Wie denk je lieverdquote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kk gay die filmwie gaat daar nou heen?
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wie denk je lieverd
[ afbeelding ]
Laat me maar weten hoe die was. Ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar Tedben benieuwd.
Oh jij bent er zo één die liever naar Magic Mike gaat?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kk gay die filmwie gaat daar nou heen?
aaaawwwhhh shitquote:Op donderdag 20 september 2012 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wie denk je lieverd
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Vrije tijd. Het is een wonder.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Laat me maar weten hoe die was. Ben erg benieuwd.
[..]
Oh jij bent er zo één die liever naar Magic Mike gaat?
[..]
aaaawwwhhh shit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]
If not now, then when.
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo één die liever naar Magic Mike gaat?
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wie denk je lieverd
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:52 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
Ik ga liever naar brave dan naar magic mike
Hoe kom je uberhaupt bij Magic MikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wth man.
Deathlift or Die.
Chicks in mijn omgeving praten er veel over. Magic Mike dit, dat. Vraag ik wat er zo goed aan dat film is, krijg ik als antwoord dat er veel mannelijk bloot inzit en het gaat over strippersquote:Op donderdag 20 september 2012 23:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe kom je uberhaupt bij Magic Mikewth man.
Ik zie geen relevantie met mijn post die je quotte.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Chicks in mijn omgeving praten er veel over. Magic Mike dit, dat. Vraag ik wat er zo goed aan dat film is, krijg ik als antwoord dat er veel mannelijk bloot inzit en het gaat over strippers
Magic mike is een gayfilm, ted is geniaal want afkomstig van makers van family guy.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zie geen relevantie met mijn post die je quotte.
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik wel vaker een chippendale outfit heb gedragen zelf.
Ook in het openbaar.
God, waarom zou ik dan WEL naar een gayfilm als Magic Mike gaan als ik Ted al 'gay' vond, (wat overduidelijk getrolled wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Magic mike is een gayfilm, ted is geniaal want afkomstig van makers van family guy.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
God, waarom zou ik dan WEL naar een gayfilm als Magic Mike gaan als ik Ted al 'gay' vond, (wat overduidelijk getrolled was)
Zou niet raar opkijken als je echt naar Magic mike zou gaanquote:Op donderdag 20 september 2012 23:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik wel vaker een chippendale outfit heb gedragen zelf.
Ook in het openbaar.
Gaan jullie mmaenquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Zou niet raar opkijken als je echt naar Magic mike zou gaan
Etha's moves zouden Magic Mike ten schande brengen thoquote:Op vrijdag 21 september 2012 00:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Zou niet raar opkijken als je echt naar Magic mike zou gaan
lkr los gegaan in holly?quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:47 schreef ThaTim het volgende:
Hehe, kom je tijdens avondje stappen o.us tegen. Goede gesprekken over alle mensen hier gehad, jawel!
Snap je Vas, SNAP JEquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
my body is ready, dat moves
quote:
Fucking nice inderdaad. Al moet ik echt zeggen ik heb mooier gezien (van Etha ja, haters gonna hate).quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
En die kontjes van die mannen, gruwelijkVooral die van Alex Pettyfier
Die beer van een vent met die lange haren hoefde van mij niet zo nodig in de film, dat was té
Die scène met die string vond ik dan wel weer awkwardquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn tanden, daarin.
Ja maar wel van het trainenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja maar Etha heeft 1 dikke asserEn die strings vind ik juist wel grappig
Echt he, mag wel eens een keertjequote:Op vrijdag 21 september 2012 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Goede balans met die hoeren die dWc, CB en Yuri steeds posten
jeweet zelf mattie, samen 15 jarige chimeidjs hosseln in d club als n boss ( H )quote:
Deze pagina zit er anders vol meequote:Op vrijdag 21 september 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Er zijn veels te weinig gifjes van die film
Klopt.. al zullen er nooit genoeg zijn. De hele film moet gegifed worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moest echt lachen om deze scène:
[ afbeelding ]
Dacht btw dat je een tollie zag wiebelen in deze gifquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moest echt lachen om deze scène:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |