nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:09 schreef Aventura het volgende:
Zijn de ouders van dit meisje aansprakelijk voor alle schade, kosten voor beveiliging etc.?
De ouders?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:09 schreef Aventura het volgende:
Zijn de ouders van dit meisje aansprakelijk voor alle schade, kosten voor beveiliging etc.?
Dat lijkt me niet. Als jouw kind iemand uitnodigt en die iemand trapt in jouw dorp een brievenbus naar de grond, ben jij niet verantwoordelijk. Ik weet niet waarom het met grotere groepen anders zou zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:09 schreef Aventura het volgende:
Wat een kan een meisje van 15 eraan doen dat ze per ongeluk iets verkeerd doetquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:10 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De ouders?
Nee joh.. wat kunnen hun eraan doen
Ziet er best gezellig uit bij de NOSquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
tuurlijk, mits er iets te doen is.
RTV Noord kan beter in Noord Korea gaan werkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:12 schreef freecell het volgende:
Zo zie je trouwens wel weer de enorme verschillen in de media.
Het ligt aan het belang wat ze hebben wat ze melden...
Als je het zeker wilt weten zijn sociale media misschien nog wel een betrouwbaardere bron.
De belastingbetalerquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:12 schreef Aventura het volgende:
In Hamburg werden de ouders van het meisje dat project x aldaar veroorzaakte wel aansprakelijk gesteld...de schade moet toch op iemand verhaald worden?
Wat dacht je op de mensen die daadwerkelijk de schade aanrichten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:12 schreef Aventura het volgende:
In Hamburg werden de ouders van het meisje dat project x aldaar veroorzaakte wel aansprakelijk gesteld...de schade moet toch op iemand verhaald worden?
Dat snap ik inderdaad ook niet. Misschien gooien ze het op 'aanzetten tot vernieling' of zoiets.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Als jouw kind iemand uitnodigt en die iemand trapt in jouw dorp een brievenbus naar de grond, ben jij niet verantwoordelijk. Ik weet niet waarom het met grotere groepen anders zou zijn.
Spaanse krant. Vertaald: "Een dorp in Nederland in 'alert' na de massale uitnodiging voor een verjaardag via Facebook."twitter:20m twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 20:11:45Un pueblo de Holanda está en alerta tras la invitación masiva a un cumpleaños por #Facebook http://t.co/k6DWlfuY reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |