nog )quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Alsof dit iets gaat uitrichten.twitter:voorlichter twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:13:56Politie roept op om weg te blijven uit #haren #projectx reageer retweet
gezellig toch een feestjequote:
Nee, want ze hebben direct de uitnodiging gestopt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:09 schreef Aventura het volgende:
Fixed.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:18 schreef Friggles het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? Ga gezellig buiten socializen blussen
.
Aangezien ze vaak niet duidelijk aan kunnen tonen wie van de 2000man wat hebben vernield wordt de schade dan vaak verhaald op degene die 'verantwoordelijk' is voor de happening.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:12 schreef Aventura het volgende:
Ik zou er juist rondlopen met een t-shirt met grote letters 'Proud to be a Harenaar!'quote:
800 euro van Itunesquote:
Is dit het voetbalveldquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:16 schreef Wokkel het volgende:
Ik vind dit toch wel aardig wat mensen.
[ afbeelding ]
Zelfde soort lui die bij rampen gaan kijken, gewoon om erbij te zijn. Wat er in hun hoofd omgaat durf en wil ik eigenlijk ook geen inschatting van maken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:17 schreef havanagila het volgende:
Nou ben ik zelf ook niet vies van een feestje, maar wat voor een mongool ben je als je daadwerkelijk naar zoiets toe gaat?
twitter:DVNYLOVE twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:17:39Ben in Haren, is al aardig druk.. http://t.co/06lgvLgZ reageer retweet
twitter:voorlichter twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:12:54Heeft iemand Keta bij zich? #haren #projectx reageer retweet
Nee:quote:
quote:Op het grasveld bij voetbalvereniging Gorecht dat door de politie als alternatieve locatie is aangewezen, staan slechts 20 jongeren. Een van hen heeft een gettoblaster waaruit harde muziek klinkt
Ik vind dat Mark Zuckerberg aansprakelijk moet worden gesteldquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Aangezien ze vaak niet duidelijk aan kunnen tonen wie van de 2000man wat hebben vernield wordt de schade dan vaak verhaald op degene die 'verantwoordelijk' is voor de happening.
In Dland werd de schade inderdaad verhaald op de ouders, maar weet niet of dat hier ook het geval zal zijn.
Ouders hebben burgemeester ruim vantevoren ingelicht en geprobeerd om er vanalles aan te doen om het feest te voorkomen, dan kan de schade betere verhaald worden op alle mediastations.
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind dat Mark Zuckerberg aansprakelijk moet worden gesteld
Zo'n gek idee nog nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
er gebeurt alleen nixquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:19 schreef Aventura het volgende:
Ik vind dit echt een heel interessant fenomeen. Dit soort bijeenkomsten is niet meer te beïnvloeden, tegen te houden of te manipuleren met traditionele verslaggeving. Heb gebeurt gewoon en er is niks aan te doen. Geheel te danken aan social media.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Nee:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-drommen-samen.dhtml
[..]
Aanschouw de leegte van social media.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
er gebeurt alleen nix
paar honderd (duizend?) man staat daar in de straat filmpjes te maken met hun mobieltjes
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal de schuld van Tim Berners Lee, hij heeft het internet uitgevondenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[..]
Nee, het is allemaal de schuld van Tim Berners Lee, hij heeft het internet uitgevonden [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nee, het is allemaal de schuld van Tim Berners Lee, hij heeft het internet uitgevonden [ afbeelding ]
Niet van de Rabobank?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[..]
Begrijp ook niet waarom gemeente dit niet aangrijpt om positief in het nieuws te komen. Bier, feest en publiek, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:23 schreef Syntix het volgende:
Als ze nou slim zijn gooien ze wat muziek aan voordat iedereen maar doelloos rondloopt en niet weet wat te doen. Zeker te weten dat ze dan "ruzie" gaan zoeken met de politie.
naja kinderschoentjes enzo natuurlijk maar dat er al zoveel man op af komt zonder dat er echt iets aan de hand is geeft toch te denkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Aanschouw de leegte van social media.
Leugens, dat was Al Gore!quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[..]
leuk toch, kan de ME weer een keertje oefenen, en leren al die kutjochies dat ze een bloedneus geslagen wordt als ze naar zo'n kutevent gaan als dit. iedereen blijquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:23 schreef Syntix het volgende:
Als ze nou slim zijn gooien ze wat muziek aan voordat iedereen maar doelloos rondloopt en niet weet wat te doen. Zeker te weten dat ze dan "ruzie" gaan zoeken met de politie.
Het dorp zit aardig verstopt, vanmiddag nog zitten buurten in de supermarkten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:17 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog, dit maak je nooit meer mee.
Nee op je stoffige zolderkamer op FOK zitten commentaar te leveren dat is leukquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef N00dles het volgende:
Daar sta je dan, tussen het overige paupervolk met bontkraagje en lauw biertje. In de meute, te wachten op iets dat niet komen gaat
Ouders aanpakken!quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[..]
Bij nader inzien geef ik toch de schuld aan de heer Tesla, zonder hem hadden we nu geen moderne communicatie middelen en was dit nooit gebeurd.quote:
Elkaar schaapachtig aan te kijken en vooral heel hard te roepen dat het zo'n te gek gaaf vet feest is. Terwijl je je eigenlijk afvraagt waarom je er ook alweer bent.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef N00dles het volgende:
Daar sta je dan, tussen het overige paupervolk met bontkraagje en lauw biertje. In de meute, te wachten op iets dat niet komen gaat
Dat gaat vanavond nog goed mis zo te zien, zet de ME maar vast klaar op gepaste afstandquote:
Gewoon, hoekje Oosterstraat met Stationswegquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waarom doet de livestream het niet
Deze is wel echt.twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:28:34Vuurwerkbom gaat af in het feestgedruis reageer retweet
Ik zei het al eerder, je hebt drie types hier. Mensen die daadwerkelijk naar het feest gaan, mensen die het feest vanuit hun zolderkamers via streams meekijken omdat ze buitenangst hebben en mensen die het geen fuck kan schelen (maar die zijn hier niet)quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee op je stoffige zolderkamer op FOK zitten commentaar te leveren dat is leuk
Nou nou, dat is 'volk' uit de buurt, beetje boeren en stadse knulletjes uit groningen.quote:
Al Qaidaquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef Gramulanion het volgende:
Deze is wel echt.twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:28:34Vuurwerkbom gaat af in het feestgedruis reageer retweet
Ik ben categorie 4. Ik kijk in de hoop dat er flink gemept gaat worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder, je hebt drie types hier. Mensen die daadwerkelijk naar het feest gaan, mensen die het feest vanuit onze zolderkamers via streams meekijken omdat we buitenangst hebben en mensen die het geen fuck kan schelen (maar die zijn hier niet)
Ik voel me vies [ afbeelding ]
Moet toch wel een leip feest zijn als men helemaal uit Afghanistan is gekomenquote:
Zo danquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef ACT-F het volgende:
En men blijft er heen gaan![]()
[ afbeelding ]
juist, en ondertussen lekker vaag worden achter je laptopquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ben categorie 4. Ik kijk in de hoop dat er flink gemept gaat worden.Beter dan een actiefilm huren.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
jezus dat is aardig wat volkquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Whahaha, dit is de Hereweg in Groningen!quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Dat las ik nu al de hele tijdquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
RTVNoord "de sfeer wordt grimmiger"
De Hereweg?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
en mensen die toch niets beters te doen hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder, je hebt drie types hier. Mensen die daadwerkelijk naar het feest gaan, mensen die het feest vanuit hun zolderkamers via streams meekijken omdat ze buitenangst hebben en mensen die het geen fuck kan schelen (maar die zijn hier niet)
Ik voel me vies [ afbeelding ]
Ahh, dat is een niemandslandstukje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gewoon, hoekje Oosterstraat met Stationsweg
twitter:nikkivb_ twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:32:38wil weten hoe die project x haren gaat aflopen als er nu al ME is reageer retweet
Oh nu word het wel serieus jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt nu wel echt grimmig
kijk eens links onderin op die fotoquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
foto iets meer croppen nu zie je het twente logo nogquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
What the fuckquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef ACT-F het volgende:
Video
http://twitter.yfrog.com/fvx38etgzfsoloifidfjkneyz
Dit is in Enschede clownquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Camera Maker: Canonquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
FC Twente zelfs aanwezig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
kijk eens links onderin op die foto
Fc Twente is er ook :-Dquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
daaaaaaamnquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:34 schreef gers het volgende:
[..]
foto iets meer croppen nu zie je het twente logo nog
Shit hits the fan:quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:34 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat echt fout nu
Deze is niet nep trouwensquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:34 schreef Apostrof het volgende:
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=67175.60
Politie in linie. Gezelly
Leugens, het was Graham Bellquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bij nader inzien geef ik toch de schuld aan de heer Tesla, zonder hem hadden we nu geen moderne communicatie middelen en was dit nooit gebeurd. [ afbeelding ]
wow het is dta ik net iets te ver zit dit is gewoon gaaf om te zien ..quote:
Ja ja, dat verzin jequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen maar mannenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:36 schreef YazooW het volgende:
rtv noord weer live: http://www.orn.nl/televis(...)-rtv-noord-tv-stream
twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:35:11Enorme toestroom in #Haren! Livestream in de reparatie! reageer retweet
Inderdaad. Hereweg, Verlengde Hereweg, Rijksstraatweg, lijkt een stroom mensen te zijnquote:
straks gaan er nog vliegtuigen de gebouwen in vliegenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Shit hits the fan:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Ouders van het meisje de politie inzet laten betalen.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Hihihihiquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
straks gaan er nog vliegtuigen de gebouwen in vliegen
Alsof die ouders er weet van hebben wat Merthe op Facebook zet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:
twitter:Roomboterboy69 twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:39:55hopelijk ben ik niet de enige zonder cadeau :S #ProjectXharen reageer retweet
ja waren explosieven van de overheidquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ah joh dat zal toch nep zijn
Owen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:40 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Roomboterboy69 twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:39:55hopelijk ben ik niet de enige zonder cadeau :S #ProjectXharen reageer retweet
Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ah joh dat zal toch nep zijn
Is hun probleem, dit soort dingen moet je keihard de kop indrukkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Alsof die ouders er weet van hebben wat Merthe op Facebook zet.
Jij woont op een festivalterrein?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er staan dranghekken waar ik woon
En al die jeugd die daar staat zijn acteursquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja waren explosieven van de overheid
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En al die jeugd die daar staat zijn acteurs
Media als Twitter?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:41 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind de rol van de media overigens hoogst dubieus in dezen![]()
Mag echt hopen dat alles rustig blijft, ziet er in ieder geval niet naar uit dat het toch redelijk druk nog wordt. Veel mensen + drank = grote kans op gezeik/rellen
Wel nee, ze heeft ruim op tijd haar event gecancelled.quote:
Ja, dat moet je op deze manier doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is hun probleem, dit soort dingen moet je keihard de kop indrukken
Ja ja, doe maar stoer. Ondertussen ken je alle ins en outs en heb je lekker meegelezenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Is gewoon zo, heb 1000'en youtube video's daar over gezien
Valt nog wel mee vergeleken met vanmiddag. (47.000)quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:43 schreef Wokkel het volgende:
19000 mensen die naar een zwart beeld op de livestream kijken.
Loop je weer te trollen Pietquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed idee mensen vaker dit soort feestjes oproepen te laten doen zonder dat dit consequenties heeftquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:43 schreef Friggles het volgende:
[..]
Ja, dat moet je op deze manier doenMensen alles laten vernielen en vervolgens onschuldigen ervoor laten betalen.
speur die kerel die dat event opnieuw heeft aangemaakt maar op en stuur daar wat rekeningen naar toequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wel nee, ze heeft ruim op tijd haar event gecancelled.
De gemeente en de bewoners zijn de sjaak hier financiëel.
Roomboterboy? Seriouslyquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:40 schreef Gramulanion het volgende:
Zag aan het einde van de middag 49K.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Valt nog wel mee vergeleken met vanmiddag. (47.000)
Stream is weer gehacked denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat doet die 12-jarige op de stream?
jahquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Roomboterboy? Seriously_!
Fake accounts.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
speur die kerel die dat event opnieuw heeft aangemaakt maar op en stuur daar wat rekeningen naar toe
gewoon uitgenodigdquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Loop je weer te trollen Piet![]()
De politie hoeft niet te komen, is hun eigen keus
Merci!quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:45 schreef YazooW het volgende:
[..]
http://www.orn.nl/televis(...)-rtv-noord-tv-stream
heel af en toe gaan ze live
En met de nieuwe iPhone 5 zijn ze nog sneller leeg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Aanschouw de leegte van social media.
Dat meisje moet gewoon komen, even een mooie speech geven en dan (op een beetje leuke manier) vragen voor een donatie, meer dan genoeg mensen die in hun dronken bui gewoon de portemonnee legenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
speur die kerel die dat event opnieuw heeft aangemaakt maar op en stuur daar wat rekeningen naar toe
nee dat is zeker zo en nou dan gaat het eens losquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:42 schreef Pinguino81 het volgende:
wat een ophef in de provincie zeg. Hier in Rotterdam is iedereen lam met bijvoorbeeld Koninginnedag en gebeurd er nooit wat!
Nee, het mobiele netwerk in Haren zit gewoon volquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
volgensmij is de stream gehackt ofzo
Rotterdam is al kansloos als de naam genoemd wordtquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:42 schreef Pinguino81 het volgende:
wat een ophef in de provincie zeg. Hier in Rotterdam is iedereen lam met bijvoorbeeld Koninginnedag en gebeurd er nooit wat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |