SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ik moest lachenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:41 schreef TJV het volgende:
Die van mij wil me niet doorverbinden. Kom maar op, kutpakistaan.
Bacardi is wel verdomd lekkerquote:Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het nou
Dat is het eerste team waarmee ik ga spelenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ga ook een Feyenoord team maken, voor erbij.
2 jaar geleden gemaakt, tijd voor een betere naamquote:Op donderdag 20 september 2012 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bacardi is wel verdomd lekker
Wat voor team had je in gedachte dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is het eerste team waarmee ik ga spelenhad Clasie liever 74 zilver gehad maar ok, het zij zo.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:44 schreef TJV het volgende:
Die tyfuspakistaan klikt me gewoon weg.
Nog geen consequenties.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe zit het met witgewassen geld? Daar is niks mee?
Gewoon Feyenoordquote:Op donderdag 20 september 2012 15:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat voor team had je in gedachte dan?
Waar de fuck zijn al jou coins heen ?quote:
jawelquote:Op donderdag 20 september 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe zit het met witgewassen geld? Daar is niks mee?
Dom van EA, kan ik ook met een 2e acc gewoon alles direct doorgestuurd hebben eigenlijkquote:
Trade pilequote:Op donderdag 20 september 2012 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar de fuck zijn al jou coins heen ?
Vertel?quote:
Wat heb jequote:
150k als ik nu alles zou verkopenquote:
Dat ze gaan onderzoeken maar dat boeit toch niet, je krijgt je account toch niet terugquote:Op donderdag 20 september 2012 15:46 schreef KrAlex het volgende:
you: I want an appeal for unban
Pulkit: This is not possible, but I am escalating your issue to higher level
Wat houdt deze rotzooi in?
Nee, staat verspreid over 4 accounts die in Zweden aangemaakt zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Op een account wat je hebt gebruikt om te cheaten?
50kquote:Op donderdag 20 september 2012 15:47 schreef UltimateTeam het volgende:
Kan ik van iemand een 2e ps3 fut web account overkopen 10 k wel inclusief psn account enzo
F5'enquote:
Haha nicequote:Op donderdag 20 september 2012 15:47 schreef TJV het volgende:
[..]
Nee, staat verspreid over 4 accounts die in Zweden aangemaakt zijn.
Oftewel de beste beslissing was gisteren niet mee doen en bedelenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
150k als ik nu alles zou verkopenik wacht nog een weekje dan is het wel weer 2x zoveel
Is dit serieus? Ik zit trouwens wel op psnquote:Op donderdag 20 september 2012 15:47 schreef laucas het volgende:
[..]
DM kamikazie even, die regelt dat.
Ik heb niet gebedeld, ik heb gewoon spelers hier opgegooidquote:Op donderdag 20 september 2012 15:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oftewel de beste beslissing was gisteren niet mee doen en bedelentyfus
Doe mij ff 10k lenen als ik op de webapp kan
yepquote:Op donderdag 20 september 2012 15:48 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Is dit serieus? Ik zit trouwens wel op psn
Bronze beginshit, duhquote:Op donderdag 20 september 2012 15:49 schreef Neraice het volgende:
Calfreezy heeft een filmpje met z'n eerste packs maar heeft wel al 22 spelers in z'n club. Rara hoe kan dat?
Geeft niet, ik heb nog genoeg coins over van gisteren. Moet je er ff 10 spelers van 10k per stuk ofzo opzetten. Gewoon bronze.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:48 schreef Coenehv het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb nog genoeg coins over van gisteren. Moet je er ff 10 spelers van 10k per stuk ofzo opzetten. Gewoon bronze.
Kan wel over 10 minuten ofzo post even je gamertagquote:Op donderdag 20 september 2012 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nog iemand op xbox H2H? kan nu toch geen ruk doen :")
Hangt ervanaf welk team je gaat makenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet niet welke formatie ik wil gaan spelen, help,
twijfel tussen 4-1-2-1-2 of 4-3-2-1
4321 is een stuk goedkoperquote:Op donderdag 20 september 2012 15:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet niet welke formatie ik wil gaan spelen, help,
twijfel tussen 4-1-2-1-2 of 4-3-2-1
Ditquote:Op donderdag 20 september 2012 15:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Best zielig dat de 'kkgieren' zoals ik er nog het best van af komen.
Ik wil wel Clasie er in hebbenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hangt ervanaf welk team je gaat makenmet Feyenoord denk ik 4-1-2-1-2 aangezien de wingers niet je van het zijn!
Heb ik ook als CDMquote:Op donderdag 20 september 2012 15:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil wel Clasie er in hebben
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goossens nog steeds zulke goede longshots?
Ward Prowse had ik 3quote:Op donderdag 20 september 2012 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat die spelers als Piazon heel zeldzaam zijn, ik zie nu ook die bronze GK van Southampton voor het eerst op de markt en Ward-Prowse (een CM) Die GK heeft 87 kicking
Jup, 88 longshots 81 free kickquote:Op donderdag 20 september 2012 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goossens nog steeds zulke goede longshots?
Vandaag is geen dag voor grappen en grollen!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:48 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Als het mogelijk was, zou ze je keihard pijpen, maar je bent te ver wegquote:Op donderdag 20 september 2012 15:56 schreef Nickskuh het volgende:
If it were possible, I would've definitely processed your request.
Wat bedoelt ze precies
Als het mogelijk was, zou hij het gedaan hebben.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:56 schreef Nickskuh het volgende:
If it were possible, I would've definitely processed your request.
Wat bedoelt ze precies
Waren nou ook al jou accounts gebannen?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Wel respect voor EA dat ze iedereen die er iets mee te maken heeft keihard terugpakken door ze zonder pardon een ban te geven
Ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waren nou ook al jou accounts gebannen?
Jij bent zo triestquote:Op donderdag 20 september 2012 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
Coen ik kan ze niet vinden man, misschien 10 andere erop zetten?
En mensen die er niks mee te maken hebben ookquote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Wel respect voor EA dat ze iedereen die er iets mee te maken heeft keihard terugpakken door ze zonder pardon een ban te geven
OMGGG, I think i'm trolled.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
Coen ik kan ze niet vinden man, misschien 10 andere erop zetten?
Trollenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:00 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik volg ze helemaal niet, wat doen ze?
Japquote:Op donderdag 20 september 2012 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet. Had je hem 3x ofzo?
Zou willen dat ze de tijdscooter nog haddenquote:
NEE EN NU OPROTTEN!quote:Op donderdag 20 september 2012 16:04 schreef bombmannl het volgende:
Kan je al op de webapp als je FIFA 13 nog niet gepre-ordered heb?
Ga ook maar een beginnen
Ja hoor. Als je geen ban hebt...quote:Op donderdag 20 september 2012 16:04 schreef bombmannl het volgende:
Kan je al op de webapp als je FIFA 13 nog niet gepre-ordered heb?
Ga ook maar een beginnen
Ik zou wel OPNIEUW! willen zeggen en dat ik dan terug ging naar gisteren zodat dit allemaal niet ging gebeuren.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou willen dat ze de tijdscooter nog hadden
Vorig jaar 69 jaquote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef Maver24 het volgende:
Die Boateng van Bayern heeft ook snelheid gekregen, wow, vorig jaar traag en nu 74 pace
Thanksquote:Op donderdag 20 september 2012 16:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je geen ban hebt...
Overschakelen naar PES 2013? Die heeft Ronaldo op de cover.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:05 schreef TJV het volgende:
Wat gaan wij banbroeders nu doen? Nieuw PSN, EA boycotten of toch zonder EA verder met onze oude, nostalgische PSN?![]()
NEIN NEIN NEINquote:Op donderdag 20 september 2012 16:05 schreef vandermar het volgende:
Hoe kunnen ze Ramsteijn shiny maken en de Vrij nietkutmongolen bij EA
Ging je een tijdsslot op het internet van al die tampers zettenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou wel OPNIEUW! willen zeggen en dat ik dan terug ging naar gisteren zodat dit allemaal niet ging gebeuren.
Nee, PES is verleden tijd. Ik vind het godverdomme zonde van mijn PSN als ik die verraad, doei trophies, stats, alles.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:06 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Overschakelen naar PES 2013? Die heeft Ronaldo op de cover.
even confetti opzoekenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Misschien is het een goed idee de site van EA te hacken en ons te unbannen
Confetti is hier de hacker jatogquote:Op donderdag 20 september 2012 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Misschien is het een goed idee de site van EA te hacken en ons te unbannen
Ok ze zeggen dat ze het doorsturen, doen het niet. Klaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef Nickskuh het volgende:
We are also having this looked into.
En dit? Sorry my english is bad.
Ik speel dan PESquote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Dit lijkt vervelend maar, is wellicht mooi...
Lindgren heeft meer tijd, en zal zich ontwikkelen tot een groots schrijver.
Velen zullen meer tijd steken in studie, en zich banen verwerven met salarissen tot boven de Balkenende-norm.
JoodNL gaat meer aandacht aan zijn kinderen en vrouw besteden
Ik zelf ga op zoek naar een vrouw, en een cursus erbij doen, waardoor ik over 3 jaar promotie zal maken.
GJE gaat dit jaar met 9'ens en 10 en over, waardoor hij niet alleen de nieuwste iPad gaat krijgen, maar ook een geheel verzorgde reis naar Bali.
Rijst fokt niet meer tijdens werktijd, en runt over een paar jaar daarom zelf de lokale Burger King.
Marcie zal rustiger worden, doordat hij niet de hele avond in discussie moet over Wilders en kleine zaken, en zal zich over een tijdje in een grote vriendenkring bevinden.
Het lijkt even rot dit jongens, maar over 5 jaar zijn wij EA zeer dankbaar.
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Lindgren heeft meer tijd, en zal zich ontwikkelen tot een groots schrijver.
Velen zullen meer tijd steken in studie, en zich banen verwerven met salarissen tot boven de Balkenende-norm.
JoodNL gaat meer aandacht aan zijn kinderen en vrouw besteden
Ik zelf ga op zoek naar een vrouw, en een cursus erbij doen, waardoor ik over 3 jaar promotie zal maken.
GJE gaat dit jaar met 9'ens en 10 en over, waardoor hij niet alleen de nieuwste iPad gaat krijgen, maar ook een geheel verzorgde reis naar Bali.
Rijst fokt niet meer tijdens werktijd, en runt over een paar jaar daarom zelf de lokale Burger King.
Marcie zal rustiger worden, doordat hij niet de hele avond in discussie moet over Wilders en kleine zaken, en zal zich over een tijdje in een grote vriendenkring bevinden.
Het lijkt even rot dit jongens, maar over 5 jaar zijn wij EA zeer dankbaar.
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Lindgren Klaas T. heeft meer tijd, en zal zich ontwikkelen tot een groots schrijver.
nieuwe accounts gaan ze dus niet bannen, MOOI!quote:Op donderdag 20 september 2012 16:09 schreef Perdebal het volgende:
Overigens heeft die Pakistaan mij net wel verzekerd (voor wat het waard is) dat je met een nieuwe account en een nieuwe season pass gewoon UT 2013 kan spelen
AIGGGHTTTTquote:Op donderdag 20 september 2012 16:10 schreef DannyDeko het volgende:
VOOR IEDEREEN DIE BANNED IS MAAR NOG GOLD OVER HAD OP ZN ACCOUNT.
Toen ik met Xbox live belde om mijn automatische verlenging stop te zetten heb ik m ook gelijk mn GT laten verwijderen. Ik had nog 1 maand gold over en hij zei uit zichzelf dat hij me een prepaid code zou mailen zodat ik die maand nog te goed houd. Dussssssss, BELLEN MAAR!
Toen ik met Xbox live belde om mijn automatische verlenging stop te zetten heb ik m ook gelijk mn GT laten verwijderen. Ik had nog 1 maand gold over en hij zei uit zichzelf dat hij me een prepaid code zou mailen zodat ik die maand nog te goed houd. Dussssssss, BELLEN MAAR!
Dude, rot gewoon opquote:Op donderdag 20 september 2012 16:13 schreef UltimateTeam het volgende:
wie fut web account te koop voor 10k (ps3)
50kquote:Op donderdag 20 september 2012 16:13 schreef UltimateTeam het volgende:
wie fut web account te koop voor 10k (ps3)
Ze hadden alles hetzelfde moeten houden, veel makkelijker. Nu wordt het ook zo'n rommeltjequote:Op donderdag 20 september 2012 16:14 schreef Maver24 het volgende:
hebben jullie trouwens die nieuwe link gezien bij 4-2-3-1 formatie, das wel nice nice
welke formatie is nog meer veranderd dan ??quote:Op donderdag 20 september 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze hadden alles hetzelfde moeten houden, veel makkelijker. Nu wordt het ook zo'n rommeltje
haha ja ik ken het probleem, ik ben er ook maar mee gestoptquote:Op donderdag 20 september 2012 16:15 schreef Ajacied7 het volgende:
Ben het zat om steeds eindeloos te klikken om bij de 59e min te komen, het heeft al 800 pagina's en bovendien loopt hij om de 50 pagina's vast waardoor je weer 200x extra moet klikken
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:15 schreef Ajacied7 het volgende:
Ben het zat om steeds eindeloos te klikken om bij de 59e min te komen, het heeft al 800 pagina's en bovendien loopt hij om de 50 pagina's vast waardoor je weer 200x extra moet klikken
3-5-2quote:Op donderdag 20 september 2012 16:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
welke formatie is nog meer veranderd dan ??
werkt CE daar niet voor?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:15 schreef Ajacied7 het volgende:
4411 352quote:Op donderdag 20 september 2012 16:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
welke formatie is nog meer veranderd dan ??
Ja.quote:
2k is niks johquote:Op donderdag 20 september 2012 16:20 schreef Maver24 het volgende:
Boateng maar gekocht voor 2k, pfff, een dure maar ja, met een redelijke pace ,
Oh jij gaat voor je lol 500keer voor niks klikken, ok.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Het beginnetje is erIk denk dat ik Maher ga vervangen door Wijnaldum.
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:20 schreef Maver24 het volgende:
Boateng maar gekocht voor 2k, pfff, een dure maar ja, met een redelijke pace ,
Ik ga ook zoiets makenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Het beginnetje is erIk denk dat ik Maher ga vervangen door Wijnaldum.
Eergisteren nog wel, maar dat heeft nu nog 0,0 nut om dat te doen.quote:
Kabir is niet zo goed meer helaas.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:25 schreef Vijf_voor het volgende:
4231
Met Kabir, Casta, Emnes en Duarte
En omdat bid tokens zijn afgeschaft komen de die hards niet 1x per uur even 6x iets bieden, maar continu non-stop.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eergisteren nog wel, maar dat heeft nu nog 0,0 nut om dat te doen.
Uberhaupt heel veel tijd in traden steken heeft geen zin. Niet veel mensen maken nog teams, en consumables heeft niemand nog nodig. Je kunt alleen traden tegen traders.
Klopt, maar wel 4*quote:Op donderdag 20 september 2012 16:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kabir is niet zo goed meer helaas.
De driehoek Castaignos - Wijnaldum - Eemnes lijkt me geil. Dan nog Narsing op RM zou het helemaal fapbaar makenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ga ook zoiets maken
Emnes lijkt me echt een zieke baas
Klopt gewoon, totdat je je gamedata verwijderdquote:Op donderdag 20 september 2012 16:28 schreef byah het volgende:
Er klopt echt geen reet van die hele EA service,
ik heb vanmorgen een nieuwe xbox live GT + ea account aangemaakt, vervolgens start ik net Fifa12 op en ik heb gewoon een online pass op mn nieuwe account?
Nee, maar wel een 400c pack.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
hebben jullie nog geprobeerd je starterpack bronzes te verkopen?
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Confetti het volgende:
Kanker, main account ook gebanned![]()
Weg coins, weg spelers, weg Xbox live Gold, weg FUT founder.
ALLES IS KAPOT!!!!!!!!!
en als ik een andere online pass link aan mijn nieuwe account kan ik dan wel op FUT13?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:29 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Klopt gewoon, totdat je je gamedata verwijderd
ALLES IS KAPOT!!!!!!!!!
Haha.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Confetti het volgende:
ALLES IS KAPOT!!!!!!!!!
Waarom zou je dat doen dan?:")quote:Op donderdag 20 september 2012 16:29 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Klopt gewoon, totdat je je gamedata verwijderd
Ik heb dat ook heel de tijd, ben er maar mee gekapt, gister ging het nog wel redelijk maar vandaag helemaal niksquote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Rijst het volgende:
KUT AUTOBUYERRRSSSSSSSS
[ afbeelding ]
Iets over karmaquote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Confetti het volgende:
ALLES IS KAPOT!!!!!!!!!
Ze gaan je nog aanklagen ook waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Confetti het volgende:
ALLES IS KAPOT!!!!!!!!!
1 op de 10 keer win ik. Echt frustrerendquote:Op donderdag 20 september 2012 16:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel de tijd, ben er maar mee gekapt, gister ging het nog wel redelijk maar vandaag helemaal niks
Ja precies, dat waren tijden, wow,quote:Op donderdag 20 september 2012 16:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
Auto-Buyers zijn echt jammer.
Die tijden dat ik met Fifa 10 een Torres voor 200c BIN kon pakken en dan helemaal mental ging zullen er nooit meer zijn.
600cquote:Op donderdag 20 september 2012 16:33 schreef seeewpaall het volgende:
wie wil palacio van inter 4-1-2-1-2 ?
xbox
graag.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:33 schreef seeewpaall het volgende:
wie wil palacio van inter 4-1-2-1-2 ?
xbox
Volle 35k waardquote:Op donderdag 20 september 2012 16:33 schreef Doublepain het volgende:
Fuck man, Benzema is haast niks meer waard. Jammer dat EA die glitch gisteren had
Die gaat wel weer meer waard wordenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:33 schreef Doublepain het volgende:
Fuck man, Benzema is haast niks meer waard. Jammer dat EA die glitch gisteren had
250kquote:Op donderdag 20 september 2012 16:34 schreef Rijst het volgende:
Wie kan een autobuyer voor me fixen?
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 20 september 2012 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die gaat wel weer meer waard worden
Weet je het zeker? Andres cash ik nu 30Kquote:Op donderdag 20 september 2012 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die gaat wel weer meer waard worden
Weet nog wel dat ik met Fifa 11 met 2 vrienden in de party tegelijkertijd naar de 59e minuut ging en daar dan koopjes jagen.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja precies, dat waren tijden, wow,
heb genoeg screenshots nog liggen van Fifa 11 time, wow dat was vet
Gelukkig heb je je kanker nogquote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Confetti het volgende:
ALLES IS KAPOT!!!!!!!!!
Jaquote:Op donderdag 20 september 2012 16:35 schreef Confetti het volgende:
Iemand customer service al geprobeerd voor unbanning?
Ja man, ik deed dat ook altijd, leuke avond mee gehadquote:Op donderdag 20 september 2012 16:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik met Fifa 11 met 2 vrienden in de party tegelijkertijd naar de 59e minuut ging en daar dan koopjes jagen.
Hoor je opeens iemand 'JAAAAAAAAAAAA TERRY VOOR 200!' en dan helemaal lachen en blij.
2 minuten later pak je zelf even een Aguero voor 400c, helemaal blij.
Hoeveel heb jij kunnen witwassen?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:35 schreef Confetti het volgende:
Ik ben net zo onbekend op deze markt als jullie, maar straks gaan honderdduizenden mensen met FUT beginnen en die willen een mooi team. Dus hij zal wel vaak over de toonbank gaan denk ik. Maar ik kan het fout hebben ook!quote:Op donderdag 20 september 2012 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Andres cash ik nu 30K
Jij hebt mijn Benzema verneuktquote:Op donderdag 20 september 2012 16:35 schreef Confetti het volgende:
ALLES IS KAPOT!!!!!!!!!
Ik speel op PC. What to do?quote:ACCOUNT LOCKED
Your Account has been locked. You can reset your question by logging into a trusted console. If you are unable to do so, contact a Game Advisor.
Niet dat ik je niet vertrouw, maar ik ga denk ik voor IF Buttner, die gaat sowieso stijgenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben net zo onbekend op deze markt als jullie, maar straks gaan honderdduizenden mensen met FUT beginnen en die willen een mooi team. Dus hij zal wel vaak over de toonbank gaan denk ik. Maar ik kan het fout hebben ook!
0,0 . Alles kwijtquote:Op donderdag 20 september 2012 16:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij kunnen witwassen?
Ik zou een kat kopenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:36 schreef Kerol het volgende:
Nog meer mensen die geen FUT13 kunnen doen? Hij pakte mn Sec. Question niet en nu staat er het volgende:
[..]
Ik speel op PC. What to do?
Oooohhhquote:Op donderdag 20 september 2012 16:36 schreef Kerol het volgende:
Nog meer mensen die geen FUT13 kunnen doen? Hij pakte mn Sec. Question niet en nu staat er het volgende:
[..]
Ik had echt ziek veel koopjes.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja man, ik deed dat ook altijd, leuke avond mee gehad,
Ik heb Ribery toen gehad voor 200 coins ,
Gewoon bellen als je je pas verkeerd hebt ingevuld, zei zullen het voor resettenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:36 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik ook niet super, maar het begint al beter te gaanquote:Op donderdag 20 september 2012 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben niet echt in vorm Timmy heb al een poosje niet meer gespeeld
Hoe ga je dat doen dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:37 schreef Confetti het volgende:
[..]
0,0 . Alles kwijt![]()
Maar heb binnen de kortste keren wel weer een top team.
ja, ik ben in hoger beroep gegaan en binnen 7 tot 10 wordt mijn zaak voorgedragen aan de hoge raad, de uitspraak krijg ik per emailquote:Op donderdag 20 september 2012 16:35 schreef Confetti het volgende:
Dependsquote:Op donderdag 20 september 2012 16:38 schreef Confetti het volgende:
Stom spel, kom niet op de WebApp.
Iemand met een beetje verstand, die op de WebApp kan, van Tamper Data die me wilt helpen?
Afellayquote:Op donderdag 20 september 2012 16:39 schreef Maver24 het volgende:
Affelay of Elia op LM ??, Wil daarvoor Castaignos plaatsen
Heerlijk jaquote:
Balenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:37 schreef Confetti het volgende:
[..]
0,0 . Alles kwijt![]()
Maar heb binnen de kortste keren wel weer een top team.
Same here..quote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Confetti het volgende:
ALLES IS KAPOT!!!!!!!!!
http://www.futwiz.com/playersquote:Op donderdag 20 september 2012 16:41 schreef el-blanchito het volgende:
Is er ook al een Database waar je skillers kan zien voor FUT 13?
jaquote:
Had je daar ook op getamperd dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:44 schreef Confetti het volgende:
Vanochtend was mijn main ook niet gebanned maar daarna is er nog een wave geweest
Ja, als allereerstequote:Op donderdag 20 september 2012 16:45 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Had je daar ook op getamperd dan?
Die wave heb ik dus overleefd.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:44 schreef Confetti het volgende:
Vanochtend was mijn main ook niet gebanned maar daarna is er nog een wave geweest
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die wave heb ik dus overleefd.
De goedkoopste op de markt is 1.5k (Xbox)quote:
Oh dat verklaard een hoop. Bij Tim is dat niet zo though.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, als allereerste![]()
Had nooit verwacht dat het zou werken.
Kwam je daar op xbox achter of wel al op webapp?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:46 schreef Tim86 het volgende:
Ik had 3 accounts, 1 heb ik mee geglitched, die was vanochtend vroeg al dood. Verder heb ik 1 main account en 1 trade account..met die trade account heb ik alles naar de main account gestuurd, nu is die tussenaccount nog in leven en de main account dood. Uiteraard een verhaaltje eigen schuld dikke bult, maar ik baal wel hard nu.
Kom maar opquote:Op donderdag 20 september 2012 16:47 schreef Confetti het volgende:
Kan iemand eens helpen?![]()
Ik wil op de WebApp. Kwestie van een linkje volgen en doorgeven wat er op die link staat.
webappquote:Op donderdag 20 september 2012 16:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kwam je daar op xbox achter of wel al op webapp?
Kun je je account unlocken als de game uit is?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:43 schreef Cubewood. het volgende:
Als je account gelocked is moet je wachten tot de release want je kan het alleen in de game unlocked
HEB IK GODVERDOMME NET ME XBOX ACCOUNT GECANCELLEDquote:Op donderdag 20 september 2012 16:48 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Kun je je account unlocken als de game uit is?
Dudequote:Op donderdag 20 september 2012 16:49 schreef Longcat. het volgende:
[..]
HEB IK GODVERDOMME NET ME XBOX ACCOUNT GECANCELLED
Hehehequote:Op donderdag 20 september 2012 16:49 schreef Longcat. het volgende:
[..]
HEB IK GODVERDOMME NET ME XBOX ACCOUNT GECANCELLED
Niemand een idee?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:46 schreef Perdebal het volgende:
Als je een netwerk pass gebruikt, kan ik dan nog gewoon online FIFA 12 spelen op een nieuwe account na mijn ban? Of blokken ze zeg maar de online pass?
Neenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat houdt een consoleban eigenlijk in? Dat hebben jullie niet toch?
Ik ging zoeken voor een affelay, toen kreeg ik 1 resultaat bij 59,55 secquote:Op donderdag 20 september 2012 16:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
De goedkoopste op de markt is 1.5k (Xbox)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |