Dat zou helemaal lekker zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu moet Fajah hem er nog wel uit weten te spelen.
Oh ja...... kut. Die lutser gaat nog helemaal niet naar huis.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu moet Fajah hem er nog wel uit weten te spelen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef egeltje1985 het volgende:
'Het kwam gewoon niet'. Dat zegt ie ook altijd tegen z'n vrouw.
Orgasmisch.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef June. het volgende:
En nu moet Fajah hem nog ownen in de battle.
Zeker. Anders is hij straks gewoon de initiator van een nieuw complot. Want hij is tot nu toe steeds de aanstichter van de complotten.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef June. het volgende:
En nu moet Fajah hem nog ownen in de battle.
dit inderdaadquote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godver, dat janken wordt nu irritant.
Iddquote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godver, dat janken wordt nu irritant.
Haha. 'Olivier, omdat je zo'n kneus bent, moet je meteen naar huis'.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Paul het volgende:
Ik dacht ff dat die gozer er al helemaal uit was
Nu al een midlife, dan krijg je dat. Daarna komt ook die haat tegen Nederlanders.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
Oh is dat steeds dezelfde proef?
Saai.
En weer dat gejank van Aagje
En dat gecombineerd met dat ze hun lachen niet konden inhouden. Pricelessquote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef muzas het volgende:
Oh en kudo's voor baas ruuddat ie door had dat die mayohoeren zouden verwachten dat er op ZOE gestemd zou worden.
Wat een schattige avatar heb jijquote:Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Huh. Weer dezelfde proef tussen de afvallers?
En Fajah heeft ervaringquote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef pullup het volgende:
Gaan ze nu volgende week precies dezelfde proef doen ?
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Fucking boze zeehond jong.
nee joh, die gaat vuur oefenenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Rambo die slingert als de aap die hij is gewoon heen en weer.
Aah, koetsjie koetsjie-zeehond.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En smerige beesten etenquote:
Zo;n goede actie van fajah.. gewoon liegen over die proef... kunnen ze zich ook niet mentaal voorbereidenquote:
twitter:Tessmilne twitterde op donderdag 20-09-2012 om 21:43:51IK BEN DE WINNAAR! 'Logisch toch' :p #ExpeditieRobinson reageer retweet
twitter:Tessmilne twitterde op donderdag 20-09-2012 om 21:43:51IK BEN DE WINNAAR! 'Logisch toch' :p #ExpeditieRobinson reageer retweet
twitter:Tessmilne twitterde op donderdag 20-09-2012 om 21:37:03Deze zag Rambo niet aankomen! Hehe #ExpeditieRobinson reageer retweet
Omdat ze er al uit was gestemd.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef hugsy33 het volgende:
waarom mag er niet op fajah gestemd worden en strijd die steeds tegen de verliezer ?
Als je het een keer had geplaatst hadden we het niet geloofd?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:44 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ze er al uit ligt en er niet meer bijhoort.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef hugsy33 het volgende:
waarom mag er niet op fajah gestemd worden en strijd die steeds tegen de verliezer ?
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het een keer had geplaatst hadden we het niet geloofd?
Ze is er al uitgestemd en moet nu steeds dueleren tegen de volgende afvaller om zo nog een kans te maken om bij de samensmelting te komen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef hugsy33 het volgende:
quote:
Ja, of tot de samensmelting.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
dus zij moet de proef net zolang doen totdat ze hem verliest?
exact, of tot de samensmeltingquote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
dus zij moet de proef net zolang doen totdat ze hem verliest?
Ik denk ook een chronisch tekort aan zelfkennis en vol zitten van zichzelf.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:01 schreef Gert het volgende:
Wat ontzettend dom om niet voor de zekerheid even één munt in te zetten.
Lief naïef haast.
Haast hè. Waarschijnlijk is het gewoon alleen maar dom.
Zou best kunnen zijn dat ze iets kunnen winnen (wisselen van plek, eten ofzo), als ze ongezien wat bij elkaar stelen. Die kaart is er niet voor niets opeens.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat gaat Ruud in dat andere kamp doen dingen stelen ?
Dat cynisch bedoelde "daar wordt het kamp sterker van" geeft er misschien wel blijk van dat hij écht dacht dat hij niet weggestemd zou worden, ook niet door de Nederlanders, omdat hij te belangrijk is voor het team. Hahahaha.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk ook een chronisch tekort aan zelfkennis en vol zitten van zichzelf.
Als ik Ruud was zou ik om munten vragen en die andere Belg eruit spelenquote:Op donderdag 20 september 2012 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat gaat Ruud in dat andere kamp doen dingen stelen ?
Dat ze het tijdens de proef niet hebben gedaan was al stom. Maar was wel te verklaren, want Ruud zei nog dat hij niet wilde luisteren en dat het uiteindelijk maar beter was om zijn gang te laten gaan. Maar dat ze er na de proef geen woord aan hebben geweid (buiten een op een met Fajah) vind ik toch vrij bizar.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat cynisch bedoelde "daar wordt het kamp sterker van" geeft er misschien wel blijk van dat hij écht dacht dat hij niet weggestemd zou worden, ook niet door de Nederlanders, omdat hij te belangrijk is voor het team. Hahahaha.
Al valt het de rest ook aan te rekenen dat ze 'm tijdens die proef niet tot de orde hebben geroepen met z'n flinkdoenerij.
Misschien heeft Ruud wel expres het onderwerp laten rusten tegenover de Belgen, want je kunt er dan donder op zeggen dat ze vol op hem gingen zitten. Wie weet was ie bij rust gebaat om het plannetje met Tess te laten slagen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ze het tijdens de proef niet hebben gedaan was al stom. Maar was wel te verklaren, want Ruud zei nog dat hij niet wilde luisteren en dat het uiteindelijk maar beter was om zijn gang te laten gaan. Maar dat ze er na de proef geen woord aan hebben geweid (buiten een op een met Fajah) vind ik toch vrij bizar.
In theorie zouden ze dat buiten de uitzending nog hebben kunnen doen. Maar het lijkt mij dan wel in beeld gebracht en aan de hele houding van Rambo en de rest na de proef leek het erop dat ze het er niet meer over hebben gehad.
Nee, dat maakte niet veel uit voor het plan. Of ze op hem of Tess hadden gestemd, zou beide tot dezelfde uitkomst hebben geleid. Al weet je natuurlijk niet of Ruud ook het eerder geraden te hebben dan dombo.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:14 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Misschien heeft Ruud wel expres het onderwerp laten rusten tegenover de Belgen, want je kunt er dan donder op zeggen dat ze vol op hem gingen zitten. Wie weet was ie bij rust gebaat om het plannetje met Tess te laten slagen.
Die hebben geen eigen mening nee, want al de stemafspraken kwamen van rambo of de onzichtbare man af. Je hebt heel vaak van die types ertussen zitten die gewoon blindelings volgen.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of hebben die Vlaamse dames ook geen eigen mening en zijn ze zo om te praten door bijvoorbeeld een Rambo?
Je mag zoveel munten inzetten als je wilt. Zolang je ze hebt, maakt dat niet uit. Al moet je natuurlijk ook aan de toekomst denken.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Net gekeken maar wat een gouden aflevering dit zeg... ik zat gewoon te schreeuwen op de bank dat Tess het goed had...
Wat een zelfingenomen hufter die Olivier met zijn "Dit is heel goed voor het team, het team zal sterker zijn zonder mij" en dan vervolgens keihard het deksel op je neus krijgen
Geweldig gespeeld door Ruud en Tess.... en Fajah is echt
Maar hoeveel munten mogen ze max inzetten per keer? Want zowel Ruud als Tess hebben nog munten over nu toch?
Maar hebben Ruud en Tess nu nog munten over? Allebei nog 3?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je mag zoveel munten inzetten als je wilt. Zolang je ze hebt, maakt dat niet uit. Al moet je natuurlijk ook aan de toekomst denken.
http://www.mediajournaal.(...)editie-robinson.htmlquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:44 schreef tralalala het volgende:
Net gekeken, lekker voor Rambo.Nu hopen dat Fajah nog even wint.
Wel stom dat er gewoon een mooi huisje op het "onbewoonde" eiland gefilmd werd.![]()
Ik ben wel benieuwd naar de organisatie achter Expeditie Robinson eigenlijk, zal wel het hele jaar rond opgenomen worden door verschillende omroepen/landen, ik neem aan dat die proeven niet slechts voor een enkele keer worden opgebouwd...Beetje Wipe Out achtig dus. Wel kut als je op een eiland terecht komt die door de vorige bewoners helemaal is leeggeplukt.
In 2004 zaten ze ook op dit eiland en de afvallers in de mangrove, die gingen toen de kampen plunderen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://www.mediajournaal.(...)editie-robinson.html
Nja, het is meer dat ik me herinnerde dat er ooit een artikeltje over verschenen was.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:49 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
Had ik zelf natuurlijk ook even op kunnen zoeken.![]()
Juist wel, door het falen van die mongool in de doofpot te steken ,wetende dat die belgen onderling dat niet ter sprake durven te brengen, gaf dit als uitslag waarbij geen enkele belg ( zelfs in kamp zuid niet ) dacht dat Rambo eruit werd gestemd.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, dat maakte niet veel uit voor het plan. Of ze op hem of Tess hadden gestemd, zou beide tot dezelfde uitkomst hebben geleid. Al weet je natuurlijk niet of Ruud ook het eerder geraden te hebben dan dombo.
Dat weet ik nog zo net niet, hiervoor hoef je niet sterk te zijn. En Fajah heeft hier natuurlijk al op kunnen oefenen. Rambo zal als een gek vuur gaan maken oidquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Heerlijk dit.
Ik ben alleen bang dat Fyah die test niet gaat winnen. Wel raar dat je telkens dezelfde proef moet doen btw.
Precies, die gaat iets doen waarmee hij zichzelf overschat en verliest daardoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:07 schreef June. het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet, hiervoor hoef je niet sterk te zijn. En Fajah heeft hier natuurlijk al op kunnen oefenen. Rambo zal als een gek vuur gaan maken oid
als je wil winnen kun je beter de sterksten eruit stemmen. die rekenen er in het begin vaak niet op en die zwakkeren versla je in de finale wel. in het meest positieve geval dat is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:31 schreef MoiMoi85 het volgende:
Het meest irritante van die Belgen vind ik dat ze de Nederlanders eruit willen stemmen en dan totaal niet kijken naar wie het zwakst is. Als eerst Fayah, toen Willie en nu Tess, terwijl naar mijn inziens de zwakkere tussen de Belgen zitten. Dan gaat het er toch helemaal niet meer over wie het meest Robinsson waardig is? Maar wie gewoon valse complotjes kan smeden?
Wat is dat toch dat het elke keer hetzelfde is met die Belgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |