http://www.scriptgirl.nl/(...)jaar-erger-dan-ooit/quote:Expeditie Robinson 2012: "Het is dit jaar erger dan ooit."
Heilig ontzag heb ik voor de deelnemers van Expeditie Robinson. Je zult maar ergens op een exotische locatie gedropt worden zonder enige vorm van luxe, eten of ander gemak. Dan dien je ook nog eens muggen en vervelende mede-kandidaten van je af te slaan en wedstrijdjes te winnen. En guess what, volgens nieuwbakken presentator Dennis Weening wordt het dit jaar erger dan ooit. Dat kunnen we vanaf donderdag 30 augustus met eigen ogen zien op RTL5.
Hoge kijkcijfers Expeditie Robinson
Maar dat is misschien ook precies de reden waarom zoveel kijkers ieder jaar weer afstemmen op het programma. Met gemak scoort Expeditie Robinson zomaar wel eens meer dan een miljoen kijkers. Bijzonder netjes voor een wat kleinere zender als RTL5.
De kijkers worden ook dit jaar niet teleurgesteld. Tenminste, dat wil presentator Dennis Weening ons laten geloven in een interview met Veronica Magazine. Al is het alleen maar omdat hij zelf ook ooit een keer meedeed aan het programma ( al maakte hij niet écht een goede indruk als survivor).
Eerste heftige proef
Maar wat maakt het dit jaar dan zo heftig? Het begint meteen al goed met een heftige eerste proef in een mangrovebos in Maleisië. Die proef maakt trouwens ook gelijk duidelijk wie in welk team zit. Het team dat de proef wint, gaat naar een prachtig strand. En moesten sommige deelnemers zich vorig jaar nog staande houden in een grot, dit maal moet het verliezende team zien te overleven in de mangrove.
Mangrove
Voor de duidelijkheid: de mangrove is een soort platform tussen de bomen op water. Denk aan een kust met grote struiken met enorme wortels. En ja, dat staat constant onder water en wordt belaagd door honderdduizenden muggen plus andere rare beesten. Laat staan dat er fatsoenlijk voedsel is. En dat is nog maar het begin .
Intriges en verraad
Want volgens Weening is niet alleen de mangrove geestdodend, maar zijn de intriges en het verraad tussen de kandidaten onderling ook niet van de lucht. "Niemand kan een ander vertrouwen, er worden continu messen in elkaars ruggen gestoken. Het is dit jaar erger dan ooit!" laat Weening dan ook weten.
Kandidaten
Stiekem is het ieder jaar dan toch weer een wonder dat de makers dan toch weer met nieuwe kandidaten op de proppen komen. Dat zijn rapper Willie Wartaal en presentatrice Tess Milne ( bekend van Sterren Springen), Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra.
En omdat Expeditie Robinson samen met de Vlamingen wordt gemaakt, zijn de acht Vlaamse kandidaten: Min Hee Bervoets, Joke Van de Velde, Gene Thomas, Zoë van Gestel, Aagje Vanwallghem, Matthias De Meulder, Christophe De Meulder en Olivier Bisback.
Zij liever dan ik. Dat staat als een paal als boven water. Maar kijken doe ik dan wel. En dat vind ik eerlijk gezegd al spannend genoeg.
Expeditie Robinson is vanaf vanaf donderdag 30 augustus om 20.30 op RTL te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:37 schreef muzas het volgende:
KOM OP TESS IK WIL DIE KUTBELG ER UIT
Vooral mooi dat ze het tegen de sterkste doet.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Fajah haar bek gewoon iedere keer maar weer een douw geeft
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:37 schreef mootie het volgende:
Olivier lijkt me niet zo snugger, dit moet Tess kunnen winnen.
Da's wel het prettige van haar positie inderdaad, ze kunnen je er toch niet meer uit pleuren met stemmen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Fajah haar bek gewoon iedere keer maar weer een douw geeft
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef Lady-Morgana het volgende:
Ik heb ER nog nooit zo spannend gevonden
schraal hequote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef Lady-Morgana het volgende:
Ik heb ER nog nooit zo spannend gevonden
Ik zal dan lekker de munten van de andere Belgen jattenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef muzas het volgende:
Maar jah, volgende week is het 3 belgen tegen 2 nederlanders...
Nl'ers hebben veel munten.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef muzas het volgende:
Maar de aanstichter is er dan uit.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef muzas het volgende:
En dan geen munten meer voor den 'ollanders.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef muzas het volgende:
Dat zou helemaal lekker zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu moet Fajah hem er nog wel uit weten te spelen.
Oh ja...... kut. Die lutser gaat nog helemaal niet naar huis.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu moet Fajah hem er nog wel uit weten te spelen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef egeltje1985 het volgende:
'Het kwam gewoon niet'. Dat zegt ie ook altijd tegen z'n vrouw.
Orgasmisch.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef June. het volgende:
En nu moet Fajah hem nog ownen in de battle.
Zeker. Anders is hij straks gewoon de initiator van een nieuw complot. Want hij is tot nu toe steeds de aanstichter van de complotten.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef June. het volgende:
En nu moet Fajah hem nog ownen in de battle.
dit inderdaadquote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godver, dat janken wordt nu irritant.
Iddquote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godver, dat janken wordt nu irritant.
Haha. 'Olivier, omdat je zo'n kneus bent, moet je meteen naar huis'.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Paul het volgende:
Ik dacht ff dat die gozer er al helemaal uit was
Nu al een midlife, dan krijg je dat. Daarna komt ook die haat tegen Nederlanders.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
Oh is dat steeds dezelfde proef?
Saai.
En weer dat gejank van Aagje
En dat gecombineerd met dat ze hun lachen niet konden inhouden. Pricelessquote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef muzas het volgende:
Oh en kudo's voor baas ruuddat ie door had dat die mayohoeren zouden verwachten dat er op ZOE gestemd zou worden.
Wat een schattige avatar heb jijquote:Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Huh. Weer dezelfde proef tussen de afvallers?
En Fajah heeft ervaringquote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef pullup het volgende:
Gaan ze nu volgende week precies dezelfde proef doen ?
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Fucking boze zeehond jong.
nee joh, die gaat vuur oefenenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Rambo die slingert als de aap die hij is gewoon heen en weer.
Aah, koetsjie koetsjie-zeehond.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En smerige beesten etenquote:
Zo;n goede actie van fajah.. gewoon liegen over die proef... kunnen ze zich ook niet mentaal voorbereidenquote:
twitter:Tessmilne twitterde op donderdag 20-09-2012 om 21:43:51IK BEN DE WINNAAR! 'Logisch toch' :p #ExpeditieRobinson reageer retweet
twitter:Tessmilne twitterde op donderdag 20-09-2012 om 21:43:51IK BEN DE WINNAAR! 'Logisch toch' :p #ExpeditieRobinson reageer retweet
twitter:Tessmilne twitterde op donderdag 20-09-2012 om 21:37:03Deze zag Rambo niet aankomen! Hehe #ExpeditieRobinson reageer retweet
Omdat ze er al uit was gestemd.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef hugsy33 het volgende:
waarom mag er niet op fajah gestemd worden en strijd die steeds tegen de verliezer ?
Als je het een keer had geplaatst hadden we het niet geloofd?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:44 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ze er al uit ligt en er niet meer bijhoort.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef hugsy33 het volgende:
waarom mag er niet op fajah gestemd worden en strijd die steeds tegen de verliezer ?
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het een keer had geplaatst hadden we het niet geloofd?
Ze is er al uitgestemd en moet nu steeds dueleren tegen de volgende afvaller om zo nog een kans te maken om bij de samensmelting te komen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef hugsy33 het volgende:
quote:
Ja, of tot de samensmelting.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
dus zij moet de proef net zolang doen totdat ze hem verliest?
exact, of tot de samensmeltingquote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
dus zij moet de proef net zolang doen totdat ze hem verliest?
Ik denk ook een chronisch tekort aan zelfkennis en vol zitten van zichzelf.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Gert het volgende:
Wat ontzettend dom om niet voor de zekerheid even één munt in te zetten.
Lief naïef haast.
Haast hè. Waarschijnlijk is het gewoon alleen maar dom.
Zou best kunnen zijn dat ze iets kunnen winnen (wisselen van plek, eten ofzo), als ze ongezien wat bij elkaar stelen. Die kaart is er niet voor niets opeens.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat gaat Ruud in dat andere kamp doen dingen stelen ?
Dat cynisch bedoelde "daar wordt het kamp sterker van" geeft er misschien wel blijk van dat hij écht dacht dat hij niet weggestemd zou worden, ook niet door de Nederlanders, omdat hij te belangrijk is voor het team. Hahahaha.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk ook een chronisch tekort aan zelfkennis en vol zitten van zichzelf.
Als ik Ruud was zou ik om munten vragen en die andere Belg eruit spelenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat gaat Ruud in dat andere kamp doen dingen stelen ?
Dat ze het tijdens de proef niet hebben gedaan was al stom. Maar was wel te verklaren, want Ruud zei nog dat hij niet wilde luisteren en dat het uiteindelijk maar beter was om zijn gang te laten gaan. Maar dat ze er na de proef geen woord aan hebben geweid (buiten een op een met Fajah) vind ik toch vrij bizar.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat cynisch bedoelde "daar wordt het kamp sterker van" geeft er misschien wel blijk van dat hij écht dacht dat hij niet weggestemd zou worden, ook niet door de Nederlanders, omdat hij te belangrijk is voor het team. Hahahaha.
Al valt het de rest ook aan te rekenen dat ze 'm tijdens die proef niet tot de orde hebben geroepen met z'n flinkdoenerij.
Misschien heeft Ruud wel expres het onderwerp laten rusten tegenover de Belgen, want je kunt er dan donder op zeggen dat ze vol op hem gingen zitten. Wie weet was ie bij rust gebaat om het plannetje met Tess te laten slagen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ze het tijdens de proef niet hebben gedaan was al stom. Maar was wel te verklaren, want Ruud zei nog dat hij niet wilde luisteren en dat het uiteindelijk maar beter was om zijn gang te laten gaan. Maar dat ze er na de proef geen woord aan hebben geweid (buiten een op een met Fajah) vind ik toch vrij bizar.
In theorie zouden ze dat buiten de uitzending nog hebben kunnen doen. Maar het lijkt mij dan wel in beeld gebracht en aan de hele houding van Rambo en de rest na de proef leek het erop dat ze het er niet meer over hebben gehad.
Nee, dat maakte niet veel uit voor het plan. Of ze op hem of Tess hadden gestemd, zou beide tot dezelfde uitkomst hebben geleid. Al weet je natuurlijk niet of Ruud ook het eerder geraden te hebben dan dombo.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:14 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Misschien heeft Ruud wel expres het onderwerp laten rusten tegenover de Belgen, want je kunt er dan donder op zeggen dat ze vol op hem gingen zitten. Wie weet was ie bij rust gebaat om het plannetje met Tess te laten slagen.
Die hebben geen eigen mening nee, want al de stemafspraken kwamen van rambo of de onzichtbare man af. Je hebt heel vaak van die types ertussen zitten die gewoon blindelings volgen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of hebben die Vlaamse dames ook geen eigen mening en zijn ze zo om te praten door bijvoorbeeld een Rambo?
Je mag zoveel munten inzetten als je wilt. Zolang je ze hebt, maakt dat niet uit. Al moet je natuurlijk ook aan de toekomst denken.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Net gekeken maar wat een gouden aflevering dit zeg... ik zat gewoon te schreeuwen op de bank dat Tess het goed had...
Wat een zelfingenomen hufter die Olivier met zijn "Dit is heel goed voor het team, het team zal sterker zijn zonder mij" en dan vervolgens keihard het deksel op je neus krijgen
Geweldig gespeeld door Ruud en Tess.... en Fajah is echt
Maar hoeveel munten mogen ze max inzetten per keer? Want zowel Ruud als Tess hebben nog munten over nu toch?
Maar hebben Ruud en Tess nu nog munten over? Allebei nog 3?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je mag zoveel munten inzetten als je wilt. Zolang je ze hebt, maakt dat niet uit. Al moet je natuurlijk ook aan de toekomst denken.
http://www.mediajournaal.(...)editie-robinson.htmlquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:44 schreef tralalala het volgende:
Net gekeken, lekker voor Rambo.Nu hopen dat Fajah nog even wint.
Wel stom dat er gewoon een mooi huisje op het "onbewoonde" eiland gefilmd werd.![]()
Ik ben wel benieuwd naar de organisatie achter Expeditie Robinson eigenlijk, zal wel het hele jaar rond opgenomen worden door verschillende omroepen/landen, ik neem aan dat die proeven niet slechts voor een enkele keer worden opgebouwd...Beetje Wipe Out achtig dus. Wel kut als je op een eiland terecht komt die door de vorige bewoners helemaal is leeggeplukt.
In 2004 zaten ze ook op dit eiland en de afvallers in de mangrove, die gingen toen de kampen plunderen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://www.mediajournaal.(...)editie-robinson.html
Nja, het is meer dat ik me herinnerde dat er ooit een artikeltje over verschenen was.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:49 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
Had ik zelf natuurlijk ook even op kunnen zoeken.![]()
Juist wel, door het falen van die mongool in de doofpot te steken ,wetende dat die belgen onderling dat niet ter sprake durven te brengen, gaf dit als uitslag waarbij geen enkele belg ( zelfs in kamp zuid niet ) dacht dat Rambo eruit werd gestemd.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, dat maakte niet veel uit voor het plan. Of ze op hem of Tess hadden gestemd, zou beide tot dezelfde uitkomst hebben geleid. Al weet je natuurlijk niet of Ruud ook het eerder geraden te hebben dan dombo.
Dat weet ik nog zo net niet, hiervoor hoef je niet sterk te zijn. En Fajah heeft hier natuurlijk al op kunnen oefenen. Rambo zal als een gek vuur gaan maken oidquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Heerlijk dit.
Ik ben alleen bang dat Fyah die test niet gaat winnen. Wel raar dat je telkens dezelfde proef moet doen btw.
Precies, die gaat iets doen waarmee hij zichzelf overschat en verliest daardoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:07 schreef June. het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet, hiervoor hoef je niet sterk te zijn. En Fajah heeft hier natuurlijk al op kunnen oefenen. Rambo zal als een gek vuur gaan maken oid
als je wil winnen kun je beter de sterksten eruit stemmen. die rekenen er in het begin vaak niet op en die zwakkeren versla je in de finale wel. in het meest positieve geval dat is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef MoiMoi85 het volgende:
Het meest irritante van die Belgen vind ik dat ze de Nederlanders eruit willen stemmen en dan totaal niet kijken naar wie het zwakst is. Als eerst Fayah, toen Willie en nu Tess, terwijl naar mijn inziens de zwakkere tussen de Belgen zitten. Dan gaat het er toch helemaal niet meer over wie het meest Robinsson waardig is? Maar wie gewoon valse complotjes kan smeden?
Wat is dat toch dat het elke keer hetzelfde is met die Belgen?
Wat jij beschrijft is nu juist wèl de bedoeling van Expeditie Robinson. Alleen doordat Nederland en Vlaanderen samen één programma maken zodat de kosten gedeeld kunnen worden, werkt het niet. Zowel de Nederlanders als de Belgen blijven vasthouden aan hun landgenoten, in plaats van dat er allemaal wisselende groepjes (en complotten) ontstaan. En om dat weer een beetje ongedaan te maken, zijn er veel munten in het spel gebracht door de makers... maar het blijft een beetje behelpen. Een ER met alleen maar Nederlanders zou qua spelverloop veel dynamischer zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef MoiMoi85 het volgende:
Het meest irritante van die Belgen vind ik dat ze de Nederlanders eruit willen stemmen en dan totaal niet kijken naar wie het zwakst is. Als eerst Fayah, toen Willie en nu Tess, terwijl naar mijn inziens de zwakkere tussen de Belgen zitten. Dan gaat het er toch helemaal niet meer over wie het meest Robinsson waardig is? Maar wie gewoon valse complotjes kan smeden?
Wat is dat toch dat het elke keer hetzelfde is met die Belgen?
Ik wilde vanmorgen kijken, maar RTL-XL lag er uit, en nu ben ik zo stom om in dit topic te kijkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:50 schreef Onufriev het volgende:
Uitzending net teruggezien, verassend dat Rambo eruit ligt, had het niet gezien aan de TT toen ik in myat keek_!
Uitgeschreven van dit topic, vol met spoilers_!
Het nieuwe seizoen is gisteren begonnen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:29 schreef iAvani het volgende:
Mmm, na al dat gepraat over Survivor wil ik ook wel eens een seizoen gaan kijken.
Iemand suggesties voor welk seizoen?
Ja ik zag het, alleen ik kijk liever het "beste" seizoen terugquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Het nieuwe seizoen is gisteren begonnen.
Dan moet ik even diep nadenken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:36 schreef iAvani het volgende:
[..]
Ja ik zag het, alleen ik kijk liever het "beste" seizoen terug
Spoilert alsnog hoor,quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd misschien, maar TT is aangepast.
Vind ik wel erg vergezocht, het is gewoon de bijnaam van een van de kandidaten, zegt niks over de uitslag van wat dan ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:23 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Spoilert alsnog hoor,
als het topic wat na een eilandraad geopend is, een naamtopic is , weet je het wel
Rambo mag in de TT na zijn succesvolle proefquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind ik wel erg vergezocht, het is gewoon de bijnaam van een van de kandidaten, zegt niks over de uitslag van wat dan ook.
Dat heeft die Joke wel te danken aan die Rampboquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Aagje volgende week weer eeuwenlang verder jankt mag ze opzouten.
Fajah, geweldig.Laat haar a.u.b. winnen van die dRambo!
Het was wel een toffe aflevering ja. Moest ook zo lachen om die Joke die 40x met d'r neus op het water kwam. Lekker dom doorgaan terwijl ze al hopeloos achter lagen.
Ik las ik ben de Darwinquote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef mootie het volgende:
Tering wat makkelijk, dat zie je in een oogopslag.
Maakt niet uit, de proef is episch!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Uitzending nog niet gezien, maar eigenlijk hoeft dat ook niet, omdat de uitslag alwéér in de TT stond.
Wat heeft die Fajah een grote klep zeg!quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:20 schreef mazaru het volgende:
Ik lees gewoon helemaal niets over ER hier, totdat ik de aflevering heb gezien. En wat een geweldig slot van de aflevering was dit!![]()
![]()
![]()
![]()
En die opmerking van dat gebakkie over dat het 'heel erg in het belang van het team was om hem weg te stemmen'![]()
Ja hoor, want tot dusver is er louter en alleen in 'het belang van het team' gestemd![]()
Maakt geen bal uit of je uit Antwerpen of Rotterdam kwam, er werd gestemd in 'het belang van het team'![]()
Als Faya nou zorgt dat hij eruit vliegt, dan ben ik helemaal blij!
Hoe leuk zou het zijn als hij nu constant zou gaan oefenen op het maken van vuur!!
Hallo, Belgquote:Op maandag 24 september 2012 01:42 schreef Musti het volgende:
[..]
Wat heeft die Fajah een grote klep zeg!
Zie ze bij het volgende duel niet echt winnen van John Rambo.
Olivier heeft trouwens geen problemen met vuur te maken. Fajah daarentegen
![]()
Willi een baas. pfffhahaha
Willi Turf
Fajah heeft inderdaad een grote klep ja, daarom vinden de meesten van ons haar ook zo irritant. Maar nadat ze weg is gestemd vind ik het juist wel leuk dat ze gewoon lekker zegt wat ze denkt (net zoals wel meer mensen hier).quote:Op maandag 24 september 2012 01:42 schreef Musti het volgende:
[..]
Wat heeft die Fajah een grote klep zeg!
Zie ze bij het volgende duel niet echt winnen van John Rambo.
Olivier heeft trouwens geen problemen met vuur te maken. Fajah daarentegen
![]()
Willi een baas. pfffhahaha
Willi Turf
Dat was nog wel het mooiste ja. Roepen dat het stom is om hem weg te stemmen, omdat hij sterk is. Terwijl hij zelf de zwakken ook niet weg stemt. En natuurlijk de zwakste schakel was in de proef.quote:Op maandag 24 september 2012 16:49 schreef dreamdancer90 het volgende:
Door een laptopcrash vorige week niet met de laptop op schoot gekeken, maar moet toch nog even hoor:
Rambo eruit gestemd. Mooi dat ie ook meteen begon over het belang van het team, lekker hypocriet.
precies mijn gedachte.quote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Akilla het volgende:
Volgens mij gaat die belg eruit. Je ziet namelijk bij de intro ook alleen maar filmpjes van de afleveringen die al geweest zijn, net zoals bij willie. Fajah heeft er een stukje bijzitten dat ik nog niet gezien heb.
Misschien dat ik het fout heb, maar ik wist daardoor ook al zeker dat fajah ging winnen tegen willie
Een nog grotere klep opzetten nadat je er al direct uitgestemd wordt getuigd nu ook niet van enige vorm van intelligentie. Integendeel, daarnaast zie ik ook geen Belgen die haar belachelijk maken omdat ze eigenlijk al weggestemd is.quote:Op maandag 24 september 2012 16:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fajah heeft inderdaad een grote klep ja, daarom vinden de meesten van ons haar ook zo irritant. Maar nadat ze weg is gestemd vind ik het juist wel leuk dat ze gewoon lekker zegt wat ze denkt (net zoals wel meer mensen hier).
Overigens is Rambo nog een heel stuk vervelender dan Fajah. Maar blijkbaar vindt jij hem wel geweldig? Hij heeft nog niets zinnigs gezegd, alleen maar grappen die niet grappig zijn en complotten bedacht. Normaal gesproken zou hij nog Robinson waardig gedrag kunnen vertonen in proeven. Maar het is juist door zijn schuld dat het rode team de afgelopen opdracht sowieso kansloos was (anders hadden ze denk ik ook niet gewonnen, maar toch). Verder heeft hij nog niets wezenlijks goeds gedaan. Nou ja buiten die ene vrucht uit de boom halen dan. Maar daar deed hij vervolgens dan weer zo overdreven over, dat het hem alleen maar een sneuer figuur maakt.
Ik snap niet wat het er trouwens toe doet dat Dombo wel vuur kan maken en Fajah niet. Er moet helemaal geen vuur gemaakt worden. [i]Als je dat wel denkt, heb je echt zitten slapen de afgelopen aflevering.[/i]
Ik zie nauwelijks Fajah liefde, op misschien een paar na. Wel vinden veel (ik ook) het leuk dat ze die lul van een rambo in de zeik neemt en de Belgen onder druk zet rondom complotten.quote:Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef Ziewoarut het volgende:
Snap die Fajah liefde hier uberhaubt niet. Allemaal in een achterbuurt geboren ofzo?
Dit is toch wat je wil bij Robinson? Fajah.quote:Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef Ziewoarut het volgende:
Snap die Fajah liefde hier uberhaubt niet. Allemaal in een achterbuurt geboren ofzo?
Waarom is dat dom? Als ze nou nog weggestemd was omdat ze de zwakste was, is het weer een ander verhaal. Maar het kwam grotendeels doordat zij als enige geen munten had en een beetje door haar grote mond.quote:Op maandag 24 september 2012 22:03 schreef Musti het volgende:
[..]
Een nog grotere klep opzetten nadat je er al direct uitgestemd wordt getuigd nu ook niet van enige vorm van intelligentie. Integendeel, daarnaast zie ik ook geen Belgen die haar belachelijk maken omdat ze eigenlijk al weggestemd is.
Rambo is me even onbekend als die Fajah van jullie.
Lees even het bericht waarop ik antwoord.![]()
't Zal je dan misschien duidelijk worden.
Net zoals Rambo de stuntman dus?quote:Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef Ziewoarut het volgende:
Het walgelijke vind ik dat die Belgen zich achter allerlei smoezen verschuilen om gewoon niet toe te geven dat het Nederland tegen België is. Maar zodra er een Belg stemmen krijgt, dan moet er ineens "in het belang van het team" gestemd worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het altijd een lastig iets. Nog beter is gewoon je snavel houden over anderen en je eigen spel spelen, maar als je je dan toch negatief uitlaat over iemand dan is het wel zo eerlijk dat ook in diegene zijn gezicht te doen.
Zonder die Belgen zou het ook een geweldig programma zijn. Ik vind juist dat die Belgen er een smerige draai aan hebben gegeven. Dit spel draait om overleven op een eiland, inventief zijn en winnen met proeven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:27 schreef aswesleep het volgende:
Kan er van vinden wat je wil maar dankzij die Belgen was het wel een topshow. Zou anders niet veel aan zijn.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:54 schreef Ziewoarut het volgende:
Heb net gekekenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:15 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet de herhaling nog kijken van afgelopen donderdag, maar heb er eigenlijk helemaal geen zin in
Begint me ook wel flink te vervellen dat Belg-Ned gedoe.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heb net gekekenWas de laatste keer denk ik... Wat een trieste kutfiguren... Jawel zowel de NL-ers als de Belgen. Ze zijn allemaal sneu.
Zoals een slang?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:43 schreef Sasman het volgende:
[..]
Begint me ook wel flink te vervellen dat Belg-Ned gedoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
okéquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:27 schreef aswesleep het volgende:
Kan er van vinden wat je wil maar dankzij die Belgen was het wel een topshow. Zou anders niet veel aan zijn.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:51 schreef June. het volgende:
Zit volgens mij wel een dikke spoiler in het voorstukje die ze elke keer laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:01 schreef tralalala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:44 schreef June. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef Musti het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:17 schreef Musti het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:23 schreef Freakky. het volgende:
Net even op RTLgemist naar stukjes Fajah gezocht in het oerwoud maar helaas niet gevonden.
Wel viel me dit op:Als je de voorstel-uitzending terug kijkt, zie je rond 14:00 minuten wie de proef vanavond wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: 13:30
Waar kun je dat zien dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je de voorstel-uitzending terug kijkt, zie je rond 14:00 minuten wie de proef vanavond wint.
Waar je de aflevering kunt zien? RTLXL...quote:Op donderdag 27 september 2012 15:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien dan?
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Waar je de aflevering kunt zien? RTLXL...
Waaraan je het kunt zien?Is dat wel zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is dat wel zo?Oh, zou kunnen... Is me toen niet opgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vanmiddag gekeken en vond het een prima uitzending. Weinig gekonkel, veel aandacht voor de spannende proef, en een leuke eliminatie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:15 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet de herhaling nog kijken van afgelopen donderdag, maar heb er eigenlijk helemaal geen zin in
En dat is? Geen zin om te kijkenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je de voorstel-uitzending terug kijkt, zie je rond 14:00 minuten wie de proef vanavond wint.
Lees de reacties direct onder dat bericht anders ook even.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:03 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
En dat is? Geen zin om te kijkenEven in een spoiler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |