die heb ik 'm aanbevolenquote:
Terecht en kaologeil.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die film heb ik met JB gekeken en daarna gelijk nagebootst voor de spiegel.
Aha, dus je hebt het ook opgenomen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die film heb ik met JB gekeken en daarna gelijk nagebootst voor de spiegel.
Oke, that's it. Geabboneerdquote:
Waar gaat dit over dan?quote:
Zijn 2 dudes die fuckin grappig zijn en alle dikke steden in europa afgaan om te partyen en 'travelshow' te maken; maar je moet maar gewoon keertje kijken want is ziek vetquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oke, that's it. Geabboneerd.
[..]
Waar gaat dit over dan?
quote:
Straks om 21:15 ook live stream van finale red bull freestyle voetbalquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:32 schreef Sinji het volgende:
Zieke B-boy battles nu Live. Qualifier voor Europa
[ afbeelding ]
http://www.redbull.nl/cs/(...)land-021243212373355
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beste smileys ever gevonden.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja dat is echt niet normaalquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:29 schreef Sinji het volgende:
Jezus, die chicks zijn goed
Maar die gasten destroyen hen qua moeilijkheidsgraad![]()
Boyka heettie ook gewoonquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef jna het volgende:
hahaha die Colombiaan doet 'm ook gewoon
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Boyka heettie ook gewoon
Tot nu toe de beste imo
quote:Op zondag 23 september 2012 12:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Die lijkbleke chick!
Join je naar het Oktoberfest?quote:Op zondag 23 september 2012 14:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit zal haar goed doen; http://www.melanotan.nl/
Ik zag het gisteren op het nieuws ja.quote:Op zondag 23 september 2012 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Join je naar het Oktoberfest?
[ afbeelding ]
Over Duitsers gesproken, tli post hier ook niet meer sinds Jumi weg is. Kapot is ze, kapot
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |