Ja man, ik deed dat ook altijd, leuke avond mee gehadquote:Op donderdag 20 september 2012 16:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik met Fifa 11 met 2 vrienden in de party tegelijkertijd naar de 59e minuut ging en daar dan koopjes jagen.
Hoor je opeens iemand 'JAAAAAAAAAAAA TERRY VOOR 200!' en dan helemaal lachen en blij.
2 minuten later pak je zelf even een Aguero voor 400c, helemaal blij.
Hoeveel heb jij kunnen witwassen?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:35 schreef Confetti het volgende:
Iemand customer service al geprobeerd voor unbanning?
Ik ben net zo onbekend op deze markt als jullie, maar straks gaan honderdduizenden mensen met FUT beginnen en die willen een mooi team. Dus hij zal wel vaak over de toonbank gaan denk ik. Maar ik kan het fout hebben ook!quote:Op donderdag 20 september 2012 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Andres cash ik nu 30K
Jij hebt mijn Benzema verneuktquote:Op donderdag 20 september 2012 16:35 schreef Confetti het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Confetti het volgende:
Kanker, main account ook gebanned![]()
Weg coins, weg spelers, weg Xbox live Gold, weg FUT founder.
ALLES IS KAPOT!!!!!!!!!
Ik speel op PC. What to do?quote:ACCOUNT LOCKED
Your Account has been locked. You can reset your question by logging into a trusted console. If you are unable to do so, contact a Game Advisor.
Niet dat ik je niet vertrouw, maar ik ga denk ik voor IF Buttner, die gaat sowieso stijgenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben net zo onbekend op deze markt als jullie, maar straks gaan honderdduizenden mensen met FUT beginnen en die willen een mooi team. Dus hij zal wel vaak over de toonbank gaan denk ik. Maar ik kan het fout hebben ook!
0,0 . Alles kwijtquote:Op donderdag 20 september 2012 16:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij kunnen witwassen?
Ik zou een kat kopenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:36 schreef Kerol het volgende:
Nog meer mensen die geen FUT13 kunnen doen? Hij pakte mn Sec. Question niet en nu staat er het volgende:
[..]
Ik speel op PC. What to do?
Oooohhhquote:Op donderdag 20 september 2012 16:36 schreef Kerol het volgende:
Nog meer mensen die geen FUT13 kunnen doen? Hij pakte mn Sec. Question niet en nu staat er het volgende:
[..]
Ik had echt ziek veel koopjes.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja man, ik deed dat ook altijd, leuke avond mee gehad,
Ik heb Ribery toen gehad voor 200 coins ,
Gewoon bellen als je je pas verkeerd hebt ingevuld, zei zullen het voor resettenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:36 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik ook niet super, maar het begint al beter te gaanquote:Op donderdag 20 september 2012 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben niet echt in vorm Timmy heb al een poosje niet meer gespeeld
Hoe ga je dat doen dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:37 schreef Confetti het volgende:
[..]
0,0 . Alles kwijt![]()
Maar heb binnen de kortste keren wel weer een top team.
ja, ik ben in hoger beroep gegaan en binnen 7 tot 10 wordt mijn zaak voorgedragen aan de hoge raad, de uitspraak krijg ik per emailquote:Op donderdag 20 september 2012 16:35 schreef Confetti het volgende:
Dependsquote:Op donderdag 20 september 2012 16:38 schreef Confetti het volgende:
Stom spel, kom niet op de WebApp.
Iemand met een beetje verstand, die op de WebApp kan, van Tamper Data die me wilt helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |