Daarom is deze stream al een half uur ofzo downquote:
Ik weet niet precies, iemand stuurde het toen ik op een terrasje op de Nieuwmarkt zat vanavond, maar er stond dat iedereen welkom was in Groningen (zal wel de stad geweest zijn). Sowieso keiharde stunt, als dat feest in Amsterdam door was gegaan stond ik voor aanquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://twitter.com/provgroningen
Wat dan?
Kom we fixen een Project X A'dam, even een deal sluiten met de burgermeester + politie voor 't Museumpleinquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, iemand stuurde het toen ik op een terrasje op de Nieuwmarkt zat vanavond, maar er stond dat iedereen welkom was in Groningen (zal wel de stad geweest zijn). Sowieso keiharde stunt, als dat feest in Amsterdam door was gegaan stond ik voor aan
Gewoon prima guerrilla-marketing voor onze prachtige hoofdstad als het feest goed uitpakt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom we fixen een Project X A'dam, even een deal sluiten met de burgermeester + politie voor 't Museumplein.
Uiteraard, maar hier waren ze al weken van op de hoogte, met enige vorm van crisis-management (dWc kwam zojuist klaar) had dit goed kunnen uitpakken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:53 schreef Sinji het volgende:
Het rellen komt grotendeels eigenlijk omdat er geen goed 'feestje' is georganiseerd. De boeren gaan zich dan vervelen en dan gebeurd er dit.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hier waren ze al weken van op de hoogte, met enige vorm van crisis-management (dWc kwam zojuist klaar) had dit goed kunnen uitpakken.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed staaltje risicomanagement wel.
Aziatische chicks wil je gewoon in de wangen knijpen en daarna uitwonen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Would smash.
2 Fucking geile Aziatische (Koreaanse?) chicks die dansen in stoeipoes outfits. Meer kan ik er niet van maken.
http://www.dumpert.nl/med(...)eus_pop_dansles.html
Kiss deze.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Cb'tje van de dag is zum kotzen![]()
Tevens ben ik gewoon in 1 uur naar de stad geweest kleren gekocht en nu al terug. Ultra super high speed shopping en iedereen afsnijden in de Kalverstraat
Da's geshopt man, dit kan nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke deze is wel goed.
[ afbeelding ]
Nikker please, shooped as f00kquote:
Zie PI plsquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nikker please, shooped as f00k
Kim K helemaal jellyquote:
Wouldn't bring home, but definitly smashquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zal ik dan maar de eckte hotties posten.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha, "ehh ehh"quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:51 schreef Sinji het volgende:
Ehh ehh, nieuwe patta's. Foto's van daadwerkelijke paar
[ afbeelding ]
[..]
Wouldn't bring home, but definitly smash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |