even confetti opzoekenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Misschien is het een goed idee de site van EA te hacken en ons te unbannen
Confetti is hier de hacker jatogquote:Op donderdag 20 september 2012 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Misschien is het een goed idee de site van EA te hacken en ons te unbannen
Ok ze zeggen dat ze het doorsturen, doen het niet. Klaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef Nickskuh het volgende:
We are also having this looked into.
En dit? Sorry my english is bad.
Ik speel dan PESquote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Dit lijkt vervelend maar, is wellicht mooi...
Lindgren heeft meer tijd, en zal zich ontwikkelen tot een groots schrijver.
Velen zullen meer tijd steken in studie, en zich banen verwerven met salarissen tot boven de Balkenende-norm.
JoodNL gaat meer aandacht aan zijn kinderen en vrouw besteden
Ik zelf ga op zoek naar een vrouw, en een cursus erbij doen, waardoor ik over 3 jaar promotie zal maken.
GJE gaat dit jaar met 9'ens en 10 en over, waardoor hij niet alleen de nieuwste iPad gaat krijgen, maar ook een geheel verzorgde reis naar Bali.
Rijst fokt niet meer tijdens werktijd, en runt over een paar jaar daarom zelf de lokale Burger King.
Marcie zal rustiger worden, doordat hij niet de hele avond in discussie moet over Wilders en kleine zaken, en zal zich over een tijdje in een grote vriendenkring bevinden.
Het lijkt even rot dit jongens, maar over 5 jaar zijn wij EA zeer dankbaar.
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Lindgren heeft meer tijd, en zal zich ontwikkelen tot een groots schrijver.
Velen zullen meer tijd steken in studie, en zich banen verwerven met salarissen tot boven de Balkenende-norm.
JoodNL gaat meer aandacht aan zijn kinderen en vrouw besteden
Ik zelf ga op zoek naar een vrouw, en een cursus erbij doen, waardoor ik over 3 jaar promotie zal maken.
GJE gaat dit jaar met 9'ens en 10 en over, waardoor hij niet alleen de nieuwste iPad gaat krijgen, maar ook een geheel verzorgde reis naar Bali.
Rijst fokt niet meer tijdens werktijd, en runt over een paar jaar daarom zelf de lokale Burger King.
Marcie zal rustiger worden, doordat hij niet de hele avond in discussie moet over Wilders en kleine zaken, en zal zich over een tijdje in een grote vriendenkring bevinden.
Het lijkt even rot dit jongens, maar over 5 jaar zijn wij EA zeer dankbaar.
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Lindgren Klaas T. heeft meer tijd, en zal zich ontwikkelen tot een groots schrijver.
nieuwe accounts gaan ze dus niet bannen, MOOI!quote:Op donderdag 20 september 2012 16:09 schreef Perdebal het volgende:
Overigens heeft die Pakistaan mij net wel verzekerd (voor wat het waard is) dat je met een nieuwe account en een nieuwe season pass gewoon UT 2013 kan spelen
AIGGGHTTTTquote:Op donderdag 20 september 2012 16:10 schreef DannyDeko het volgende:
VOOR IEDEREEN DIE BANNED IS MAAR NOG GOLD OVER HAD OP ZN ACCOUNT.
Toen ik met Xbox live belde om mijn automatische verlenging stop te zetten heb ik m ook gelijk mn GT laten verwijderen. Ik had nog 1 maand gold over en hij zei uit zichzelf dat hij me een prepaid code zou mailen zodat ik die maand nog te goed houd. Dussssssss, BELLEN MAAR!
Toen ik met Xbox live belde om mijn automatische verlenging stop te zetten heb ik m ook gelijk mn GT laten verwijderen. Ik had nog 1 maand gold over en hij zei uit zichzelf dat hij me een prepaid code zou mailen zodat ik die maand nog te goed houd. Dussssssss, BELLEN MAAR!
Dude, rot gewoon opquote:Op donderdag 20 september 2012 16:13 schreef UltimateTeam het volgende:
wie fut web account te koop voor 10k (ps3)
50kquote:Op donderdag 20 september 2012 16:13 schreef UltimateTeam het volgende:
wie fut web account te koop voor 10k (ps3)
Ze hadden alles hetzelfde moeten houden, veel makkelijker. Nu wordt het ook zo'n rommeltjequote:Op donderdag 20 september 2012 16:14 schreef Maver24 het volgende:
hebben jullie trouwens die nieuwe link gezien bij 4-2-3-1 formatie, das wel nice nice
welke formatie is nog meer veranderd dan ??quote:Op donderdag 20 september 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze hadden alles hetzelfde moeten houden, veel makkelijker. Nu wordt het ook zo'n rommeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |