CB geen swag?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar jij wilt alles neuken wat los en vast zit, zou ik ook doen als ik geen swag had als man.
Ik zou inderdaad alles doen met een hartslag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik had het tegen jou dWcCB zijn swag is
Da's waarquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Als we op de andere helft van onze haatliefde relatie zitten zeg je wel anders hoor dushi
Haha ik was laatst ook bij Real Sranangquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:23 schreef jna het volgende:
Vandaag bij m'n neefje z'n voetbalwedstrijd gaan kijken. Op het veld van real sranang, wat een bazenclub![]()
het enige wat ontbrak waren de kraampjes met eten
die heb ik 'm aanbevolenquote:
Terecht en kaologeil.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die film heb ik met JB gekeken en daarna gelijk nagebootst voor de spiegel.
Aha, dus je hebt het ook opgenomen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die film heb ik met JB gekeken en daarna gelijk nagebootst voor de spiegel.
Oke, that's it. Geabboneerdquote:
Waar gaat dit over dan?quote:
Zijn 2 dudes die fuckin grappig zijn en alle dikke steden in europa afgaan om te partyen en 'travelshow' te maken; maar je moet maar gewoon keertje kijken want is ziek vetquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oke, that's it. Geabboneerd.
[..]
Waar gaat dit over dan?
quote:
Straks om 21:15 ook live stream van finale red bull freestyle voetbalquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:32 schreef Sinji het volgende:
Zieke B-boy battles nu Live. Qualifier voor Europa
[ afbeelding ]
http://www.redbull.nl/cs/(...)land-021243212373355
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |