Dat heb je goed gezienquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht btw dat je een tollie zag wiebelen in deze gif.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:47 schreef JackieBrown het volgende:
Ik wil deze graag nomineren voor CB'tje van de dag.Chicks in bodypaintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Got me turned on since Sexcetera
.
Ik vind die kousen leukquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chicks in bodypaint![]()
. Got me turned on since Sexcetera
.
Gezien mijn jarenlange ervaring met dicks die swingen als lianen (no homo) kan ik beamen dat het niet da real deal is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik vind die kousen leuk
Het is trouwens echt een tollie, of in ieder geval, dat was de bedoeling van de scene. Het zal vast niet zijn echte zijn.
De AH blijft zoals het er nu uit ziet open tot 22.00 uur; ze zetten er wel ervaren personeel in en er wordt stevig gecheckt op id's bij alcoholverkoop.quote:
Lol, Rutger van Pownews op de achtergrondquote:
Dat is 2 uur geleden noob, vanavond gaat het los.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]nounou, gaat al helemaal los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |