SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 07-09-2011 t/m 05-09-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik kon geen nieuw topic openenIK WIL VAN DEZE IP BAN AF NU!
Oeh jij ook! En hoe was het? Kutgevoel eh als je aan het puntje van je neus zit. Beterschap!quote:Op woensdag 19 september 2012 08:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1 bijholte is vergroeid en dus bijna dicht. Kan een oorzaak zijn van mijn bijna chronische verkoudheid. Mag na de operatie 2 weken niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al huh, een clipquote:Op donderdag 20 september 2012 17:46 schreef jna het volgende:
Bij deze nomineer ik deze clip als CB'tje van de dag
Topnotch hequote:Op donderdag 20 september 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht al huh, een clip, maar Published on Sep 19, 2012 by AptijtVEVO
![]()
!
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
yoori pls
[ afbeelding ]etha is gwn trotse jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Kees is een ware Koning.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:49 schreef jna het volgende:
[..]
Topnotch heEerst Damaru en nu aptijt.
Alleen maar nette mensen soundtrackquote:Op donderdag 20 september 2012 17:46 schreef jna het volgende:
Met je Oud-Zuid alleen maar nette mensenquote:
Ik ook, vooral hoeveel stereotypen er in zittenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met je Oud-Zuid alleen maar nette mensenAmsterdam pls.
Die chick is echt goed lelijk wel
Ben toch wel benieuwd denk.
Ghetto fabolous queenquote:David Samuels komt uit een intellectueel Joods gezin uit het chique Amsterdam Oud-Zuid, maar wordt door zijn uiterlijk vaak voor Marokkaan aangezien. David is een man met een opmerkelijke missie: het vinden van een ghetto fabulous queen met grote tieten en een dikke bil. Zijn ouders en vrienden verklaren hem voor gek, maar David zet zijn zoektocht onverschrokken voort. Deze leidt hem naar de Bijlmer, waar hij na een aantal wilde avonturen bedrogen uit lijkt te gaan komen. Zal David zijn ideale vrouw, een grote donkere seksgodin met booty én brains ooit vinden?
Strikvraag. Nergensquote:Op donderdag 20 september 2012 18:17 schreef jna het volgende:
Aan de eckte eckte Amsterdammers onder ons. Waar rond Amsterdam centraal heb ik de minste kans dat mn fiets wordt gestolen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ghetto fabolous queen. Welke stagiair bedacht dit?
Ook bij Bijlmer Arena.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goede chick in de OP, wie is dat?
Momenteel preventief fouilleren @ Amstelstation trouwens krijg ik via BC binnen, voor mensen die met wapens op zak de straten onveilig wilden gaan maken vandaag.
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Strikvraag. Nergens.
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
CB die tegenwoordig vakjargon bezigt, geniaalquote:Op donderdag 20 september 2012 18:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ook bij Bijlmer Arena.
Ik werd heftig gepalpeerd jongen.
Gast, dit boek is zo koning.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hilarische conversaties met Jajong levert dit op.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CB die tegenwoordig vakjargon bezigt, geniaal.
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen. Soms gelachen, vaak gehuild door al die stereotypesquote:Op donderdag 20 september 2012 18:15 schreef Chai het volgende:
Moet nog uitkomen.
Ik heb dat boek wel ooit gelezen, of iig ooit in begonnen.
Ik heb niemand gezien.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ook bij Bijlmer Arena.
Ik werd heftig gepalpeerd jongen.
Wie doet de topic-PR?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef jna het volgende:
Die film wordt vast gesponsord door fernandes dus wij mogen vast wel gratis naar de premiere als vips
Batman approves.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:46 schreef jna het volgende:
No idea brah, ik ben geabonneerd op een FB pagina met allemaal booties, boobies etc.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goede chick in de OP, wie is dat?
Momenteel preventief fouilleren @ Amstelstation trouwens krijg ik via BC binnen, voor mensen die met wapens op zak de straten onveilig wilden gaan maken vandaag.
Lees uit reviews dat the possession tegenvalt. Ted is sowieso een goede keuze en Total Recall ook omdat Jessica Biel en Kate Beckinsalequote:Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef JackieBrown het volgende:
The posession.. zou ik dus echt niet heengaan heno way jose
Ik ga zaterdag naar Tedquote:Op donderdag 20 september 2012 21:32 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Lees uit reviews dat the possession tegenvalt. Ted is sowieso een goede keuze en Total Recall ook omdat Jessica Biel en Kate Beckinsale![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kk gay die filmquote:Op donderdag 20 september 2012 22:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar Tedben benieuwd.
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kk gay die filmwie gaat daar nou heen?
Wie denk je lieverdquote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wie denk je lieverd
[ afbeelding ]
Laat me maar weten hoe die was. Ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar Tedben benieuwd.
Oh jij bent er zo één die liever naar Magic Mike gaat?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
aaaawwwhhh shitquote:Op donderdag 20 september 2012 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wie denk je lieverd
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Vrije tijd. Het is een wonder.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Laat me maar weten hoe die was. Ben erg benieuwd.
[..]
Oh jij bent er zo één die liever naar Magic Mike gaat?
[..]
aaaawwwhhh shit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]
If not now, then when.
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo één die liever naar Magic Mike gaat?
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wie denk je lieverd
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:52 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
Ik ga liever naar brave dan naar magic mike
Hoe kom je uberhaupt bij Magic MikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wth man.
Deathlift or Die.
Chicks in mijn omgeving praten er veel over. Magic Mike dit, dat. Vraag ik wat er zo goed aan dat film is, krijg ik als antwoord dat er veel mannelijk bloot inzit en het gaat over strippersquote:Op donderdag 20 september 2012 23:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe kom je uberhaupt bij Magic Mikewth man.
Ik zie geen relevantie met mijn post die je quotte.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Chicks in mijn omgeving praten er veel over. Magic Mike dit, dat. Vraag ik wat er zo goed aan dat film is, krijg ik als antwoord dat er veel mannelijk bloot inzit en het gaat over strippers
Magic mike is een gayfilm, ted is geniaal want afkomstig van makers van family guy.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zie geen relevantie met mijn post die je quotte.
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik wel vaker een chippendale outfit heb gedragen zelf.
Ook in het openbaar.
God, waarom zou ik dan WEL naar een gayfilm als Magic Mike gaan als ik Ted al 'gay' vond, (wat overduidelijk getrolled wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Magic mike is een gayfilm, ted is geniaal want afkomstig van makers van family guy.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
God, waarom zou ik dan WEL naar een gayfilm als Magic Mike gaan als ik Ted al 'gay' vond, (wat overduidelijk getrolled was)
Zou niet raar opkijken als je echt naar Magic mike zou gaanquote:Op donderdag 20 september 2012 23:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik wel vaker een chippendale outfit heb gedragen zelf.
Ook in het openbaar.
Gaan jullie mmaenquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Zou niet raar opkijken als je echt naar Magic mike zou gaan
Etha's moves zouden Magic Mike ten schande brengen thoquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Zou niet raar opkijken als je echt naar Magic mike zou gaan
lkr los gegaan in holly?quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:47 schreef ThaTim het volgende:
Hehe, kom je tijdens avondje stappen o.us tegen. Goede gesprekken over alle mensen hier gehad, jawel!
Snap je Vas, SNAP JEquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
my body is ready, dat moves
quote:
Fucking nice inderdaad. Al moet ik echt zeggen ik heb mooier gezien (van Etha ja, haters gonna hate).quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
En die kontjes van die mannen, gruwelijkVooral die van Alex Pettyfier
Die beer van een vent met die lange haren hoefde van mij niet zo nodig in de film, dat was té
Die scène met die string vond ik dan wel weer awkwardquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn tanden, daarin.
Ja maar wel van het trainenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja maar Etha heeft 1 dikke asserEn die strings vind ik juist wel grappig
Echt he, mag wel eens een keertjequote:Op vrijdag 21 september 2012 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Goede balans met die hoeren die dWc, CB en Yuri steeds posten
jeweet zelf mattie, samen 15 jarige chimeidjs hosseln in d club als n boss ( H )quote:
Deze pagina zit er anders vol meequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Er zijn veels te weinig gifjes van die film
Klopt.. al zullen er nooit genoeg zijn. De hele film moet gegifed worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moest echt lachen om deze scène:
[ afbeelding ]
Dacht btw dat je een tollie zag wiebelen in deze gifquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moest echt lachen om deze scène:
[ afbeelding ]
Dat heb je goed gezienquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht btw dat je een tollie zag wiebelen in deze gif.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:47 schreef JackieBrown het volgende:
Ik wil deze graag nomineren voor CB'tje van de dag.Chicks in bodypaintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Got me turned on since Sexcetera
.
Ik vind die kousen leukquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chicks in bodypaint![]()
. Got me turned on since Sexcetera
.
Gezien mijn jarenlange ervaring met dicks die swingen als lianen (no homo) kan ik beamen dat het niet da real deal is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik vind die kousen leuk
Het is trouwens echt een tollie, of in ieder geval, dat was de bedoeling van de scene. Het zal vast niet zijn echte zijn.
De AH blijft zoals het er nu uit ziet open tot 22.00 uur; ze zetten er wel ervaren personeel in en er wordt stevig gecheckt op id's bij alcoholverkoop.quote:
Lol, Rutger van Pownews op de achtergrondquote:
Dat is 2 uur geleden noob, vanavond gaat het los.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]nounou, gaat al helemaal los
Jij gaat er zeker ook tussen staan met je levenloze assquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is 2 uur geleden noob, vanavond gaat het los.
#geengrapquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Livestream:
http://t.co/DhJscDUt
http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren
Allemaal crapquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Livestream:
http://t.co/DhJscDUt
http://195.248.77.45/~sander/
http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren
Kon ook niet uitblijven hequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ME komt in actie, aanhoudingen, rellen, gooien met dranghekken, vuurwerk naar ME.
http://www.rtvnoord.nl/includes/liveradio.asp
Radiostream is wel beter, niet veel te zienquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
RTL Nieuws Livestream C
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2caa35a3-e34a-305e-a893-99552600075f/
Klopt, radio zit er middenin, RTL zit een beetje bij de zijlijn (partyers ipv rellers).quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Radiostream is wel beter, niet veel te zien
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:21 schreef Sinji het volgende:
Shit is aardig geëscaleerd ja. Kon zo mooi zo. Lelijke lompe frieze boeren moeten zich weer als dwazen gedragen en met bierflesjes, dranghekken en verkeersborden gooien.
Oh, btw:Volgens mij zat Etha ook al met een CE-pener alle mogelijke actuele marketing op te sommen in gedachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Godverdomme wat een geile PR-stunt van provincie Groningen zegquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij zat Etha ook al met een CE-pener alle mogelijke actuele marketing op te sommen in gedachten.
http://twitter.com/provgroningenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Godverdomme wat een geile PR-stunt van provincie Groningen zeghad je gelezen wat de provincie had getweed?
Daarom is deze stream al een half uur ofzo downquote:
Ik weet niet precies, iemand stuurde het toen ik op een terrasje op de Nieuwmarkt zat vanavond, maar er stond dat iedereen welkom was in Groningen (zal wel de stad geweest zijn). Sowieso keiharde stunt, als dat feest in Amsterdam door was gegaan stond ik voor aanquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://twitter.com/provgroningen
Wat dan?
Kom we fixen een Project X A'dam, even een deal sluiten met de burgermeester + politie voor 't Museumpleinquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, iemand stuurde het toen ik op een terrasje op de Nieuwmarkt zat vanavond, maar er stond dat iedereen welkom was in Groningen (zal wel de stad geweest zijn). Sowieso keiharde stunt, als dat feest in Amsterdam door was gegaan stond ik voor aan
Gewoon prima guerrilla-marketing voor onze prachtige hoofdstad als het feest goed uitpakt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom we fixen een Project X A'dam, even een deal sluiten met de burgermeester + politie voor 't Museumplein.
Uiteraard, maar hier waren ze al weken van op de hoogte, met enige vorm van crisis-management (dWc kwam zojuist klaar) had dit goed kunnen uitpakken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Sinji het volgende:
Het rellen komt grotendeels eigenlijk omdat er geen goed 'feestje' is georganiseerd. De boeren gaan zich dan vervelen en dan gebeurd er dit.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hier waren ze al weken van op de hoogte, met enige vorm van crisis-management (dWc kwam zojuist klaar) had dit goed kunnen uitpakken.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed staaltje risicomanagement wel.
Aziatische chicks wil je gewoon in de wangen knijpen en daarna uitwonen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Would smash.
2 Fucking geile Aziatische (Koreaanse?) chicks die dansen in stoeipoes outfits. Meer kan ik er niet van maken.
http://www.dumpert.nl/med(...)eus_pop_dansles.html
Kiss deze.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Cb'tje van de dag is zum kotzen![]()
Tevens ben ik gewoon in 1 uur naar de stad geweest kleren gekocht en nu al terug. Ultra super high speed shopping en iedereen afsnijden in de Kalverstraat
Da's geshopt man, dit kan nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke deze is wel goed.
[ afbeelding ]
Nikker please, shooped as f00kquote:
Zie PI plsquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nikker please, shooped as f00k
Kim K helemaal jellyquote:
Wouldn't bring home, but definitly smashquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zal ik dan maar de eckte hotties posten.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha, "ehh ehh"quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:51 schreef Sinji het volgende:
Ehh ehh, nieuwe patta's. Foto's van daadwerkelijke paar
[ afbeelding ]
[..]
Wouldn't bring home, but definitly smash
Oh dear gado die eerste.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zal ik dan maar de eckte hotties posten.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hij valt op de bril en tattoo. Nigger jij dom.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat, dWc. Jij vind chicks met zo'n geek bril en hello kitty tattoo sexy?
Ben teleurgesteld in je![]()
Geekbril is zaadvragend en liever zo'n speelse chick dan een ijskoude bitch zoals jijquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat, dWc. Jij vind chicks met zo'n geek bril en hello kitty tattoo sexy?
Ben teleurgesteld in je![]()
En ik weet niet of je doorhebt dat die laatste met d'r behaarde poes op de foto staat?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja hij valt op de bril en tattoo. Nigger jij dom.
Sowieso alles beter dan een chick die snuift als een stofzuiger.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geekbril is zaadvragend en liever zo'n speelse chick dan een ijskoude bitch zoals jij.
Ja rightquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik knap af op die tattoo en geekbril hoor, nigger jij pik achterna lopen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso alles beter dan een chick die snuift als een stofzuiger.
Invalid argument is invalid LOL.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Yuri, vetklep, hou jij je smoel nou maar dicht.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja hij valt op de bril en tattoo. Nigger jij dom.
Vas durft te beweren dat ze "afknapt" op die tat en bril maar dat is echt zo ontzettend hard gelogen. Als ze de kans had zou ze die meid kapotlikken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zou die Hello Kitty-chick echt snoeihard doorsmeren hè, tot ze het Wilhelmuis helemaal kan pussyfarten.
Een oversized bril en een Hello Kitty-tattoo, enorme turn-off inderdaad. Hoe durft zequote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Al had ze een berenpak aan met diepzeeduikaccessoires voor mijn part.
Oh jawel hoor.quote:
CB geen swag?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar jij wilt alles neuken wat los en vast zit, zou ik ook doen als ik geen swag had als man.
Ik zou inderdaad alles doen met een hartslag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik had het tegen jou dWcCB zijn swag is
Da's waarquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Als we op de andere helft van onze haatliefde relatie zitten zeg je wel anders hoor dushi
Haha ik was laatst ook bij Real Sranangquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:23 schreef jna het volgende:
Vandaag bij m'n neefje z'n voetbalwedstrijd gaan kijken. Op het veld van real sranang, wat een bazenclub![]()
het enige wat ontbrak waren de kraampjes met eten
die heb ik 'm aanbevolenquote:
Terecht en kaologeil.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die film heb ik met JB gekeken en daarna gelijk nagebootst voor de spiegel.
Aha, dus je hebt het ook opgenomen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die film heb ik met JB gekeken en daarna gelijk nagebootst voor de spiegel.
Oke, that's it. Geabboneerdquote:
Waar gaat dit over dan?quote:
Zijn 2 dudes die fuckin grappig zijn en alle dikke steden in europa afgaan om te partyen en 'travelshow' te maken; maar je moet maar gewoon keertje kijken want is ziek vetquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oke, that's it. Geabboneerd.
[..]
Waar gaat dit over dan?
quote:
Straks om 21:15 ook live stream van finale red bull freestyle voetbalquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:32 schreef Sinji het volgende:
Zieke B-boy battles nu Live. Qualifier voor Europa
[ afbeelding ]
http://www.redbull.nl/cs/(...)land-021243212373355
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beste smileys ever gevonden.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja dat is echt niet normaalquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:29 schreef Sinji het volgende:
Jezus, die chicks zijn goed
Maar die gasten destroyen hen qua moeilijkheidsgraad![]()
Boyka heettie ook gewoonquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef jna het volgende:
hahaha die Colombiaan doet 'm ook gewoon
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Boyka heettie ook gewoon
Tot nu toe de beste imo
quote:Op zondag 23 september 2012 12:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Die lijkbleke chick!
Join je naar het Oktoberfest?quote:Op zondag 23 september 2012 14:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit zal haar goed doen; http://www.melanotan.nl/
Ik zag het gisteren op het nieuws ja.quote:Op zondag 23 september 2012 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Join je naar het Oktoberfest?
[ afbeelding ]
Over Duitsers gesproken, tli post hier ook niet meer sinds Jumi weg is. Kapot is ze, kapot
.
Die post hier echt al een tijd niet meer, al voor Jumigatequote:Op zondag 23 september 2012 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over Duitsers gesproken, tli post hier ook niet meer sinds Jumi weg is. Kapot is ze, kapot
.
Laatste dat ze zei hier was volgens mij dat ze er kapot van was (om Jumi) omdat ze d'r bijna dagelijks sprakquote:Op zondag 23 september 2012 15:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die post hier echt al een tijd niet meer, al voor Jumigate
Krio would hitquote:Op zondag 23 september 2012 12:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Die lijkbleke chick!
Ik wou het niet zeggen..quote:
Omdat een tint toch voor de arbeiders op het land in de zon is?quote:Op zondag 23 september 2012 15:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een blanke huidskleur is trouwens wel superieur (volgens de Chinezen).
Kapot is nogal overdrevenquote:Op zondag 23 september 2012 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laatste dat ze zei hier was volgens mij dat ze er kapot van was (om Jumi) omdat ze d'r bijna dagelijks sprak.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen... Ik vind het serieus fascinerend, nog nooit zo extreem wit gezien
.
[..]
Omdat een tint toch voor de arbeiders op het land in de zon is?Terwijl je hier in de Westerse wereld juist pauper bent als je bijvoorbeeld in de winter geen tintje hebt van je zonvakantie/wintersport
.
Net zoals de spangheid van m'n ontbijt met een saoto-soepjequote:
Mijn ontbijt elke dag.quote:Op zondag 23 september 2012 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net zoals de spangheid van m'n ontbijt met een saoto-soepje.
[ afbeelding ]
Zie het wolkje hete ketjap-saus.
Ontbijten met avondeten is one of my favouritesquote:Op zondag 23 september 2012 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net zoals de spangheid van m'n ontbijt met een saoto-soepje.
[ afbeelding ]
Zie het wolkje hete ketjap-saus.
Vas heeft die hips & titsquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Gaan we samen? En anders pics van je outfitquote:Op zondag 23 september 2012 18:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]. Ik post in het algemeen niet meer zo veel op fok, en misschien wat meer in klb omdat dat wat drukker is. Maak dagen van 7 tot 8 vandaar
En Oktoberfest
Die had ik ooit hier al gepost sexy.quote:Op zondag 23 september 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gaan we samen? En anders pics van je outfit.
Elke dag zo lang tli? Doe je nog steeds hetzelfde werk?quote:Op zondag 23 september 2012 18:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]. Ik post in het algemeen niet meer zo veel op fok, en misschien wat meer in klb omdat dat wat drukker is. Maak dagen van 7 tot 8 vandaar
En Oktoberfest
Hey inderdaad. was dat niet met carnaval ofzo? Is toch niet al een jaar geleden?quote:Op zondag 23 september 2012 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die had ik ooit hier al gepost sexy.
Ja elke doordeweekse dag, maar trek dat niet meer. Al eeuwen geleden dat ik doordeweeks bord warm eten op heb. Na werk geen honger meerquote:Op zondag 23 september 2012 18:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Elke dag zo lang tli? Doe je nog steeds hetzelfde werk?
Met carnaval inderdaadquote:Op zondag 23 september 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey inderdaad. was dat niet met carnaval ofzo? Is toch niet al een jaar geleden?![]()
Stoeipoes![]()
Ja niet zo gek dat je dat niet trekt. Ik maak nu dagen van 8 tot 17u ongeveer en ik weet al niet waar ik het vandaan moet halenquote:Op zondag 23 september 2012 18:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja elke doordeweekse dag, maar trek dat niet meer. Al eeuwen geleden dat ik doordeweeks bord warm eten op heb. Na werk geen honger meer
Ben nu aan het solliciteren
Oh wist niet dat je werkte! Waar?quote:Op zondag 23 september 2012 18:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja niet zo gek dat je dat niet trekt. Ik maak nu dagen van 8 tot 17u ongeveer en ik weet al niet waar ik het vandaan moet halen.
Solliciteer je voor hetzelfde soort werk of wat anders?
Etha moet echt even die opmerking over mij en Yuri terugnemen over onze dromen, want dit wilt niemandquote:Op zondag 23 september 2012 18:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik maak nu dagen van 8 tot 17u ongeveer
Die ekte neger tieten.quote:Op zondag 23 september 2012 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vas heeft die hips & tits.
Je had wel je bed kunnen opmaken en die lading drank is ook weer typisch.
Nee niet voor m'n werk, stagequote:Op zondag 23 september 2012 19:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je werkte! Waar?
Nee ander werk, winkels dat soort random dingenzit er over te denken weer te gaan studeren.
Slaat weer nergens op ditquote:Op zondag 23 september 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Etha moet echt even die opmerking over mij en Yuri terugnemen over onze dromen, want dit wilt niemand![]()
.
Eigenlijk is dat nog zuurder weet jequote:Op zondag 23 september 2012 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat het voor stage was.
HBO marktconform stage-salaris: ¤300 p/mquote:Op zondag 23 september 2012 19:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat nog zuurder weet je. Als het een baan was kreeg ik tenminste nog een fucking salaris
Wij mogen eigenlijk geen stagevergoeding krijgenquote:Op zondag 23 september 2012 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HBO marktconform stage-salaris: ¤300 p/m_!
Daarom nu zoveel mogelijk uren maken zodat ik in februari met wat money in da bank (eindelijk maar eensquote:Op zondag 23 september 2012 19:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wij mogen eigenlijk geen stagevergoeding krijgen. Ik krijg nu 250 p/m en daarmee ben ik echt een uitzondering. Onzinnig.
Hehe nice, ga je er dan toch maar aan gelovenquote:Op zondag 23 september 2012 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom nu zoveel mogelijk uren maken zodat ik in februari (eindelijk maar eens) met wat money in da bank aan m'n afstudeerstage begin.
Moet maar eens gebeurenquote:Op zondag 23 september 2012 19:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe nice, ga je er dan toch maar aan geloven?Wanneer studeer je dan af?
Hahaquote:Op zondag 23 september 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet maar eens gebeuren. Zie er eigenlijk best tegenop
. Als het goed is dan gewoon eind dit schooljaar.
Echt hè, relax is datquote:Op zondag 23 september 2012 19:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hahanu ik zo ongenadig misbruikt word bij stages wil ik echt zsm afstuderen. Maar ik mis die tijden nu al hoor, 2 uurtjes college, 11-13, de rest van de tijd voor 'zelfstudie'.
quote:Op zondag 23 september 2012 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vas heeft die hips & tits.
Je had wel je bed kunnen opmaken en die lading drank is ook weer typisch.
Jij hebt maat 38 toch? Dan lijkt het niet zo erg denk ikquote:Op zondag 23 september 2012 18:39 schreef tliciouz het volgende:
Vas je hebt echt bijna zelfde lichaam, op de tits na
Waarschuw hier dan even, dan kom ik het filmenquote:Op zondag 23 september 2012 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè, relax is dat. Alleen dan de laatste 2 weken van het blok moet 80% alles in die korte periode gaan knallen
. De dag dat ik afgestudeerd ben jongen, ik spring een gat in de lucht en ik ga streaken op de Dam ofzo
![]()
.
Haha no spangquote:Op zondag 23 september 2012 20:12 schreef jna het volgende:
[..]
Waarschuw hier dan even, dan kom ik het filmen
mattie ik laat gwn jackie werke en ik game elke dag 24/7 fifa 13 en bo2quote:Op zondag 23 september 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Etha moet echt even die opmerking over mij en Yuri terugnemen over onze dromen, want dit wilt niemand![]()
.
geen goede stageplekken beschikbaar hebbenquote:Op zondag 23 september 2012 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HBO marktconform stage-salaris: ¤300 p/m_!
¤15 per werkdag, ¤1,87 per uur![]()
.
Misschien AH HQ maar dan moet ik naarquote:Op zondag 23 september 2012 21:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
geen goede stageplekken beschikbaar hebben
Die chick die haar tetten showt is wel een Vasje van de dag.quote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha no spang.
Kim Kardashian Lookalike From Alleged Rumored Kanye West Sex Tape Appearance In Booty Twerk Contest
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshhNXzfn2k0zO37F9dR
Er komt op 3:10 ongeveer een ZIEK lekkere Oost-Europese chick even op dancehall losgaan, NICE![]()
.
En Bricka Bricka (de linker op plaatje onder) wordt ook even gedaggerd.
Hoofd - 7quote:Op zondag 23 september 2012 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die chick die haar tetten showt is wel een Vasje van de dag.![]()
Maar die Oost-Europese heeft een lelijke kop gek.
elke dag dWc tegen komen op Zaandam stationquote:Op zondag 23 september 2012 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien AH HQ maar dan moet ik naarZaandam
elke dag fucking vroeg tussen alle spoorknorren
.
Dat ik zo de Metro pak en lees van 'dwerg on roids koudgemaakt in de vroege ochtend om the n-word'quote:Op zondag 23 september 2012 21:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
elke dag dWc tegen komen op Zaandam station
Van broeken niet.quote:Op zondag 23 september 2012 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij hebt maat 38 toch? Dan lijkt het niet zo erg denk ik
de metro wordt 's nachts gedrukt #lawyeredquote:Op zondag 23 september 2012 21:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat ik zo de Metro pak en lees van 'dwerg on roids koudgemaakt in de vroege ochtend om the n-word'.
Hoofdredacteur kan de persen tot vlak voor het drukken stoppen en aanpassen/oude oplage vernietigen. #overruledquote:Op zondag 23 september 2012 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
de metro wordt 's nachts gedrukt #lawyered
alsnog wordt de metro vanaf 6u uitgedeeld, als deze dwergjonge god in de vroege ochtend 'wordt koudgemaakt' (quote:Op zondag 23 september 2012 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoofdredacteur kan de persen tot vlak voor het drukken stoppen en aanpassen/oude oplage vernietigen. #overruled
Discrepantie over definitie van ochtend. Can't get at me.quote:Op zondag 23 september 2012 21:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
alsnog wordt de metro vanaf 6u uitgedeeld, als deze dwergjonge god in de vroege ochtend 'wordt koudgemaakt' () zou de krant al uitgedeeld zijn.
Signed, Beertje van erudiet tot eloquent.quote:Op zondag 23 september 2012 21:54 schreef Ethanolic het volgende:
Nacht 00-06
Ochtend 06-12
Middag 12-18
Avond 18-24
"Het gebruik van het woord eloquent maakt je niet eloquent."quote:Op zondag 23 september 2012 21:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Signed, Beertje van erudiet tot eloquent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |