quote:
Ja, of tot de samensmelting.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
dus zij moet de proef net zolang doen totdat ze hem verliest?
exact, of tot de samensmeltingquote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
dus zij moet de proef net zolang doen totdat ze hem verliest?
Ik denk ook een chronisch tekort aan zelfkennis en vol zitten van zichzelf.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Gert het volgende:
Wat ontzettend dom om niet voor de zekerheid even één munt in te zetten.
Lief naïef haast.
Haast hè. Waarschijnlijk is het gewoon alleen maar dom.
Zou best kunnen zijn dat ze iets kunnen winnen (wisselen van plek, eten ofzo), als ze ongezien wat bij elkaar stelen. Die kaart is er niet voor niets opeens.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat gaat Ruud in dat andere kamp doen dingen stelen ?
Dat cynisch bedoelde "daar wordt het kamp sterker van" geeft er misschien wel blijk van dat hij écht dacht dat hij niet weggestemd zou worden, ook niet door de Nederlanders, omdat hij te belangrijk is voor het team. Hahahaha.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk ook een chronisch tekort aan zelfkennis en vol zitten van zichzelf.
Als ik Ruud was zou ik om munten vragen en die andere Belg eruit spelenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat gaat Ruud in dat andere kamp doen dingen stelen ?
Dat ze het tijdens de proef niet hebben gedaan was al stom. Maar was wel te verklaren, want Ruud zei nog dat hij niet wilde luisteren en dat het uiteindelijk maar beter was om zijn gang te laten gaan. Maar dat ze er na de proef geen woord aan hebben geweid (buiten een op een met Fajah) vind ik toch vrij bizar.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat cynisch bedoelde "daar wordt het kamp sterker van" geeft er misschien wel blijk van dat hij écht dacht dat hij niet weggestemd zou worden, ook niet door de Nederlanders, omdat hij te belangrijk is voor het team. Hahahaha.
Al valt het de rest ook aan te rekenen dat ze 'm tijdens die proef niet tot de orde hebben geroepen met z'n flinkdoenerij.
Misschien heeft Ruud wel expres het onderwerp laten rusten tegenover de Belgen, want je kunt er dan donder op zeggen dat ze vol op hem gingen zitten. Wie weet was ie bij rust gebaat om het plannetje met Tess te laten slagen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ze het tijdens de proef niet hebben gedaan was al stom. Maar was wel te verklaren, want Ruud zei nog dat hij niet wilde luisteren en dat het uiteindelijk maar beter was om zijn gang te laten gaan. Maar dat ze er na de proef geen woord aan hebben geweid (buiten een op een met Fajah) vind ik toch vrij bizar.
In theorie zouden ze dat buiten de uitzending nog hebben kunnen doen. Maar het lijkt mij dan wel in beeld gebracht en aan de hele houding van Rambo en de rest na de proef leek het erop dat ze het er niet meer over hebben gehad.
Nee, dat maakte niet veel uit voor het plan. Of ze op hem of Tess hadden gestemd, zou beide tot dezelfde uitkomst hebben geleid. Al weet je natuurlijk niet of Ruud ook het eerder geraden te hebben dan dombo.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:14 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Misschien heeft Ruud wel expres het onderwerp laten rusten tegenover de Belgen, want je kunt er dan donder op zeggen dat ze vol op hem gingen zitten. Wie weet was ie bij rust gebaat om het plannetje met Tess te laten slagen.
Die hebben geen eigen mening nee, want al de stemafspraken kwamen van rambo of de onzichtbare man af. Je hebt heel vaak van die types ertussen zitten die gewoon blindelings volgen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of hebben die Vlaamse dames ook geen eigen mening en zijn ze zo om te praten door bijvoorbeeld een Rambo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |