OMGGG, I think i'm trolled.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
Coen ik kan ze niet vinden man, misschien 10 andere erop zetten?
Trollenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:00 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik volg ze helemaal niet, wat doen ze?
Japquote:Op donderdag 20 september 2012 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet. Had je hem 3x ofzo?
Zou willen dat ze de tijdscooter nog haddenquote:
NEE EN NU OPROTTEN!quote:Op donderdag 20 september 2012 16:04 schreef bombmannl het volgende:
Kan je al op de webapp als je FIFA 13 nog niet gepre-ordered heb?
Ga ook maar een beginnen
Ja hoor. Als je geen ban hebt...quote:Op donderdag 20 september 2012 16:04 schreef bombmannl het volgende:
Kan je al op de webapp als je FIFA 13 nog niet gepre-ordered heb?
Ga ook maar een beginnen
Ik zou wel OPNIEUW! willen zeggen en dat ik dan terug ging naar gisteren zodat dit allemaal niet ging gebeuren.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou willen dat ze de tijdscooter nog hadden
Vorig jaar 69 jaquote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef Maver24 het volgende:
Die Boateng van Bayern heeft ook snelheid gekregen, wow, vorig jaar traag en nu 74 pace
Thanksquote:Op donderdag 20 september 2012 16:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je geen ban hebt...
Overschakelen naar PES 2013? Die heeft Ronaldo op de cover.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:05 schreef TJV het volgende:
Wat gaan wij banbroeders nu doen? Nieuw PSN, EA boycotten of toch zonder EA verder met onze oude, nostalgische PSN?![]()
NEIN NEIN NEINquote:Op donderdag 20 september 2012 16:05 schreef vandermar het volgende:
Hoe kunnen ze Ramsteijn shiny maken en de Vrij nietkutmongolen bij EA
Ging je een tijdsslot op het internet van al die tampers zettenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou wel OPNIEUW! willen zeggen en dat ik dan terug ging naar gisteren zodat dit allemaal niet ging gebeuren.
Nee, PES is verleden tijd. Ik vind het godverdomme zonde van mijn PSN als ik die verraad, doei trophies, stats, alles.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:06 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Overschakelen naar PES 2013? Die heeft Ronaldo op de cover.
even confetti opzoekenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Misschien is het een goed idee de site van EA te hacken en ons te unbannen
Confetti is hier de hacker jatogquote:Op donderdag 20 september 2012 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Misschien is het een goed idee de site van EA te hacken en ons te unbannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |