De driehoek Castaignos - Wijnaldum - Eemnes lijkt me geil. Dan nog Narsing op RM zou het helemaal fapbaar makenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ga ook zoiets maken
Emnes lijkt me echt een zieke baas
Klopt gewoon, totdat je je gamedata verwijderdquote:Op donderdag 20 september 2012 16:28 schreef byah het volgende:
Er klopt echt geen reet van die hele EA service,
ik heb vanmorgen een nieuwe xbox live GT + ea account aangemaakt, vervolgens start ik net Fifa12 op en ik heb gewoon een online pass op mn nieuwe account?
Nee, maar wel een 400c pack.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
hebben jullie nog geprobeerd je starterpack bronzes te verkopen?
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Confetti het volgende:
Kanker, main account ook gebanned![]()
Weg coins, weg spelers, weg Xbox live Gold, weg FUT founder.
ALLES IS KAPOT!!!!!!!!!
en als ik een andere online pass link aan mijn nieuwe account kan ik dan wel op FUT13?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:29 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Klopt gewoon, totdat je je gamedata verwijderd
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Confetti het volgende:
ALLES IS KAPOT!!!!!!!!!
Haha.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Confetti het volgende:
ALLES IS KAPOT!!!!!!!!!
Waarom zou je dat doen dan?:")quote:Op donderdag 20 september 2012 16:29 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Klopt gewoon, totdat je je gamedata verwijderd
Ik heb dat ook heel de tijd, ben er maar mee gekapt, gister ging het nog wel redelijk maar vandaag helemaal niksquote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Rijst het volgende:
KUT AUTOBUYERRRSSSSSSSS
[ afbeelding ]
Iets over karmaquote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Confetti het volgende:
ALLES IS KAPOT!!!!!!!!!
Ze gaan je nog aanklagen ook waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:30 schreef Confetti het volgende:
ALLES IS KAPOT!!!!!!!!!
1 op de 10 keer win ik. Echt frustrerendquote:Op donderdag 20 september 2012 16:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel de tijd, ben er maar mee gekapt, gister ging het nog wel redelijk maar vandaag helemaal niks
Ja precies, dat waren tijden, wow,quote:Op donderdag 20 september 2012 16:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
Auto-Buyers zijn echt jammer.
Die tijden dat ik met Fifa 10 een Torres voor 200c BIN kon pakken en dan helemaal mental ging zullen er nooit meer zijn.
600cquote:Op donderdag 20 september 2012 16:33 schreef seeewpaall het volgende:
wie wil palacio van inter 4-1-2-1-2 ?
xbox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |