abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117123613
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Aagje volgende week weer eeuwenlang verder jankt mag ze opzouten. :P

Fajah, geweldig. :D Laat haar a.u.b. winnen van die dRambo!

Het was wel een toffe aflevering ja. Moest ook zo lachen om die Joke die 40x met d'r neus op het water kwam. Lekker dom doorgaan terwijl ze al hopeloos achter lagen. _O-
Dat heeft die Joke wel te danken aan die Rampbo
pi_117126033
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef mootie het volgende:
Tering wat makkelijk, dat zie je in een oogopslag.
Ik las ik ben de Darwin :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_117129594
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 20:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik las ik ben de Darwin :')
Gekkie O+
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:26:43 #229
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117131184
Uitzending nog niet gezien, maar eigenlijk hoeft dat ook niet, omdat de uitslag alwéér in de TT stond. }:|
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117132482
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Uitzending nog niet gezien, maar eigenlijk hoeft dat ook niet, omdat de uitslag alwéér in de TT stond. }:|
Maakt niet uit, de proef is episch! _O-
pi_117139168
Zal vast nog niet voorbij zijn gekomen. Matthias De Meulder in de Soundbite over (even over poker, vervolgens over:) Expeditie Robinson: http://nl.pokernews.com/n(...)e-robinson-10059.htm

(Skype interview van ongeveer kwartier, interessant voor de fan)
That's all folks!
pi_117180717
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:20 schreef mazaru het volgende:
Ik lees gewoon helemaal niets over ER hier, totdat ik de aflevering heb gezien. En wat een geweldig slot van de aflevering was dit! w/ *O* *O* w/

En die opmerking van dat gebakkie over dat het 'heel erg in het belang van het team was om hem weg te stemmen' _O-
Ja hoor, want tot dusver is er louter en alleen in 'het belang van het team' gestemd :Y
Maakt geen bal uit of je uit Antwerpen of Rotterdam kwam, er werd gestemd in 'het belang van het team' :Y

Als Faya nou zorgt dat hij eruit vliegt, dan ben ik helemaal blij!
Hoe leuk zou het zijn als hij nu constant zou gaan oefenen op het maken van vuur!! :D
Wat heeft die Fajah een grote klep zeg!
Zie ze bij het volgende duel niet echt winnen van John Rambo.

:? Olivier heeft trouwens geen problemen met vuur te maken. Fajah daarentegen :Y

Willi een baas. pfffhahaha
Willi Turf :')
  maandag 24 september 2012 @ 01:46:09 #233
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_117180740
Relbelg musti
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_117180743
Waarom zenden ze dit eigenlijk niet gelijktijdig uit in België en Nederland?
Vervelend :(
pi_117180747
hey duracelleke
rustig man ;)
  maandag 24 september 2012 @ 08:13:42 #236
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_117182247
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Relbelg musti
Die Belgen snappen er weer niets van :N _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_117182320
Fajah zegt tenminste waar het op staat.
Shine bright like a diamond.
  maandag 24 september 2012 @ 08:29:48 #238
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117182356
Dat einde. :D
Maar dat die Belgen niet eens overwogen om op Olivier te stemmen terwijl ze door hem helemaal kansloos waren ... :r
Hup Fajah. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117182380
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 01:42 schreef Musti het volgende:

[..]

:? Olivier heeft trouwens geen problemen met vuur te maken. Fajah daarentegen :Y

Hallo, Belg
Go hard or go home
pi_117182646
hadden ze niet beter even met fayah kunnen overleggen, welke belg ze het liefste als tegenstander heeft? Ik hoop dat ollie geen oosterse vechtsport achtergrond heeft, want dat zou die proef best makkelijk maken. evenwicht + snelheid
pi_117183832
Ik vind rambo geen slechte keuze tegen Fajah. Ze gaat haar uiterste best doen om die kerel eruit te werken. Ze is best goed in de proef en ik heb zo'n vermoeden dat die rambo een debiele zet doet waardoor Fajah wint.
pi_117184543
Nice. Volgende week dus of Faja of Rambo eruit. Win win.
pi_117191856
Ik wist niet dat er ook belgen op FOK! zaten :o
  maandag 24 september 2012 @ 16:48:17 #244
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_117196719
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 01:42 schreef Musti het volgende:

[..]

Fajah heeft inderdaad een grote klep ja, daarom vinden de meesten van ons haar ook zo irritant. Maar nadat ze weg is gestemd vind ik het juist wel leuk dat ze gewoon lekker zegt wat ze denkt (net zoals wel meer mensen hier).

Overigens is Rambo nog een heel stuk vervelender dan Fajah. Maar blijkbaar vindt jij hem wel geweldig? Hij heeft nog niets zinnigs gezegd, alleen maar grappen die niet grappig zijn en complotten bedacht. Normaal gesproken zou hij nog Robinson waardig gedrag kunnen vertonen in proeven. Maar het is juist door zijn schuld dat het rode team de afgelopen opdracht sowieso kansloos was (anders hadden ze denk ik ook niet gewonnen, maar toch). Verder heeft hij nog niets wezenlijks goeds gedaan. Nou ja buiten die ene vrucht uit de boom halen dan. Maar daar deed hij vervolgens dan weer zo overdreven over, dat het hem alleen maar een sneuer figuur maakt.

Ik snap niet wat het er trouwens toe doet dat Dombo wel vuur kan maken en Fajah niet. Er moet helemaal geen vuur gemaakt worden. Als je dat wel denkt, heb je echt zitten slapen de afgelopen aflevering.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_117196769
Door een laptopcrash vorige week niet met de laptop op schoot gekeken, maar moet toch nog even hoor:
Rambo eruit gestemd *O*. Mooi dat ie ook meteen begon over het belang van het team, lekker hypocriet.
  maandag 24 september 2012 @ 16:59:53 #246
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_117197190
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:49 schreef dreamdancer90 het volgende:
Door een laptopcrash vorige week niet met de laptop op schoot gekeken, maar moet toch nog even hoor:
Rambo eruit gestemd *O*. Mooi dat ie ook meteen begon over het belang van het team, lekker hypocriet.
Dat was nog wel het mooiste ja. Roepen dat het stom is om hem weg te stemmen, omdat hij sterk is. Terwijl hij zelf de zwakken ook niet weg stemt. En natuurlijk de zwakste schakel was in de proef.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 24 september 2012 @ 17:03:31 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117197348
Vrouwen met een mening die ze niet onder stoelen of banken steken. Gotta love them!
Ik hoop van harte dat Fayah het volhoudt tot de samensmelting.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_117202565
Volgens mij gaat die belg eruit. Je ziet namelijk bij de intro ook alleen maar filmpjes van de afleveringen die al geweest zijn, net zoals bij willie. Fajah heeft er een stukje bijzitten dat ik nog niet gezien heb.
Misschien dat ik het fout heb, maar ik wist daardoor ook al zeker dat fajah ging winnen tegen willie
PSN: Metal_Akilla
  maandag 24 september 2012 @ 19:29:08 #249
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_117203700
Net pas gezien, godverdomme he, die 7 jarige Marrokaan heeft het lastig omdat ze van haar sportvereniging is afgegaan, en telkens als ze huilt gaat die wanna-be allachtoon ook huilen, met haar opgepompte blonde rotkop.
Mijn Signature is Signature.
pi_117206762
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Akilla het volgende:
Volgens mij gaat die belg eruit. Je ziet namelijk bij de intro ook alleen maar filmpjes van de afleveringen die al geweest zijn, net zoals bij willie. Fajah heeft er een stukje bijzitten dat ik nog niet gezien heb.
Misschien dat ik het fout heb, maar ik wist daardoor ook al zeker dat fajah ging winnen tegen willie
precies mijn gedachte.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')