CB geen swag?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar jij wilt alles neuken wat los en vast zit, zou ik ook doen als ik geen swag had als man.
Ik zou inderdaad alles doen met een hartslag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik had het tegen jou dWcCB zijn swag is
Da's waarquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Als we op de andere helft van onze haatliefde relatie zitten zeg je wel anders hoor dushi
Haha ik was laatst ook bij Real Sranangquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:23 schreef jna het volgende:
Vandaag bij m'n neefje z'n voetbalwedstrijd gaan kijken. Op het veld van real sranang, wat een bazenclub![]()
het enige wat ontbrak waren de kraampjes met eten
die heb ik 'm aanbevolenquote:
Terecht en kaologeil.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die film heb ik met JB gekeken en daarna gelijk nagebootst voor de spiegel.
Aha, dus je hebt het ook opgenomen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die film heb ik met JB gekeken en daarna gelijk nagebootst voor de spiegel.
Oke, that's it. Geabboneerdquote:
Waar gaat dit over dan?quote:
Zijn 2 dudes die fuckin grappig zijn en alle dikke steden in europa afgaan om te partyen en 'travelshow' te maken; maar je moet maar gewoon keertje kijken want is ziek vetquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oke, that's it. Geabboneerd.
[..]
Waar gaat dit over dan?
quote:
Straks om 21:15 ook live stream van finale red bull freestyle voetbalquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:32 schreef Sinji het volgende:
Zieke B-boy battles nu Live. Qualifier voor Europa
[ afbeelding ]
http://www.redbull.nl/cs/(...)land-021243212373355
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beste smileys ever gevonden.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja dat is echt niet normaalquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:29 schreef Sinji het volgende:
Jezus, die chicks zijn goed
Maar die gasten destroyen hen qua moeilijkheidsgraad![]()
Boyka heettie ook gewoonquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef jna het volgende:
hahaha die Colombiaan doet 'm ook gewoon
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Boyka heettie ook gewoon
Tot nu toe de beste imo
quote:Op zondag 23 september 2012 12:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Die lijkbleke chick!
Join je naar het Oktoberfest?quote:Op zondag 23 september 2012 14:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit zal haar goed doen; http://www.melanotan.nl/
Ik zag het gisteren op het nieuws ja.quote:Op zondag 23 september 2012 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Join je naar het Oktoberfest?
[ afbeelding ]
Over Duitsers gesproken, tli post hier ook niet meer sinds Jumi weg is. Kapot is ze, kapot
.
Die post hier echt al een tijd niet meer, al voor Jumigatequote:Op zondag 23 september 2012 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Join je naar het Oktoberfest?
[ afbeelding ]
Over Duitsers gesproken, tli post hier ook niet meer sinds Jumi weg is. Kapot is ze, kapot
.
Laatste dat ze zei hier was volgens mij dat ze er kapot van was (om Jumi) omdat ze d'r bijna dagelijks sprakquote:Op zondag 23 september 2012 15:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die post hier echt al een tijd niet meer, al voor Jumigate
Krio would hitquote:Op zondag 23 september 2012 12:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Die lijkbleke chick!
Ik wou het niet zeggen..quote:
Omdat een tint toch voor de arbeiders op het land in de zon is?quote:Op zondag 23 september 2012 15:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een blanke huidskleur is trouwens wel superieur (volgens de Chinezen).
Kapot is nogal overdrevenquote:Op zondag 23 september 2012 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laatste dat ze zei hier was volgens mij dat ze er kapot van was (om Jumi) omdat ze d'r bijna dagelijks sprak.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen... Ik vind het serieus fascinerend, nog nooit zo extreem wit gezien
.
[..]
Omdat een tint toch voor de arbeiders op het land in de zon is?Terwijl je hier in de Westerse wereld juist pauper bent als je bijvoorbeeld in de winter geen tintje hebt van je zonvakantie/wintersport
.
Net zoals de spangheid van m'n ontbijt met een saoto-soepjequote:
Mijn ontbijt elke dag.quote:Op zondag 23 september 2012 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net zoals de spangheid van m'n ontbijt met een saoto-soepje.
[ afbeelding ]
Zie het wolkje hete ketjap-saus.
Ontbijten met avondeten is one of my favouritesquote:Op zondag 23 september 2012 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net zoals de spangheid van m'n ontbijt met een saoto-soepje.
[ afbeelding ]
Zie het wolkje hete ketjap-saus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |