Ouders aanpakken!quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[..]
Nee, het is allemaal de schuld van Tim Berners Lee, hij heeft het internet uitgevonden [ afbeelding ]
Bij nader inzien geef ik toch de schuld aan de heer Tesla, zonder hem hadden we nu geen moderne communicatie middelen en was dit nooit gebeurd.quote:
Elkaar schaapachtig aan te kijken en vooral heel hard te roepen dat het zo'n te gek gaaf vet feest is. Terwijl je je eigenlijk afvraagt waarom je er ook alweer bent.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:25 schreef N00dles het volgende:
Daar sta je dan, tussen het overige paupervolk met bontkraagje en lauw biertje. In de meute, te wachten op iets dat niet komen gaat
Dat gaat vanavond nog goed mis zo te zien, zet de ME maar vast klaar op gepaste afstandquote:
Gewoon, hoekje Oosterstraat met Stationswegquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waarom doet de livestream het niet
Deze is wel echt.twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:28:34Vuurwerkbom gaat af in het feestgedruis reageer retweet
Ik zei het al eerder, je hebt drie types hier. Mensen die daadwerkelijk naar het feest gaan, mensen die het feest vanuit hun zolderkamers via streams meekijken omdat ze buitenangst hebben en mensen die het geen fuck kan schelen (maar die zijn hier niet)quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee op je stoffige zolderkamer op FOK zitten commentaar te leveren dat is leuk
Nou nou, dat is 'volk' uit de buurt, beetje boeren en stadse knulletjes uit groningen.quote:
Al Qaidaquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef Gramulanion het volgende:
Deze is wel echt.twitter:ricardobrouwer twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:28:34Vuurwerkbom gaat af in het feestgedruis reageer retweet
Ik ben categorie 4. Ik kijk in de hoop dat er flink gemept gaat worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder, je hebt drie types hier. Mensen die daadwerkelijk naar het feest gaan, mensen die het feest vanuit onze zolderkamers via streams meekijken omdat we buitenangst hebben en mensen die het geen fuck kan schelen (maar die zijn hier niet)
Ik voel me vies [ afbeelding ]
Moet toch wel een leip feest zijn als men helemaal uit Afghanistan is gekomenquote:
Zo danquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef ACT-F het volgende:
En men blijft er heen gaan![]()
[ afbeelding ]
juist, en ondertussen lekker vaag worden achter je laptopquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ben categorie 4. Ik kijk in de hoop dat er flink gemept gaat worden.Beter dan een actiefilm huren.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
jezus dat is aardig wat volkquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Whahaha, dit is de Hereweg in Groningen!quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Dat las ik nu al de hele tijdquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
RTVNoord "de sfeer wordt grimmiger"
De Hereweg?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
en mensen die toch niets beters te doen hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder, je hebt drie types hier. Mensen die daadwerkelijk naar het feest gaan, mensen die het feest vanuit hun zolderkamers via streams meekijken omdat ze buitenangst hebben en mensen die het geen fuck kan schelen (maar die zijn hier niet)
Ik voel me vies [ afbeelding ]
Ahh, dat is een niemandslandstukje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gewoon, hoekje Oosterstraat met Stationsweg
twitter:nikkivb_ twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:32:38wil weten hoe die project x haren gaat aflopen als er nu al ME is reageer retweet
Oh nu word het wel serieus jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt nu wel echt grimmig
kijk eens links onderin op die fotoquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
foto iets meer croppen nu zie je het twente logo nogquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |