Mijn 50k.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Coins kopen? 50k voor 100 euro
MInder dan van Persiequote:Op donderdag 20 september 2012 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar hoeft dan ook amper te sprinten die maakt gewoon goals.
bannedquote:Op donderdag 20 september 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
Incorrect Email/Password Combination
Passwords are case sensitive. Please check your CAPS lock key. If you do not have an account, please register.
Wat is deze?
Alleen Ajacieden kunnen nog inloggenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
Passwords are case sensitive. Please check your CAPS lock key. If you do not have an account, please register.
Wat is deze?
banquote:Op donderdag 20 september 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
Wat is deze?
Zeker of misschien?:Pquote:Op donderdag 20 september 2012 15:35 schreef Nickskuh het volgende:
Ze zeggen tegen mij je kunt er pas in met de game release
jaquote:
Ik had nog 8 maanden xbox livequote:Op donderdag 20 september 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, dan maar een nieuwe gamertag maken (gold was toch op) en geen fut voor mij dit jaar.
Hoezo geen fut ?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, dan maar een nieuwe gamertag maken (gold was toch op) en geen fut voor mij dit jaar.
Ik nog 2 wekenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:41 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik had nog 8 maanden xbox live
Je kan nog gewoon FUT spelen. Gewoon nieuw account aanmaken.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |