Wie doet de topic-PR?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef jna het volgende:
Die film wordt vast gesponsord door fernandes dus wij mogen vast wel gratis naar de premiere als vips
Batman approves.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:46 schreef jna het volgende:
Bij deze nomineer ik deze clip als CB'tje van de dag
No idea brah, ik ben geabonneerd op een FB pagina met allemaal booties, boobies etc.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goede chick in de OP, wie is dat?
Momenteel preventief fouilleren @ Amstelstation trouwens krijg ik via BC binnen, voor mensen die met wapens op zak de straten onveilig wilden gaan maken vandaag.
Lees uit reviews dat the possession tegenvalt. Ted is sowieso een goede keuze en Total Recall ook omdat Jessica Biel en Kate Beckinsalequote:Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef JackieBrown het volgende:
The posession.. zou ik dus echt niet heengaan heno way jose
Ik ga zaterdag naar Tedquote:Op donderdag 20 september 2012 21:32 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Lees uit reviews dat the possession tegenvalt. Ted is sowieso een goede keuze en Total Recall ook omdat Jessica Biel en Kate Beckinsale![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kk gay die filmquote:Op donderdag 20 september 2012 22:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar Tedben benieuwd.
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kk gay die filmwie gaat daar nou heen?
Wie denk je lieverdquote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wie denk je lieverd
[ afbeelding ]
Laat me maar weten hoe die was. Ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar Tedben benieuwd.
Oh jij bent er zo één die liever naar Magic Mike gaat?quote:Op donderdag 20 september 2012 23:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
aaaawwwhhh shitquote:Op donderdag 20 september 2012 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wie denk je lieverd
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Vrije tijd. Het is een wonder.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Laat me maar weten hoe die was. Ben erg benieuwd.
[..]
Oh jij bent er zo één die liever naar Magic Mike gaat?
[..]
aaaawwwhhh shit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]
If not now, then when.
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo één die liever naar Magic Mike gaat?
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wie denk je lieverd
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:52 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
Ik ga liever naar brave dan naar magic mike
Hoe kom je uberhaupt bij Magic MikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wth man.
Deathlift or Die.
Chicks in mijn omgeving praten er veel over. Magic Mike dit, dat. Vraag ik wat er zo goed aan dat film is, krijg ik als antwoord dat er veel mannelijk bloot inzit en het gaat over strippersquote:Op donderdag 20 september 2012 23:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe kom je uberhaupt bij Magic Mikewth man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |